Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.

Työtön suomalainen

#476 Re: Faktatietoa?

03.09.2012 17:17

#16: itse ulkomailla asuva - Faktatietoa?

Pakko kyllä sanoa tähän että meidän perheeseen kuuluu 2 työtöntä aikuista ja 5 lasta. Liiton päivät kun tuli täyteen, tiputtiin molemmat työmarkkinatuelle. Ei tämän kokonen perhe kyllä näillä tuilla pärjää sanon mä. Asumistukea ei tule kuin murto-osa koska meillä on liian vähän neliöitä asukkaisiin nähden. Sosiaalitoimesta ei tipu minkään valtakunnan tukiaisia, koska jäämme 3 euroa plussan puolelle.

Ja kyse ei ole siitä ettemmekö haluaisi tehdä töitä. Vaan kyse on siitä kun emme saa töitä sen takia kun emme osaa ruotsin kieltä (rannikolla vaaditaan). Perheen äiti on sairas eikä näin ollen voi tehdä ihan mitä työtä tahansa. Perheen isä ottaa kaikki pätkätyöt, osa-aikatyöt, yms. työt vastaan mitä vaan saa. Ei ole varaa ostaa autoa saatikka pitää moista, vaikka perheen äidin sairaus vaatisi auton että perhe pääsisi kulkemaan.

Että näin pärjää suomalaiset.


Vieras

#477 tässä lisää luettavaa josta tulee varsin hyvä mieli veronmaksajille!

03.09.2012 18:09

Hoopo-ahon kana

#478 Kateus vie kalatkin vesistä

04.09.2012 01:08

Rasistiset tolvanat täällä suuna päänä pelkkien luulojen varassa möykkäämäsä. Ottakaa ihmiset ennen kommentointia oikeasti asioista selvää jostain puolueettomasta ja luotettavasta lähteestä, älkääkä uskoko kaikkea hölynpölyä mitä jollain hoopo-forumilla kirjoitetaan.
Jarno

#479 Mahtaa kaveria hävettää

04.09.2012 10:54

..nimittäin viedessäsi eduskuntaan tätä umpisilmäistä adressiasi. Esim. maahanmuuttajien toimeentulotuki on LÄHTÖKOHTAISESTI PIENEMPI suomalaiseen verrattuna. Haluamaanne lakia ei siis tarvita, koska sellainen ON JO OLEMASSA. Tässä lähinnä allekirjoitatte typeryyttänne, ja viette vieläpä omilla nimillänne. Hyvä homma, painakaa nää nimet johonkin valtakunnalliseen lehteen vielä, niin saamme me muutkin iloita.

MOUKAT
skippy

#481

06.09.2012 02:21

Olen suomalainen vaikka asunkin Australiassa,mutta en ymmarra miksi oman maan asukkaat ovat toisen luokan ihmisia. taalla Australiassa on ihan sama juttu kirveella olisi paljon toita.

Vieras

#482 Re: Levittäkää adressia!

08.09.2012 05:03

#1: Petri Mäkinen - Levittäkää adressia!

Liika on liikaa.

Veroja ja maksuja tulee putkesta ja pikkuhiljaa hivuttaen työssäkäyville ja elätettävä maahantuotava väki vain lisääntyy.

Joku kirjoitti, että Suomeen otetaan työhaluttomuuden vuoksi tulijoita.

Ei..Ketään kotimaista ajattelevaa ihmistä ei varmaankaan kiinnosta ilmaiseksi työskennellä mikä on tämän nykyisen oikeisto sossu porukan unelma ja mantra kantaväestölle MITÄÄN EI SAISI OLLA.

Suomessa kun ei ole edes minimipalkkaa.

Kyllä itsekin alkaa miettimään, että jättäisi työnteon vaivan taakseen ja jäisi saamapuolelle pienillä tuilla.

Aikoinaan vuosia olleena henkisesti hyvää aikaa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

08.09.2012 05:21



Vieras

#484

14.09.2012 21:17

kukas appari se tällasen keksi? joku rasistipelle vai?

Vieras

#485 Tadaa

14.09.2012 21:21

"Suomessa kun ei ole edes minimipalkkaa."

Suomessa on muuten minimipalkka.

"Veroja ja maksuja tulee putkesta ja pikkuhiljaa hivuttaen työssäkäyville ja elätettävä maahantuotava väki vain lisääntyy."

Tuohon verotukseen vähän myös oikaisua. Suomessa on tuloverotuksen taso laskenut huimasti viimeisen kuuden vuoden aikana.

Vieras

#486

14.09.2012 21:24

"Olen suomalainen vaikka asunkin Australiassa,mutta en ymmarra miksi oman maan asukkaat ovat toisen luokan ihmisia. taalla Australiassa on ihan sama juttu kirveella olisi paljon toita."

Tuliko mieleen, että Australiassa sinä olet mamu?
Kommentistasi päätellen sinä sitten ilmeisesti olet parempi kuin ne Australian alkuperäiset asukkaat.
No ilman muuta, - olethan herrakansaa.

msdjksd

#487

15.09.2012 07:09

Muutin takaisin Suomeen. En ole löytänyt töitä, mutta neljän kuukauden karenssin sain. 600 euron työttömyysavustuksesta viedään satanen veroa. Asumistukea 45 euroa. Ilman ystäviä olisin joutunut asumaan kadulla. Jos taas olisin ollut ulkomaalainen maahanmuuttaja, minua olisi avustettu monin tavoin. En aio jäädä tuille kauaksi aikaa, mutta olisin arvostanut apua tämän sopeutumisajan. Suomi on ollut omalleen tyly.
Kati

#488

15.09.2012 13:55

no v*ttu täällä suomessa suomalaiset kärsii pahoinvoinnista ku työ vitu n e e kerit ja ties mitkä mutiaiset saatte ruokinnat ja passittamiset ku me suomalaiset joudutaan olemaan jonossa. teidän takia kärsimme köyhyydestä. suomi ei hyödy näistä myös senkään takia koska nää mutiaiset myös raiskaavat, vievät työt ja harrastavat muita rikollisuuksia. et painukkaa v*ttuun täältä suomesta!
Anwar

#489 Re:

16.09.2012 11:46

#488: Kati -

Kuulostaa aika rasistiselta tuo sun tekstis!

Mun vanhemmat muuttivat tänne Suomeen ja minä synnyin täällä. Kotini on Oulu. Puhun suomea todella hyvin. Suomalaisuuteni todistavat Suomessa syntyminen, asuminen ja laillinen kansalaisuus ja paperithan sen todistaa. Kävin päivähoidon, ala- ja yläasteen sekä amiskan ja lukion (kaksoistutkinto) ja valmistuin Suomessa. Käyn töissä. Ihan rehellistä työtä teen ja hyväksi työtekijäksi ihmiset ovat kehuneet mua. En ole sossupummi. Olen kihloissa suomalaisen naisen kanssa ja tämän takiakaan en haluaisi häipyä pois Suomesta. Kuulostaako tämä sun mielestäsi rikolliselta? Pitäisikö minut siis ajaa pois Suomesta vaikken ookkaan rikollinen?

Totuushan on, että niitä rikoksia tekee joka ikinen ihminen ihonväristä, kansalaisuudesta ja rodusta riippumatta. Ei se rikosksen teko niitä katso.  Eli joka ikisestä porukasta löytyy niitä idiootteja ja hyviä ihmisiä.

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.09.2012 04:56


maria hirvonen

#491

21.09.2012 18:26

saataispa mekin niin paljon rahaa kuin maahanmuuttajat olis silloin jääkaapissa muutakin kuin pelkkä valo
ipi

#492 suomi on myyty maa!

22.09.2012 08:09

ensin oman kansan hyvinvointi!!
ja sitten vasta muut!!!!!
ipi

#493 suomi on myyty maa!

22.09.2012 08:10

suomen kansa noustaan yhdessä vastarintaan!!
Elina

#494 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

23.09.2012 20:02

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

Hyvä Hanne! Kerrankin tosiasioita eikä mitään propagandaa maahanmuuttajia vastaan!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.09.2012 00:43


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

25.09.2012 05:45


faji

#497 mina

27.09.2012 14:53

islam vahva usko. me tulla ja täyttää teidän maa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.09.2012 21:22


Orson

#499 :D

01.10.2012 14:29

Ja sitten kun maahanmuuttajat menevät työhön/perustavat yrityksen, niin marmatetaan, että vievät työt. Ja jos keräävät marjoja, niin, että kun ne vie meidän marjat jne... Huvittavaa nurkkakuntaisuutta.

Vieras

#500

01.10.2012 22:48

Tää on paras adressi tähän asti