Valtatie 22 turvalliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Valtatie 22 turvalliseksi.

Vasemmistilaista takapajuisuutta

#1 Nainen ei sovi ministeriksi ?

22.10.2013 19:19

Äääri vasemmistolainen Kyllönen panostaa enempi juniin ja muuhun joukkoliikenteeseen,kuten on tapana kaikissa muissakin kommunisti valtioissa on ollut.
Menee varmaan kaikkeen muuhun törssäilyyn autoilijoilta kerätyt tie maksut.

Vieras

29.10.2013 16:00

Koulutiet on saatava,turvallisiksi lapsille,yksi alikulkukäytävä ei riitä.Liikenteessä kun tuppaa olemaan,monenlaista automiestä,monasti ajellaan päin punaisia,entä sitten humalaiset kuskit,ei lapsia voi yksin päästää,tietä ylittämään,ei todellakaan.
Paikallinen

#3 Paikallinen

05.11.2013 13:35

Näitä alikulkuja on kaivattu jo vuosikymmeniä. Ymmärrän kyllä, ettei asukkaita ole yhtä paljon kuin taajamissa, mutta tiellä ajetaan kuitenkin 100 km/h ja lapsia on suhteessa paljon. Muhos on jo tehnyt fiksusti ja laittanut alikulun ainakin yhden bussipysäkin kohdalle, käykääpä rajan takana katsomassa.
Pikkukario
Vieras

#4 Älyä suunnitelmiin.

10.11.2013 19:35

Järki käteen päättäjille kun tämmöisiä mielettömyyksiä edes ajatellaan! Ei tästä kylien läpi menevästä tiestä mitään moottoritietä haluta, sujuvuutta ja turvallisuutta kylläkin. Niitä saadaan muilla keinoilla; alikuluilla ja liittymien tulo/poistumis levennyksillä.
Ohituskaistat tuovat todella paljon ongelmia vain lisää ja edessä olisi myös paljon odottamattomia hankaluuksia, mitä ei ole osattu ennakoida... ja kuluja näiden ongelmien korjauksiin tulisi rutkasti tulevaisuudessa!
Jokainen kuolemantapaus on liikaa, eikö siis päättäjät pyritä hoitamaan asia kerralla oikein ja kuuntelemalla sitä maalaisjärkeä!