Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon! / Tiedotteet / Epäasialliset kommentit / Kommentit

09.08.2013 06:03

Jos hoitovirheitä voi osoittaa, niin paperit kasaan ja asiallinen kantelu aluehallintovirastoon. Siinä vaiheessa kun asiallisia kanteluita alkaa kertyä, niin eiköhän ala tapahtua ja saadaan homma pikaisemmin hoitoon. AVIssa on ihan asiallista henkilökuntaa ja ellei itse tiedä miten edetä, niin soitto AVIin ensin, neuvovat kyllä.
..

#2 p*rkele

09.08.2013 13:32

Eipä ole yhtään virallista valitusta jätetty turun kaupungille. Että pelkkää netti trollausta kyseistä asemaa kohtaan. Lopettakaa jo tämä p*skan levittäminen...

13.08.2013 05:45

Ne rakit ja katitkin ovat joillekin tahoille liiketoimintaa ja nykyaikana hyvinkin tuottavaa sellaista.

#4 turhaa

27.12.2013 23:49

Turha se on valittaa, kun ylemmällä taholla taas ne päättäneet jotka eivät asioista mitään tiedä, että nykyinen ratkaisu ratkaisu hyvä..
Paremman palvelun puolesta

#5 Päivystävä Tuhatjalka Turussa vaihtoon!!

26.08.2014 17:34

Mun on pakko sanoa että Turun Tuhatjalka oli järkyttävä kokemus! Asiakaspalvelusta lähtien kyseisessä eläinpäivystyksessä ei toiminut mikään. Ja minä en turhasta valita!! Vaihtoon jo on aika!!! Enkä ole ainoa joka näin ajattelee, tuskin reilu 2000 nimeä ihan väärässä on??