Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.


Vieras

#2276

29.01.2014 18:44

Mulle kans miljoona.
suomi ilman pakolaisia

#2277 Re: Re: rasismia suomalaisia kohtaan.

31.01.2014 04:24

#2275: - Re: rasismia suomalaisia kohtaan.

maahan muuttajien harkinnan alaiset tulot julkisiksi ja kaikille samat oikeudet kun maahan muuttajille

mikä on todellisuus mahaan muuttajien tulosta  turha selittää että ne saavat vähemmän kun kanta väestö

autosta lähtien tukea tulee maahan muuttajille kaikki maksetaan

harkinnan alaiset tuet julkisiksi ja niille sosiaalityön tekijöille kenkää jotka niitä on jakanut maahanmuuttajille eikä suomalaisille jolla on ollut oikeus saada tukia

suomalaisilta evätään sähkön siirto maksut ,vaatteet,pankin hoitokulut, lomat omaisten luokse,jos muuttaa ensi asuntoon sanotaan että hae kirppu torilta tavarat ittelles ,maaahan muuttajille sanotaan hae askosta tai iskusta ja ota mitä haluat maksetaan kaikki  ja maahan muuttajille maksetaan kaikki puhelin laskut ,kännykät, autot,sähkön siirto maksut,vaatteet,lomat kotimaahansa,harrastukset, yms     aika lopettaa maahan muuttajien hyysääminen suomalaisille samat oikeudet

Suomi ilman rasisteja
Vieras

#2278 Re: Re: Re: rasismia suomalaisia kohtaan.

31.01.2014 15:30

#2277: suomi ilman pakolaisia - Re: Re: rasismia suomalaisia kohtaan.

Miksi sitten maahanmuuttajat ostavat vaatteensa kirppareilta ja UFF:lta?

 

Käy joskus itse katsomassa ja lopeta tuo valehteleminen!

aj

#2279 mun maahanmuuttajavaimo

02.02.2014 05:52

mun maahanmuuttajavaimo saa kelasta tällä hetekellä van 350 € äitiysrahaa ja n.100€ lapsilisää...

siinä on kaikki rahat mitä se saa kun on kotiäitinä koska haluamme antaa lapsellemme kotikasvatuksen ja minä hankin rahat elämiseen ja vuokranmaksuun työstä

Vieras

#2280

02.02.2014 09:17

Miksi mamu saa enemmän tukia ja korvauksia kuin minä oikea Suomalainen?

Vieras

#2281 Re:

02.02.2014 14:19

#2280: -

Ei hän saakaan,


Vieras

#2282 Re:

03.02.2014 10:04


Vieras

#2283

03.02.2014 16:58

suomessa paljon eläkeläisiä, työttömiä joiden, ansiot pieniä,1000e kk ja jopa pienempiä - menot, vuokrat, sähköt, lääkkeet verot. eivät saa asumistukia, valtio sivuttaaa heidät.ottaa pakolaisia joille kyllä löytyy rahaa?

Vieras

#2284 Tyhjästä on paha nyhjästä

03.02.2014 17:27

Tietenkin voi ottaa velkaa (jos joku antaa) ja jakaa sitten eteenpäin.
Kuulostaa tosin sumealta logiikalta.

Vieras

#2285

08.02.2014 07:26

Todella käsittämätöntä on suomen viranomaisten vieraskoreus tässäkin asiassa. Tuet pois lähes kokonaan niin loppuu elintasopakolaisten tänne tuleminen. Pakkokoulutus välittömästi suomenkielen opiskeluun ja määräaikainen oleskelulupa 3kk:n jaksoissa ja mikäli ei sopeudu niin takaisin sinne mistä on tullutkin... sanokoon eu-sopimukset mitä hyvänsä.YKSIKIN RIKE TAI RIKOLLINEN TOIMINTA JA VÄLITTÖMÄSTI POIS SUOMESTA. Lisäski kaikin puolin MAASSA MAAN TAVALLA!

Vieras

#2286 Re:

08.02.2014 13:42

#2285: -

Sama koskemaan kantasuomalaisia pummeja!!!


Vieras

#2287 TYÖPAIKKAROSVOT

08.02.2014 16:21

Olen työtön rakennus työntekijä ja nyt minun täytyy katsoa kiltisti vierestä, kun Virolaiset ja Puolalaiset rakentajat tekevät minun työt ja vievät rahat viikonloppuisin kotimaihinsa.Minun täytyy maksaa elämäni Suomessa työttömänä työttömyyskorvauksella Suomen hintatason mukaan, mutta nämä työpaikkarosvot asuvat täällä ilmaiseksi työpaikan asunnoissa ja elävät päivärahoilla. Minulle ei kerry työttömyysajalta edes eläketuloja, eli minä maksan näiden työrosvojen palkat vielä eläkkeelläkin. VOI SAA-TA-NA ETTÄ VITUT-TAA. Minä alan uskomaan, ettei minun oikeasti täydy katsoa kiltisti vierestä.
persupete

#2288

08.02.2014 16:54

ne vie meitin työpaikat ja naiset kun ne on homoja ja elää sossulla pyhyy yhyy...

Vieras

#2289 Ymmärtäkää "parasiitti-dosentti" Johan Bäckmania

09.02.2014 02:46

Eihän hän varsinaisesti Suomen tuhoa halaja. Jotenkin kuitenkin hänenkin pitää päteä, ymmärtäkää nyt!
Viimeisimmät sensuroimattomat allekirjoitukset adressiin "Haluamme dosentti Johan Bäckmanin uudeksi lapsiasiavaltuutetuksi" (Käykäähän vilkaisemassa suosittua adressia ja antakaa kannatuksenne allekirjoituksen muodossa nuolutieteen desantille kuten teki ntiet. dos. Johan Rysspersnuolija.):

266 Sussu Hurupimpsa Kiova   EU-sihteeri

Uudelleennumeroituja 21.1.2014:
264 Josef Stalin Volgograd   Isä aurinkoinen
265 Jammu Bäckman Konnunsuo   luottovanki
266 hekoheko hiphei Peking   hekoteknikko
268 Lyyli-Amalia Ylälaho-Pöljänen Espoo   palstanpitäjän puoliso
269 Tahvo Latvakahjo Nikkilä   napoleon

Uudelleennumeroituja 23.1.2014:
264 Pimbushka Alatussukka-Brezhnev Pietari   ideologi
265 Örkki Laholatva Nikkilä   amiraali
266 Mausolomus Lenin Moskova   pelastustyöntekijä
276 Juma Tsukka IwoJima   piereskelijä
277 Otto-Ville Kuusinen Terijoki   hallituksen (evp) päämies
278 Johan Kullinveivaaja Espoo   Veivimies
279 James Ötz Alpit   Samoilija
280 Jevgenia Kuivapimpsa-Brezhnev Moskova   ideologi/konservaattori
281 Mummy Tutankhamon Theba   faarao
282 Kuningas Kaaleppi Kullinnysä   Kuningas
284 Oiva Veto Masturbcity   Runkkaaja
285 Kaput Perspäristin Sotshi   Olympiatoimikunnan puh. joht.
292 Anus Putkiperä Persjärvi   Nuohooja


Vieras

#2290

10.02.2014 18:00

Ehdottomasti kaikki ylimääräiset tuet pois

Vieras

#2291 HYVÄ SVEITSI

10.02.2014 19:03

OTETAAN SVEITSISTÄ MALLIA. Valitaan maahanmuuttajat.
Desotet

#2292 KANSAKOULUN MAANTIETO

11.02.2014 05:22

"N**kerit ovat luonteeltaan iloisia ja huolettomia ja pitävät paljon soitosta ja meluavista leikeistä. Luonteenomaista on vähäinen työhalu, mutta suuri itsekkyys ja epäluotettavuus sekä lapselliseen hyväntahtoisuuteen liittyvä, äkkiä puhkeava julmuus"

Vieras

#2293

11.02.2014 06:44

Suomi tarvitsee koulutettuja maahanmuuttajia jotka sopeutuvat näkönsä, uskontonsa ja koulutuksen vuoksi Suomeen. Ei ole varaa ylläpitää oleilijoita kolmansista maista joilla ei ole mitään sopeutumismahdollisuuksia.

Vieras

#2294 Re: KANSAKOULUN MAANTIETO

11.02.2014 12:36

#2292: Desotet - KANSAKOULUN MAANTIETO

Tämän vuosisadan painoksessa tuo teksti kuvailee parhaiten persandereita.


Vieras

#2295 Re: vieras

14.02.2014 04:32

#2293: -

ei suomi tarvitse ensimmäistäkään pakolaista täällä on tekijöitä ihan tarpeeksi kun vain maksavat palkkaa tarpeeksi ammattitaitoa ei puutu sitä riittää suomalaisissa  ammattitaidon arvostus sille tasolle mille se kuuluu ja palkka myös ja pako laisten  maahan muutto samalla keinolla kuin austraaliassa


Vieras

#2296 Re: Re: valheella on lyhyet jäljet

14.02.2014 04:46

#2281: - Re:

älä  jauha että maahan muuttaja ei saa enemmän kuin suomalainen  otappa selvää asioista

autot kun kolmas lapsi syntyy perheeseen auto tulee auto maattisesti ,ajokortit,tietokoneet,huonekalut,uudet vaatteet montakertaa vuodessa,lomarahaa kun menee katsomaan serkkuja, kaikkea mitä lapsi tarvitsee , ja kaikkea mitä tulee mieleen kortsuista lähtien ????? kaikki on harkinnan alaista tuloa sossu päättää ja salaista    ei näitä hankita millään perus toimeen tulo tuella

mitä suomalainen saa pienen toimeen tulo tuen ja jos haluaa jotain niin katso kirpputorilta jos saat tai ole ilman

siinä sen näkee miten suomalaisia kohdellaan

ja sossun rahat mitä suomalainen saa on 90 luvulta missä on korotukset ruuan hinta nousee joka vuosi ja muut kulut mutta ei sosiaaali avustukset suomalaisille miksi nouse

 

lopeta pakolaisten hyysääminen

#2297 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

14.02.2014 06:49

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

ja se on vale että maahan muuttaja  ei muka saa kuin perustoimeen tulotuen perus osan  maahan muuttajille maksetaan kaikki harkinnanalaisista toimeen tulo tuesta otappa selvää ennen kuin alat puolusteleemaan maahan muuttajia  kortsuista autoihin ja lomiin asti maksetaan maahan muuttajille miten suomalaisille häpeä maahan muuttajien hyysääjä

ja suomalaiset kyllä tekee töitä jos siitä maksetaan sellaista palkkaa joka kuuluu maksaa  ,maahan muuttajientakia olemme palkka kuopassa ja ulkomaailaisten työn tekijöiden takia

suomalaisille sama palkka kuin austraaliassa ja arvostus työn tekijöitä kohtaan  mitä ei nykyään ole suomessa  ja rajat kiinni ja samanlainen  laki kuin austraaliassa  ei töihin ilman työ lupaa tai oleskelulupaa

ei ole suomalaisten velvollisuus elätää maahan muuttajia jos sosiaalitantat haluaa maahan muuttajia hyysätä muuttakoon niiden koti maahan asumaan

ja tiettävästi maahan muuttajien koti maassa on monessa maassa sodat loppu MIKSI PAKOLAISET JA MAAHAN MUUTTAJAT  EIVÄT MENE KOTIMAAHANSA    KOSKA TÄMÄ SAATAN MAA HYYSÄÄ NIITÄ

suomalaiselle samat edut kuin muille

#2298 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

14.02.2014 08:18

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

mites harkinnan alainen toimeen tulo tuki maahan muuttajille    millä luulet että lomilla käydään kotimaassa millä autokoulua käydään melkein joka kolmas autokoululainen om maahan muuttaja ja älä väitä että soppala ei maksa niitä se makasaa myös autot niille ja kaiken muun

ja siiihen että suomessa ei muka ole työ voimaa kannataa miettiä mitä sanot suomalaiset kyllä tekee mutta siitä pitää saada palkkaa ja kunnolla  eikä silläkeinolla että olet töissä ja ja katsot vuoden lopussa mitä olet hyötynyt vero mätkyjä   palkka sinne minne se kuuluu 30-40 euroa tunti niin katsotaan kuinka moni menee töihin aika moni ja osa aikaiset työt pois ja koe aika kolme kuukautta sitten vakinaistettava  ja yt neuvottelut työn antajille maksulliseksi vähintään kolmen vuoden palkka irti sanotulle jokaiselle


Vieras

#2299

14.02.2014 15:29

Hommalta lähetetty uusi satutäti. Monta kirjoitusta, vähän asiaa, paljon kirjoitusvirheitä. Voisi peräti luulla mamuksi kun suomenkielen taito on noin surkea.
mummeli-61

#2300 Re: Sosiaali tuet virtaavat ulkomaille

14.02.2014 22:00

#2276: -

Uusi adressi laitettu 7.2. olleen Ilta-sanomien artikkelin vuoksi.  Allekirjoittakaa.