Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois.

Jaahas

#201 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

#1: Ville Niinistö - Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

kuka on sit miehille kännikuskina?

#202 Re: En allekirjoita

#25: ... - En allekirjoita

Jos haluatte Suomeen saman käytännön kun Saudeissa pitäisi sitten koko yhteiskunnallinen järjestelmä muuttaa. Saudeissa naiset eivät todellakaan kulje busseilla eikä julkistaliikennettä ole. Taksienkin käyttö on melko harvinaista. Adressin aloittaja on sitten valmis elättämään naista kotona ettei hänen tarvitse mennä töihin tai ainakin hankkimaan naiselle oman autonkuljettajan ;) liikennepäästöt eivät vähene yhtään kun perheellä on monta autoa käytössä joita autonkuljettajat ajavat!!!

Pikku peikko

#203 KANNATETTAVAA!!11!!!!

EHDOTTOMASTI PITÄÄ SAADA NAISILTA KORTIT POIS!! MINÄ OLEN AJANUT KOLME AUTOA LUNASTUKSEEN, MIEHENI EI AINUTTAKAAN.

SEURAAVAKSI AJO-OIKEUS ON POISTETTAVA VASENKÄTISILTÄ JA VÄRISOKEILTA.

#205 Huono

Adressin kirjoittaja haluaa kaiketi vain lietsoa turhaa vihaa naisten ja miesten välillä mediassa tai hän vain hakee typerästi huomiota, mitä näyttää näköjään saavan.  Adresseja on kymmenittäin hyviä, mutta tämä on kyllä niin ala-arvoinen. Äitisi on varmasti ylpeä.

Hyvä Veli

#206 Re:

#8: -

Päivi Räsäsellä on /oli autonkuljettaja,mies,joka kolaroi mm.Että vedä siitä sitten.

Koska naisilta ajo-oikeus pois
Täydellinen kuski

#208 Täti kärsii

Tarkoittaako tää siis sitä, että miehet ihan varta vasten haluavat alkaa naisten henkilökohtaisiksi kuskeiksi?! Kyllähän se vaan passaa, vaikuttaisikohan tämä positiivisesti myös tällä hetkellä Suomessa vallitsevaan työllisyystilanteeseen.

Mutta itse voin ihan pokkana väittää, että olen parempi kuski kun moni miehistä, joten luokitellaanko myös huonot mieskuskit naisiksi? Kahdessa kolarissa olen ollut ja molemmissa kolarin aiheuttajana on ollut mieskuski.

Ai luoja että ihmiset osaa olla tyhmiä, väritelkää vaikka värityskirjoja tämmösten idioottien adressien sijaan, jos ette muuta tekemistä keksi.

godzilla

#209 Hyvä vitsi, ton adressin on oltava vitsi

Uskoisin, että adressin tehnyt henkilö ei ollut tosissaan adressia tehdessään, vaan on halunnut provosoida ihmisiä. Mutta, jos on ollut tosissaan, mitä minun on vaikea uskoa, täytyy hänen olla yksinkertainen, koska kukaan täysijärkinen ei tuhlaisi aikaansa asiaan mikä on jo syntyessään kuopattu. Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa, jossa on sovellettu ihmisoikeus- ja tasa-arvolakeja jo pitemmän aikaa, ei Ikinä hyväksyttäisi lakia, joka kieltäisi naisilta henkilöauton ajon.

Naisautoilija

#210 Re: En allekirjoita

#2: Kuisma Lappalainen - En allekirjoita

Huomatkaa:Tämä aloite on vitsi, huumoria! Ei ehkä ihan sellaista, jota kaikki ymmärtäisivät, mutta pienen vähemmistöjoukon sisäpiirihuumoria kuitenkin. Jos joku haluaisi oikeasti vaikuttaa adressilla moottoriajoneuvojen ajo-oikeuksiin, kannattaisi tehdä aloite miesten ajo-oikeuden ikärajan tuntuvaan nostoon. Esim. miehille moottoriajoneuvon ajo-oikeus vasta kolmekymppisenä. Säästyis monta henkeä liikenteessä vuosittain.

Kypsynyt

#211 Juuri näin

Hyvä! Seuraavaksi aloite naisten eläkeiän nostamisesta, että loppuu se siipeily.

#212 elämäm_koululaiset

Mikä ihme on ajanut jonkun tekemään näin naurettavan addressin?! Kielletään nyt sitten naisilta työntekoki ja teljetään kaikki naiset keittiöihin! En edes viitsi kertoa mitä kaikkea tunnen tätä adressin kirjoittanut kohtaan.

Kuka keksii noin järkyttävää kuraa?! :'D

Haista pska

#213 Miehiltä ajo-oikeus pois

kirjoittaja taitaa vihata naisia koko sydämestään. Mutta kyllä se on niin että naiset ovat paljon parempia kuskeja kuin miehet. Naiset ajavat keskimäärin paljon pienempiä kolareita kuin miehet. Miehet ajavat paljon enemmän kuolonkolareita ja rattijuopumusrikoksia on todella paljon. Jos minulta kysytään, niin mielestäni miehiltä tulisi ottaa ajo-oikeus pois.

#214 MIETI MISTÄ KIRJOITAT

Et voi sanoa toisen sukupuolen olevan ainoa hyvä autonkuljettaja. Onko mielestäsi esimerkiksi vain mieslääkärit päteviä hoitamaan sairaita?? Tämä adressi on naurettavin mitä olen ikinä lukenut. En voi uskoa, että Suomen kansalainen sanoisi tällaisia asioita.

J.Hiipakka

voi hyvä jumala mihin p*****n toiset kehtaa nimensä laittaa!naisilta ajo oikeus pois...tämän laatijalta pitäs toi ajo oikeus poistaa!!! mun tuttavapiirissä on monia naisia,joilla on ajokortti ja kuskina he ovat pätevämpiä,kuin monet miehet ja joiden ajovuosien aikana eivät ole edes kolaroineet!!!

hehe

Sain päivän naurut tästä addressista ja varsinkin kun katoin noitten allekirjoittajien nimiä :)

T:nainen

LOLLLLLL

HAHAHHAH! hyvä trolli! kiitti päivän nauruista senki sovinisti possu! :DDDD

Et oo tosissas!

#218 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

lol

#219 Re: Kerrankin järkevä aloite

#82: Jussi Halal-aho - Kerrankin järkevä aloite

Oot ällöttävä sovinisti :) hae apua äiti ongelmiis jostain muualta.

#220 joko tää on trolli tai sit joku islamisti pakolainen tehny

joko tää on trolli tai sit joku islamisti pakolainen tehny

Vieras

#222 Re: Re: Re: Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

Keski-ikäiset naiset mesomassa ja saamassa peppukipeyttä. Mielestäni internet ei kuulu naisille. Jospa eläisimme vielä joskus sellaisessa maailmassa.

Naiset eivät osaa ajaa

Kirjastokortti pois naisilta!

Kirjastot nielee rahaa. Ostakoot itse minkä haluaavat lukea.

MikäV*tunSarkasmi

#225 Re: Okei ny menee jo yli

#177: Lopen kyllästynyt - Okei ny menee jo yli

Yes, you can kill yourself.

Kommentoi adressia