Raiskauksille kovempi tuomio!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Raiskauksille kovempi tuomio!.


Vieras

#376

25.09.2013 10:52

elinkautinen ja hirsipuu..

Vieras

#377

26.09.2013 17:05

Milloin tämä menee eduskuntaan käsiteltäväksi? Yli 50000 allekirjoittanutta.

Vieras

#378

27.09.2013 00:56

Mieestäni raiskauksia tehneeitä voitaisiin arvioidasensuhteen useastiko ovat raiskanneet. Esimerkiksi kolmannesta tai julmasta raiskaustavasta(esim vaikka uhri sidottu) niin joutaisi munat/kivekset valtiolle.
Paidagogos

#379 Raiskaus on suurimpia rikoksia

27.09.2013 13:49

Ehdottomasti rankin mahdollinen rangaistus raiskauksesta! Pari vuotta ei riitä...
-

#380 Re:

17.12.2013 18:59

#21: Joni Talvinen -

Raiskatuksi tuleminen harmittaa? Eikä välttämättä mene loppuelämä kuralle? Ei voi syntyä massiivisia traumoja? Ei välttämättä kaikissa tapauksissa, mutta useimmiten kyllä! Raiskaus on aina väkivaltainen teko, ihan sama, onko siinä käytetty rankkaa fyysistä väkivaltaa (hakattu, kuristettu tms), vaan itse teko ilman mitään em. seikkojakin on jo itsessään väkivaltaa! Onko sinut muuten raiskattu, tai ketään sinulle läheistä ihmistä, jotta voisit varmasti vastata oikein omaan kysymykseesi? Koko tekstisi vähättelee raiskauksen uhreja, varsinkin heitä, jotka eivät ole traumatisoituakseen tarvinneet raiskauksen lisäksi myös sitä mainitsemaasi rankkaa fyysistä väkivaltaa.

Itse valitsisin kysymyksesi vaihtoehdoista mieluiten luultavimmin 2. vaihtoehdon; luulisi, että oman maan puollustaminen olisi kunnia. Seuraavaksi makselisin sitten vaikka sitä helvetin kymppitonnia. Siinä vaiheessa kun tiedät, mitä jälkiä voi jättää myös mainitsemasi ja vähättelemäsi "ei-väkivaltainen" raiskaus, ja tiedät, miten se voi pilata koko loppuelämäsi, niin siinä vaiheessa valitset viimeisimpänä vaihtoehdon numero 3.


Vieras

#381

20.12.2013 15:15

Raiskaajat linnaan

Vieras

#382

07.01.2014 13:17

päeväää

Vieras

#383

14.02.2014 14:53

On uskomatonta kuinka raiskaukset luokitellaan törkeiksi ja lieventäviin seikkoihin vedoten. Raiskaus on aina samanlainen. Mies tunkeutuu naisen sisälle väkisin. Ei sitä voi millään puolustaa.Oikeusistuin on Suomessa osin mätä.

Vieras

#384

16.02.2014 16:02

EI HYVÄKSYTTÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA. kOVIN MAHDOLLINEN RANGAISTUS, ETTÄ OPPISIVAT. PAKKOHOITOON VANKILAN JÄLKEEN.

Raaka peli ranualla

#385 Kuoleman tuomio käytäntöön

28.03.2014 14:40

Nämä sairaat ihmiset pitäis päästää päiviltä niin ei tulis kuluja yhteiskunnalle!
Samoin murhaajat ja muut semmoset jotka ei kykene enää normaaliin elämään yhteiskunnassa!
Vankiloihin tulis tilaa ja ihmisten ei tarttis pelätä näitten hullujen vapautumista kun niiltä otettais nirri pois!
Ja valtio säästäis miljoonia vuodessa, kun ei tarttis elättää niitä hulluja!

Vieras

#386 kovemmat tuomiot

28.03.2014 20:57

Olen asiasta samaa mieltä, tuomiot ovat aivan liian lyhyet. Luulen, että tänäpäivänä huumausaine rikoksistakin saa kovemmat (hallussa pidosta yms) tuomiot kuin raiskauksista ja muista henkistä kärsimystä aiheuttaneet teot. Jos huumeita pitää hallussaan ja käyttää itse siinähän tekee hallaa vain itselleen, mutta raiskauksessa uhri on ulkopuolinen henkilö.
Riihimäkeläinen

#387

30.03.2014 01:16

Mulle on ihan sama jos ihmisiä tapetaan tai raiskataa kuha en ite joudu uhriksi ja jos niin kävis et joku yrittäisi tappaa tai raiskata mut niin sellanen immeinen pääsis hengestään hyvin äkkiä ja enkä välittäis vaikka joutuisi vankilaan tai vaikka pöpilää!!!!!!!

Vieras

#388

03.04.2014 17:35

En kannata kovia tuomioita, 25 vuotta kuritushuonetta ja vehkeiden poisto riittää. Kovempi tuomio oli se, että katkaistaisiin yläpäästä.

Vieras

#389

11.04.2014 14:59

Minä oon sitä mieltä, että silloin tällöin siitä kärsii pahiten jos ottaa sen toisen tahdon noissa tilanteissa huomioon. Tarkoitan, että mielestäni seksi on sen verran perusoikeus, sen tulisi olla, että sitä saisi ilmaiseksi tasan juuri silloin kun haluaa. Pääsääntöisesti kyllä ei on ei, mutta olen sitä mieltä että joskus on tehtävä myös poikkeuksia. Se yleensä kun jos ei saa mielestään tarpeeksi seksiä, tekee katkeraksi niitä kohtaan jotka sitä saavat ja tähän mielestäni sitä tasa-arvoa ja lakimuutosta tarvittaisiin, että seksi nimenomaan taattaisiin kaikille. Juuri silloin kuin kukin sitä haluaa, ilman että tarvitsee maksaa siitä, sehän se vasta toisen "esineellistämistä" onkin ja jokatapauksessa myös työttömälläkin tulisi olla oikeus saada seksiä myös ilmaiseksi haluamansa oloiselta ja näköiseltä henkilöltä. Mielestäni varsinkin naisia/tyttöjä tulee kohdella kuin kukkaa kämmenellä, eli hyvin, mutta...En nyt tarkoita, että olisin mitään tekemässä, koska en näe siihen kuitenkaan juuri erikoisempaa tarvetta, ja osaan käyttää järkeäkin onnistuneesti jopa, mutta jos siis minun pitäisi tätä ko. viimeisintä(ei parhainta) tapaa saada seksiä käyttää, niin kyllä se niin on, että olisi sitten mieluummin otettu siitä, että häntä nimenomaan haluan ja häneltä seksiä. Kunnioituksesta toista kohtaan siis. Eli se mitä haen, niin mielestäni kyseisen lain tiukentamista en kannata, koska se puuttuisi liikaa siihen perusoikeuteen saada seksiä juuri silloin kuin sitä haluaa, vaikkakin viimeisin keino onkin. Väkivaltaa en hyväksy kannata ja tarkoituksella toisen alistamista, mutta rajansa näillä tiukennuksillakin.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:02


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:03


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:04


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:04


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:04