Polttoaineen hinta alas

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Polttoaineen hinta alas.

Pernilla Björk
Vieras

#226

03.03.2011 07:49

Hinnat alas.
henri kiiskinen
Vieras

#227 KALLISTA

03.03.2011 07:54

kyl voin kertoo et kun ajan audin tankille kerran viikkoon ja tankkaan 98.a ja sitten ku tankkii menee se 80litraa ku bensavalo syttyy niin eise iha hemmetin halpaa ole,,toki joku voi sanoo et osta micra se ei syö bensiinii mut kukapase laadusta haluis tinkiä?! :D mut mielestä jos päästäs SINNE MARKKA AIKASIIN LUKEMIIN eli 0,8-1e niin puhuttas KOHTUU HINNOSTA! syy miksi laitoin viisumihakemuksen vetämään on suomen bensan hinta.
Vieras

#228 Re:

03.03.2011 07:57

#155: Vieras -

sama homma! landsheer plus mukula pikku golffiin sula mahdottomuus ja kaikilla ei ehkä ole vara siihe ihka uuteen autoonkaan mikä kuluttaa vähä.

V8
Vieras

#229 Samaa mieltä

03.03.2011 08:03

#100: Helinä Likolammi -

Mikäli harrastukseen ei kulu kaikki rahat on harrastus väärä.

Hantta K
Vieras

#230 Re: ...

03.03.2011 08:18

#183: mira kanto - ...

Kantsis ehkä ottaa asioista selvää nimittäi skootteri ei todellakaan kuluta enemmän ku auto :DDD Meille ihmisille on luotu JALAT sen takia että niillä voi KÄVELLÄ.

Mutta tosiaan, en kannata bensan hinnan nostamista, koska se on turhaa. Öljy ei ole loppumassa, se on todistettu joten miksi nostaa hintaa? No siksi tietenkin että nää öljysheikit saa vähän lisää massia taskuun meidän kustannuksella.  Pitkien matkojen kulkeminen kulkuyhteyksien puuttuessa, esimerkiksi lapissa, on kätevämpää omistaa auto. Jos on köyhä perhe, ei kohta varaa autoiluun ole.

 

Eteläsuomessa kulkee niin hyvät kulkuyhteydet joka paikaan paikallisliikenteen myötä, joten täällä sitä autoa ei välttämättä tarvittaisi.

Mika halonen
Vieras

#231 Polttoaine

03.03.2011 08:20

Onhan tämä älytöntä ryöstämistä suomen kansalta.Eiks tossa polttoaineen hinnassa ole yli puolet veroa käsittä'äkseni. TUOLLE ON TEHTÄVÄ JOTAKIN!!!!!!!!!!?????
Arja Tolkkinen-Spencer
Vieras

#232 ADRESSI POLTTOAINEIDEN HINNAN ALENTAMISEKSI!!KAIKKI MUKAAN!!

03.03.2011 08:28

Järkyttävää - kaikki nousee...paitsi palkat...Mitä tässä kohta enää voi/pystyy tekemään ??? TÄÄ EI KÄY!!!!!!!
Ekaj
Vieras

#233

03.03.2011 08:29

Hinnat alas!
Litrahuuli
Vieras

#234

03.03.2011 08:53

Vuosiviisumi tilaukseen ja venäjältä polttoaineen hakuun. Työmatkojakaan ei muulla pelillä voi tehdä kuin omalla autolla, matkaa päivittäin yli 60 km. Juuri matkalta palanneena voin kertoa että thaimaassa hinta on n. 1€ litralta.
Keke R.
Vieras

#235 Bensa on liian halpaa.

03.03.2011 09:10

Moottorikelkoilla rälläyksestä päätellen bensa on liian halpaa. Bensavero tuplaksi!
V8-man
Vieras

#236 Duunarin tilitys

03.03.2011 09:33

Loistavaa bisnesälyä valtiovallalta! Polttoaineen hinta senkun nousee! Kansaa kusetetaan ja lypsetään oikein urakalla. Autonvalmistajien/maahantuojien/myyjien lahjomat poliitikot yrittävät saada kansaa ostamaan uusia "ekologisia" monimutkaisia kertakäyttöautoja, joita kukaan ei pysty itse korjaamaan. Vaikka pystyisikin, niin se vaatii erikoistyökalut. Osat/korjaukset/huollot maksavat tähtitieteellisiä summia.

Auton käyttöikä on aina vain lyhyempi. Eko-aivopestyt ihmiset eivät käsitä, että auton valmistus kuluttaa luontoa niin paljon, että vanhalla autolla ajaminen on itseasiassa eko-teko. Vanhalla minunlaiseni köyhän on pakko ajaakin. Lisäksi monet suomalaiset ovat tottuneet itse huoltamaan/korjaamaan autonsa. Mikä on mielestäni erittäin järkevää. Vanhempaan autoon osat ovat edullisia ja tekniikka yksinkertaisempaa. Parin litran kulutuserolla ei tuohon etuun verrattuna ole mitään merkitystä.

Lisäksi uuden auton arvo tippuu käsittämättömiä summia. Normaali-ihmisellä ei sellaiseen ole varaa. Ulkoista ihanne kiiltokuvaa vaalivalla peruspertillä ja hänen perheellään on vaan se uusin malli oltava ja sitä varten otetaan kunnon velka. Pankit ja rahoitusyhtiöt kiittävät häntä myös. Sitten ollaan niin ekologista että ja katsotaan nenänvartta pitkin, jos joku ajaa vanhalla. Sitten kun uusi auto takuuajan jälkeen hajoaa, niin on haettava lisää velkaa.

CO2 uskonto on suurta huijausta ja loistava rahankeräyskonsti. Jälleen otetaan köyhiltä ja suositaan rikkaita. Samalla tällä touhulla yritetään tyhjentää maaseutu lopuistakin ihmisistä. Ainakaan töissä täältä ei kohta kannata käydä ollenkaan kovin kaukana näillä kustannuksilla. Parempi alkaa kai työttömäksi. Kohta minullakaan ei ole mitään järkeä ajaa yli 150km/päivä tällaisen palkan takia. Kipukynnys saavutetaan melko pian tällä menolla.

Kaupungeissa laitostuneet ja oikeasta elämästä vieraantuneet rikkaat virkamiehet ja päättäjät eivät enää käsitä mitä se arki on. Rahaa on ja useinkaan omaa autoa ei edes tarvita. Jo on kumma elleivät persaukiset pysy kohta romuinensa teitä tukkimasta! Pääsee sitten herra/rouva "ison mustan" takapenkillä vapaata banaa sujuvasti paikasta toiseen.

Vieras

#237

03.03.2011 09:37

Jos mellakat alkavat tämän takia, olen mukana! Oikeutta kansalaisille ja hintoja alas, on niillä valtionmiehillä helppoa kun saavat kuukaudessakin reilusta fyrkkaa. Tämä on todella VÄÄRIN!

Vieras

#238

03.03.2011 09:45

Paljon puhutaan työllistymisen parantamisesta. Mitenkäs käy kun kuljetusyrittäjät lyövät hanskat naulaan, työttömiä tulee melko reilusti. Onko ajateltu että polttoaineen tolkuton hinta vaikuttaa ihan kaikkeen muuhunkin, jopa ruuan hintaan. Itselläni on pakko olla auto kun ei julkisilla pääse töihin, matkaa on 25km ja ei, en pysty pyöräilemään työmatkoja jalkavamman vuoksi. Ai pitäisi muuttaa lähemmäs työpaikkaa. No, työpaikkani ei ole vakipaikka, joten joudunko muuttamaan aina kun teen sijaisuuksia? Pitääkö minun joka kerta pakottaa lapsi vaihtamaan koulua? On muistettava, että kaikilla ei ole mahdollisuutta ostaa uutta, vähän kuluttavaa autoa, kaikilla ei ole pysyvää työpaikkaa, kaikilla ei ole varaa ostaa asuntoa jne. Asun sikakalliilla vuokralla asunnossa jonka vuokrataso on halvin näilllä nurkilla koska ei ole varaa omaan, olen tinkinyt ruuasta koska palkka ei riitä (teen tällä hetkellä osa-aikaista kun muuta ei ole), en polta tupakkaa ja alkoholin käytönkin olen lopettanut, samoin kaikki maksulliset harrastukset ovat jääneet sekä minulla että lapsella kun ei ole varaa maksaa kulkemista eikä harrastusmaksuja. Elän minimillä ja teen jatkuvasti laskelmia miten rahat riittäisivät. Kohta en pääse töihin ja siitä saan karenssia. Aika toivotonta. Kansamme edustajilla ei ole tällaisia ongelmia kun on valtion auto ja valtion kuljettaja ja valtio maksaa kulkemiset jne. Eikä niillä palkoilla hetkauta vaikka bensa maksaisi 20e litra.
Ak47
Vieras

#239 On kallista

03.03.2011 09:46


Itse ajan Dieselillä mutta sekin on jo aikas kallista kuten tiedätte. Meidän pitäisi tehdä jotain merkittävää että tähän hommaan olisi edes toivoa tulla ratkaisu. Esim tiet poikki ym kuten edellä jo ehdotettiinki. Niille pitäisi näyttää että jumalauta tässä ollaan kohta tosissaan.
Vieras
Vieras

#240 Re:

03.03.2011 09:50

#238: -  

 Tulipahan mieleen, että eikös bensan hinnan luvattu laskevan tämän uuden ihmepolttoaineen myötä. Noh, näinhän ei käynyt ja polttoainetta kuluu melkein tuplasti vanhaan verrattuna. Hyvä huijaus taas kerran!

Ak47
Vieras

#241 Re: Re:

03.03.2011 09:56

#240: Vieras - Re:

 

Juu kuluu enempi ja auto on tehottomanpi. Itse olen autoalalla töissä ja ei se tähtitiedettä ole. Alkoholi ei vaan pala niin hyvin kuin Bensa. Mä oon mukana jos päätämme tehdä asialle lopun.

jouni hartikainen
Vieras

#242

03.03.2011 09:57

aika kallista
Taffel
Vieras

#243 liian kallista

03.03.2011 09:59

Meillä tos lähiasemalla maksaa jo 1,689e/l 98:a.. nesteellä saa vähä halvemmalla. Toissapvänä oli 1,619 ja eilen sit 1,629. Kesään mennes tollasilla korotuksilla se on varmaan se 2,5e/l.

Pilkunviilaaja
Vieras

#244 Kieliopista

03.03.2011 10:12

Ihan hävettää lukea pätevästä aiheesta tehtyä adressia, kun esittelytekstin kirjoittaja vaikuttaa unohtaneen yläasteen äidinkielentunnit. Ei pitäisi olla adressin tekijälle epäselvää, että viralliset tekstit tulee kirjoittaa kieliopillisesti edes melkein oikein, jotta joku korkeampi taho edes viitsisi niitä vilkaista. Missä välimerkit ja lauserakenteet? Epätarkat ilmaukset, kuten "Oikeasti polttoaineen litra hinta on jotain 0,80-90senttiä/L" tekevät tekstistä hankalan luettavan ja onhan se nyt hassua ilmoittaa noin suuri vaihteluväli bensan hinnalle. Allekirjoitan, kun adressi on toteutettu kunnolla!
Ray

#245 Re: Ostakaa pienempi auto.

03.03.2011 10:18

#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.

Ja mitä sitten jos sinulla on iso perhe, asuu 50 km työpaikkasta ja tarvitsee auto joka päivä? Pitäiskö kaikki sit ostaa pieni auto? Ei kiitos! Minä en halua maksaa näin paljon polttoaineesta kun ajan yli 30.000 km/vuosi

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

03.03.2011 10:38


BiFuel
Vieras

#247 Vaihtoehtoja..

03.03.2011 10:38

HEI PELLET!

Raakaöljy on hiipuva luonnonvara, mutta ihmiset on siitä riippuvaisia. Miettikääpä öljyn myyjiä, miksi ne EI tekis kaikkensa sen eteen, että saa nostettua hintaa? Kun ilmeisesti maksoi mitä maksoit, ihmiset sitä ostaa ja myyjät rikastuu rikastumistaan.

Mutta luuletteko oikeasti, että raakaöljyn johdannaiset (mm. bensa ja diesel) ovat ainoat mahdolliset energialähteet autoille? Toivottavasti bensan hinta ja sen verotus nousee mahdollisimman korkealle, niin ette ehkä te adressin allekirjoittajat, mutta muut ottavat käyttöön vaihtoehtoisia polttoaineita tai energialähteitä autoiluun. Kaikki on vaan tahdosta ja ehkä vähän rahasta kiinni, mutta niin kauan kuin bensa ja diesel ovat liian halpoja, ei haluta ottaa vaihtoehtoja käyttöön.

Esim. häkäpönttöautolla, ensin alkuinvestointi pari tuhatta euroa, sitten noin 2 euroa / 100 km. Tai biokaasuauto. Tai sähköauto.
Vieras

#248 Re: Ostakaa pienempi auto.

03.03.2011 10:39

#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.

Moisilla koirankopeilla ei työkamppeita kuljetella

RAIKKA KOSONEN
Vieras

#249

03.03.2011 10:54

NÄIN ON VAIKKA EN ITSE AUTOA OMISTAKKAAN NIIN NOUSEEHAN NE JOUKKOLIIKENTEEN BUSSIEN HINNAT KUN LÖBÖN HINTA NOUSEE.ETTÄ VAIKUTTAAHAN SE KAIKENLAISEEN MATKUSTAMISEEN SE LÖBÖN HINTA.JAA... MUTTA ONHAN MULLA VENE MIHIN MÄ TARVIN BENSAA.KIITOS HEI
arska
Vieras

#250 siksi käyn

03.03.2011 11:01

venäjällä koska siellä bensan hinta on tuon 80c litralta