Maahanmuuttajien tuet
Ota yhteyttä adressin tekijään
maahanmuuttajilla pitäisi olla samat tuet kuin suomalaisillakin.
tässäpä jotain faktaa..
Tuet ovat yhtä suuria kaikille
JUSSIT JA LISSUT
ELI, MITÄ HELEVETTIÄ NE KAIKKI MAAILMAN LAISKAT PUMMIT JA ROSVO TÄNNE ÄNKEEVÄT VALMIISEEN MAAHAN MEIDÄN MAKSAMILLA SOSIAALIRAHOILLA ELÄMÄÄN. RAKENTAISIVAT OMANMAANSA ASIAT KUNTOON JA ELÄISIVÄT SIELLÄ. EI NÄILLE PITÄISI MUUTA ANTAA KUIN RAJALLA POTKU PERSIISEEN JA VAUHTIA TAKAISIN SINNE MISTÄ OVAT TULLEETKIN.
Re: Tuet ovat yhtä suuria kaikille
#681: Höpö, höpö! - Tuet ovat yhtä suuria kaikille
sinä olet maan petturi minä olen itse nähnyt kun mun kaikki mamukaverit on mulle kertonu miten ne varastaa rahaa sossu kassalta ja autoja ja taloja ja kaikki ja sitten ne raiskaa siinä vaan ja ryöstää meitä perus suomalaisia miljoonia anetaan jokaselle mamu perheelle siitä hyvästa kun ne tekee sitä omin silmin nähny faktaa!!!11!!!!1!
En tiä mutta olen kuullut, että...
Re: En tiä mutta olen kuullut, että...
#685: mutu - En tiä mutta olen kuullut, että...
Sekin vielä. onko mitään mitä ne ei meiltä vie????
Otsikko
Sisinkohan minäkin samanlaisia tukia työttömänä, jos muuttaisin vaikka Kanarialle tai Bahamaan.
Täytyykin alkaa tutkimaan asiaa... :D
Kaikki mukaan
Tulkaa kaikki mukaan Adressiin ::: Vesistöjen Puolesta-Stop Talvivaara !
Uraania ei saa louhia missään Euroopan maassa !
Austraalissa lopettiin Malmien liotus Kemikaalailla ,
kemikaalit tappaa vesistöt sekä tuo valtavasti syöpiä ihmisiin.
Talvivaara on suljettava ,vesi on kaiken elollisen perusta jonka
suojelu on elämän ehto.
Re: JUSSIT JA LISSUT
Eihän se ole mamujen vika, jos suomessa ollaan niin tyhmiä, että laaditaan tälaisia lakeja. Ei tänne muuttaneita kannata vihata sen vuoksi, vaan oman maan johtoa siitä tulisi "ripittää".
Re: Kaikki mukaan
#688: Kaikki hereille ,nyt ei saa nukkua - Kaikki mukaan
joo törkeää kun annetaan mamujen meidän vero rahoilla myrkyttää vedet ja syöpä
Re: Re: JUSSIT JA LISSUT
#690: Anja - Re: JUSSIT JA LISSUT
Jos Suomeen änkeevät ovat niin laiskoja, etteivät halua edes kotimaataan rakentaa ja eivätkä vaivaudu edes kehittää omaa tulevaisuuttaan mahdollisuuksia täynnä olevassa synnyinmaassaan, niin kyllä heissä on kovastikkin vikaa. Meidän päättäjät ovat kyllä juuri niin tyhmiä kuin me ajattelemattomat Suomalaiset äänestäjät annamme heidän olla. Pitäisi ensin ajatella keitä ja minkälaisia eduskuntaan haluamme ja senjälkeen äänestämme. Vain äänestämällä oikeanlaisia henkilöitä pystymme vaikuttamaan tuleviin lakeihin ja sitäkautta saamme järkeä myös maahanmuuttoon. Jos muutosta haluavat ihmisetkään eivät edes äänestä, on Suomen tulevaisuus todella vaarassa.
ootteko miettiny?
Tarve puuttuu
| This discussion has been closed. |
Kieliopista...