Päiväkoti Kalinkan toiminta on turvattava!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Päiväkoti Kalinkan toiminta on turvattava!.

Markus Häme

#1 Kalinkan puolesta ilman poliittisia tarkoitusperiä

11.03.2009 15:21

Olen kirjoittanut vetoomuskirjeen useille eri tahoille tämän adressin allekirjoittamiseksi. Kyseinen kirje jatkaa kiertokirjeen tavalla levittäytymistä eikä sitä tietysti voi estää tai pysäyttää. Muutamat henkilöt ovat muuttaneet vetoomuksen allekirjoistusta ja kirjeen otsikkoa, toiset taas lisänneet oman allekirjoituksensa vetoomuksen loppuun, muutamassa allekirjoituksessa on ilmoitettu kyseisen henkilön edustama poliittinen puolue. Kalinkan vanhempientoimikunta sanoutuu irti näistä vetoomuksista joissa esiintyy poliittinen puolue.

Kalinkan vanhempientoimikunnan puolesta, Markus Häme
Sartoneva Pirkko

14.03.2009 17:40

Yksityishenkilö
jari keto
helsinki

#3 KALINKA

15.03.2009 11:00

Venäjä on Suomen tärkein kauppakumppani nyt tulevaisuudessa ja aina!Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja se on fakta!Venäläistä kulttuuria ..Venäläisiä ihmisiä...Inkeriläisiä..entisiä Suomalaisia tarvitaan siis Venäläistä koulua ...Suomi Venäläistä lastentarhaa on pakko pitää yllä ..kaksikielisyyden ja moni kulttuurisuuden takia! Koska jos nyt ovet laitetaan kiinni niin kyllä moni muu asiakin on kiinni nyt ja tulevaisuudessa ja kaupankäynnin ja kysynnän laki on sellainen! Toivomme että Helsingin kaupunki ei laita asioita hiipumaan ja ymmärtää sen että negatiiviset asiat kertaantuvat ja vaikuttavat myöhemmin lasten ja nuorten elämään ja mailmaan ja kanssa käymisiin huomisen tulevassa yhteiskunnassa Helsingissä pääkaupungissa! Siis ihan oikeasti me Suomessa tasa-arvo yhteiskunnassa emme voi ottaa ns.Viron mallia! Tässä on kuitenkin kyseessä niin pienistä pääomista ja rahoista että jos Helsingin kaupunki vetää ns. "maton alta" niin Kalinka lastentarhan tilojen ja Kalinkan erittäin ammattitaitoisen henkilökunnan suhteen niin pyydän vielä seuraavaa:
Kaupungin päättäjät ihan oikeasti menkää itseensä ja hakekaa säästöt Alkoholistien asuntoloista ,sosiaali-ja terveystoimista ,liikenne hankkeista,kiinteistö-ja tilapalvelukäytöstä tai maaomaisuudesta ja varmasti sieltä jostain löytyy tämä pieni pääoma ...raha erotus joka on suhteessa suurempi kuin tavanomaisessa Lastentarhassa ja sen te kyllä saatte ihan varmasti irti jos vain haluatte kehittää asioita ja visioita tämänpäivän ja tulevaisuuden Helsingissä vai oletteko muuttamassa lääkelaitoksen mukana Kuopioon? TV jari.keto@kolumbus.fi
kaija perho
Joensuu

#4 KALINKA TÄRKEÄ KOKO SUOMELLE

19.03.2009 15:20

Kalinka-päiväkoti tekee ensiarvoista työtä suomalais- ja venäläislasten varhaiskasvatuksessa. Venäjän kieltä ei Suomessa voi oppia varhaiskasvatuksen aikana juuri millään paikkakunnalla, vaikka laajentuminen kaikille paikkakunnille olisi suotavaa venäjänkielisten perheiden tueksi. Kalinka tarvitaan tutkimus- ja kehityspäiväkotina, josta muut voivat ottaa oppia. Suvaitsevaisuuskasvatus on aloitettava mahdollisimman varhain ja siihen Kalinkassa on keinot.
Anne Rahikainen
Kuopio

#5 Venäjän kielen ja kulttuurin tuntemusta tarvitaa

31.03.2009 11:21

Venäjän kielen ja kulttuurin tuntemusta tarvitaan nyt ja myös tulevaisuudessa, onhan Venäjä sekä Suomen naapuri että tärkeimpiä kauppakumppaneita. On hienoa, että lapsillamme on ollut mahdollisuus hankkia kielipääoma, josta heille on varmasti hyötyä myös aikuisina. Päättäjät eivät valitettavasti tunnu kantavan huolta tulevista veronmaksajista vaan päinvastoin heidän kohdallaan ollaan ensimmäisinä valmiita säästämään.