Löytöeläinhoitaja vaihtoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Löytöeläinhoitaja vaihtoon.

satu siitonen
hankasalmi

#1

07.05.2008 10:51

Olen huomannut, että Jyväskylässä eläinasiat mättää todella pahasti.
Jussi Jaakkola
Helsinki

#4 Onko Helsingissä paremmin

08.06.2008 16:33


Sattui tyttärellä olemaan marsu joka sairastui hiukan ja soitin pieneläin sairaalaan Helsinkiin viikkiin.

Keskustelu meni puhelimessa jotenkin näin:
Kerroin aluksi että lemmikki sairastaa ennen kuin olin kertonut edes että miten pahasti minulta kysyttiin

Mikä eläin lemmikisi on?

Vastasin että marsu

Vastaus siihen oli:
Ai no sitten sillä ei olekaan mitään väliä.
Haluatko ite lopetaa sen vain tuoda tänne lopetettavaksi?
Marsu on helppo lopettaa itse voin antaa hyvän neuvon.
Jos se olisi koira me tekisimme kaikkemme mutta pienet eläimet me lopetetaan heti yleensä ilman tutkimista kun niistä ei ole mitää väliä..

Vastustin ajatusta mutta sain vain vastukseksi kuulla koiran ylivertaisuudesta lemmikinä ja kuinka arvottomia kaikki muut eläimet lemmikinä ovat.

Vein marsun munkkivuoreen yksityiselle eläin klinikalle ja marsu parani päivässä.
Jussi Jaakkola
Helsinki

#5 viellä

08.06.2008 18:20


Lisään viellä että löysimme kerran Helsingin keskustassa katolta pudonneen lokin poikasen ja veimme se löytöeläin vastaanottoon Helsingin eläin sairaalaan (viikki).

Vaimoni tiedusteli mitä teette löytö eläimille täällä..

vastaus oli että lopetamme välittömästi kaikki löytö eläimet..

Osataan tämä Helsingissäkin.
Hanna Nelimarkka
Jyväskylä

#6 Yäk

09.06.2008 01:39

Ihan vatsaa vääntää lukea näitä juttuja. Ei mahdu minun käsityskykyyni, että eläinalalla toimivat ihmiset ovat noin tuneettomia. Mitä ihmettä siellä eläinlääkärikoulussa opetetaan, herää kysymys? Ja oman kokemuksen mukaan ei Viikissä koiriakaan niin hyvin kohdella... Kerran olen Keski-Suomesta ajanut sinne koiranpennun, jota ei pystytty täällä auttamaan. Oksensi ja ripuloi, mutta parvo-testi oli kuitenkin negatiivinen. Kun oireet ja diagnoosit Viikissä selitettiin, sieltä todettiin, että koira kuolee varmasti... Kyllä siinä vähän tulee sellainen olo, että tekisi mieli antaa hoitajaa ympäri korvia.

Toivottavasti asiaoihin tulee parannusta, Jyväskylässä ja Helsingissä molemmissa.
Pohjalaine
Vieras

#7 Koko maan epärehellisistä eläinsuojeluvalvojista

01.04.2011 04:58

On mahdollisuus ilmoittaa tuolla http://elaintenetu.suntuubi.com