J-musiikkia radioon!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista J-musiikkia radioon!.

Jenna Tuovinen
Nurmes

#1

17.04.2007 18:57

Itse eri mieltä. Rakastan japanilaista musiikkia mutta tuolla tavalla siitä tulisia enemmänkin muoti-ilmiö, mikä siitä on pahaa vauhtia tulossa~
Ada Vakker
Tampere

#3 Näin on!

28.06.2007 18:27

Olen itsekin ajatellut asiaa. Muutaman kerran olen soittanut NRJhin, ja kysynyt voivatko he soittaa esim. Dir en Greyn The Finalin. Vastaus kuuluu: "Öö, mikä on Dir en Grey, joku suomalainenko?" Ja kun kerron että japanilainen sanotaan: "Katotaan nyt."

Tylsää, kun ihmisiä syrjitään musamaun perusteella!
Janina Oksanen
turku

#4

30.06.2007 16:41

mä oon samaa mieltä jennan kanssa, koska siitä tulis vaan naurettava ohimenevä muoti-ilmiö...ne saattais soittaa J-musaa ehkä just joku pari viikkoo, mut ei ne sit enää jaksais..
mariella moske
vantaa

#5

01.07.2007 15:05

mutta sehän on jo naurettava muoti-ilmiö! suosikissakin on juttua muccista ja muusta. Itse rakastan j-rockia, sekä poppia ja olen ennenkuin siitä tuli se rakas muoti-ilmiö. Jos j-rockista on juttua suosikista ja moi dix moisin levyjä on tikkurilan anttilan toptenissa niin voiko siitä tulla enempää muoti-ilmiö? Samahan oli/on mangassa sekä animessa. Kyllä ne kohta senkin jättää rauhaan, ja sillä aikaa voisisimme vaikka kuunnella muslimienuskonnollistavenäjäksikäännettyä musiikkia, koska se ei kai ole muotia.^^

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

27.07.2007 10:00


Anu Viljanen
Rovaniemi

#7 Kyllä vain!

27.07.2007 12:51

Ehdottomasti haluaisin j-musiikkia radioon. Kyllähän sitä mp3:ssa on ja koneellakin, mutta miksipä ei radiossakin. Itse haluaisin ainakin Utada Hikarua ja Dirua kuulla radiosta.
Käsite "huonoa j-musiikkia" on hiukan outo. Sehän on mielipideasia, oletkohan Senni edes kuullut paljoa j-musiikkia? Noh, minkäs sille voi, jos ei tykkää, mutta ei esim. parin yhtyeen perusteella kannata mennä tuomitsemaan sitä.

Saattaisihan siitä tullakin jonkunlainen muoti-ilmiö, mutta kai sitä soitettaisiin, jos ihmiset siitä tykkäisivät. Onhan nytkin yhtyeitä, joiden musiikkia soitetaan koko ajan ja niiltä sitten uusia kappaleita, kun niitä tulee.
Ada Aaltonen
Helsinki

#8

01.10.2007 18:38

Ada Vakker, miksi NRJ? :::DDD
Ja sinuna tutustuisin bändiin ensiksi kunnolla. Dir en Grey :------------------------------------------------------DDDDDDD
Lassi Lidner
Mikkeli

#9 ei näin.

02.12.2007 00:22

Tätä adressia ei Tueta.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

05.01.2009 19:57


Jenna Hyyppä
Espoo

#11 tuen

05.01.2009 20:36

Kyllä tarttee J-rockia/poppia radioon. Tai ainakin oman j-kanavan
Anne Peltola
Kurikka

#12

31.07.2009 20:46

Oikeassa olette radioon tarttee j-musiikkia. oon ihan hulluna siihen, en tajua miksei ne vaan soita j-rockkia radiossa.Jokku väittää että ne ei soita niitä siksi koska siitä puheesta ei ymmärrä mitään...
Mia =)
Joku vaa

#13

14.10.2009 12:52

Keksitään tälleki musatyypille oma kanava, ku suomipopilla on omansa.
Jake
Vieras

#14

03.06.2010 09:35

Kyllä pitää saada j-musaa radioon et sais kuunnella muutaki kun sitä samaa p***** jenkkipoppia aina vaa.

Kait radiokanavat vaan pelkää kaikkee uutta eikä uskalla ees kokeilla j-poppia et miten se uppois kuuntelijoihi.

Nää Suomen mainstream-radiokanavat ei ees vaivaudu juur muuta soittamaa kun amerikkalaista ja suomalaista musaa.

Ite haluun Morning Musumen radioon asap!