Pienet pojat äidille takaisin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pienet pojat äidille takaisin!.


Vieras

#26

07.02.2014 20:13

sossun vallan mukaan tehdään kaikki, lapsia viedään väkisi perheistään kuten viimeksi ne kaksoispojat muut lapset sai jäädä kotiin ??? haloo...joku mättää ja pahasti..bisnestä vain. Äiti on on äiti. sossun työntekijät syyniin ja heidän taustat tutkittava. Helylle lapset takaisin.
Tarya

#27 Re: Re: Re: Surullista.

07.02.2014 23:07

#25: vieras - Re: Re: Surullista.

se mitä olen nyt saanut selville, niin jokaiselle jutulla on yhteinen tausta on haettu apua avohuollolta, joko jaksamiseen tai talouteen, jännintä tässä kaikessa on että lapset lähtee; ovat yhtä äkkiä huonoja vanhempia ja sitten alkaa syiden keksiminen!


Vieras

#28

08.02.2014 11:03

On tämä vääryttä täynnä koko korruptointunut valtio. jos on todistettu että pystyy hoitamaan ja kasvattamaan lapsensa niin miksi????
Eikööhän täällä Valtiossa ole suurempi ongelma alkoholisoituneet ja huumeen käyttäjät joilta ne lapset joutaisi poies perkl.... mikä tätä valtioo oikein vaivaa

Vieras

#29

08.02.2014 13:21

Vanhemmat, jotka itse pystyy hoitamaan lapsensa, lapset KUULUU KOTIIN, EIKÄ LAITOKSEEN.

Vieras

#30

08.02.2014 13:24

POJAT KOTIIN.
meikku

#31 Just joo ...

08.02.2014 15:42

Cp vamma ei se syy ..
Minä

#32 Re: Niin mikä on tämä vamma

08.02.2014 15:51

#17: vieras - Niin mikä on tämä vamma

Musta tuossa adressissa 17 sanotiiin lievästi vammaiselta, eikä kehitysvammaiselta.  Kaikkiin vammoihin ei liity välttämättä älyllistä kehitysvamma

Leijonaemo

#33 Re: Re: Re: Surullista.

08.02.2014 20:50

#25: vieras - Re: Re: Surullista.

Poikeapa fb-sivuille, joita on saatesanoissa rivit pullollaan. Avohuoltoa kannattaa pelästyä tämän päivän Suomessa. Ja olet aivan oikeassa: sosiaalitoimi uhkailee Hely-äitiä mm. fb-sivujen poistolla(!), vaikka sivun on hyväksynyt viranomaistaho (poliisi). Eli viedään Hely-äidiltä ensin lapset ja sitten vielä sananvapauskin.(!)

vieras

#34 surullista mutta totta

09.02.2014 16:41

No edelleen sanon, ettei avohuoltoa pidä pelästyä. Kannattaa kuitenkin miettiä aina mitä niille virkailijoille kertoo elämästään ja asioistaan, ettei niitä käännetä neatiiviseksi ja itseään vastaan. Toisaalta en tajua miksi ihmiset ylipäätään tarvitsevat asiaan kun asiaan tukea ja apua. Ymmärsin kuitenkin, ettei tämä Hely itse pyytänyt apua vaan hänen ex-miehensä.
Ei keneltäkään voi face-sivujen pitoa kieltää ainakaan sossu. Tietysti niissä olevilla tiedoilla voidaan kiristää...Enkä siis itse tajua, mitä hyötyä äidille on tuosta julkisuudesta. Saa vaan lisää kuraa niskaansa. Eikö tällä äidillä ole oikeasti ketään kuka pystyisi häntä auttamaan, menemällä mukaan näihin tapaamisiin jne.
Olen itse yksi niistä, jotka ovat huostakäsittelyn voittaneet. Uskon, että äiti saa käännettyä asiat parhainpäin, kun vaan sisukkaasti jatkaa.

Vieras

#35

11.02.2014 21:40

Tämä adressi tulisi julkituoda myös tasavallan päämiehelle, eli presidentillemme Sauli Niinistölle. Luulenpa,että hänkin allekirjoittaisi tämän. Olemmeko oikeusvaltio vai ei, nyt kovasti epäilyttää.

Vieras

#36 Ottakaa oppia toisesta tapauksesta

11.02.2014 22:36

Ottakaa tekin yhteyttä perussuomalaisiin. Jos olette tarpeeksi meediaseksikkäitä he tekee teistä sydänät riipovan jutun ja maksaa teille vielä luultavasti vielä palkkionkin. Rahassa tai "luonnossa" eli jonaan kivana poliittisena hommelina jossain. Jos siis teille sopii, että juttuanne käytetään vaalipropagandassa lyömaseena. Myös lasten nimilla ja kuvilla toki.

Vieras

#37

12.02.2014 11:55

toivottavasti äiti saa lapsensa takaisin pian!

Vieras

#38

12.02.2014 14:12

Moniko allekirjoittaja tuntee tapauksen ihan oikeasti? Aika huolestuttavaa, jos tasavallan presidenttikin allekirjoittaisi tämän(niin kuin joku kommentoija väitti) nillä tiedoin, jonka t'm' adressi tuo.


Vieras

#39

12.02.2014 17:15

Tää on niin riipaisevaa tässä taas nähdään lasun mielivalta.

Vieras

#40

12.02.2014 23:05

Minusta on väärin että kehitysvammaiselta viedään oikeudet että ei pysty itse muka hoitamaan lapsia ja olen itsekin kehitysvammainen ja olen todella pettynyt tähän uutiseen.
Ajatusten Tonava

#41 Re:

13.02.2014 07:22

#14: -

Sinulle ei tuota neroutta "Adofilta" ja "presidentti" "Churtchililta" tainnut enää riittää.


Vieras

#42

13.02.2014 22:53

Eikö tässä voisi lähteä korkeammalta taholta etsimään purkua , voisko Mannerheiminlastensuojeluliitosta löytyä asianajajaa. Eihän pieni köyhä ihminen voi taistella pyrokraattista sosiaalitointa vastaan. Sanon tämän kokemuksesta, tosin oli kyse toimeentulotuesta. Tämä on niin järkyttävää riistoa ,miten ja millä perusteilla kaapataan lapset ja sijaiskoteihin,kuvista näkee miten suloisia nämä pojat on. 2 omaa serkkuani on ollut sijakotitehtävässä 40 vuotta serkut on sisaruksia ja toinen serkku sai kunnia maininnan äitienpäivänä, hänen tyttärensä jatkaa myös sijaisperhehoitajana , sisarukset ovat saaneet myös adoptoida lapsia. Ehkäpä saan heiltä lisää ainesta mitä kautta saa purkua järjettömissä omavaltaisissa huostaanotoissa. Hävetkää.
Tarya

#43 Re: Re: Re: Surullista.

14.02.2014 10:23

#25: vieras - Re: Re: Surullista.

No hassua

Mitäs neuvoja tässä tarvitaan, äidillä on olemassa yksi tunnetuimmista asianajajajista, joten se siitä. Kuitenkaan avohuollon tukitoimia EI ole, sensijaan niiden puuttumisen vuoksi tehdään huostaanotto mitä valheellisin perustein, kuten Helyn tapauksessa on tehty! Julkisuus on Helyn tapauksessa hyvästä, koska ilman julkisuutta nämä perusteettomat valheet sossuilta eivät ikinä tulisi kansan tietoisuuteen, ei myöskään oikeuksien tuomiot, joita on tehty äiti Hely syrjäyttämällä sosiaaliviranomaisten toimesta. Miksi ensimmäinen mieleentuleva syy on että Savonlinnan kaupunki halusi saada Valtion rahaa käyttöönsä ja toinen, että sijaisperhe tulee taloudellisesti toimeen ilman äidin työhönmenoa.


Vieras

#44

28.02.2014 13:38

markku vuoto

vieras

#45 Re: Re: Re: Re: Surullista.

01.03.2014 07:51

#43: Tarya - Re: Re: Re: Surullista.

No eikös tuo ole juuri yksi huostanpurkua vahvistava seikka, se ettei tukitoimia ole, jos niitä on väitetty olevan. Siis selvä valhe.

Se on seikka johon voi vedota myös siellä HO:n tai KHO:n käsittelyssä (en tiedä onko kumpaakaan ollut vielä). En tiedä asianajajan taustasta sen enempää, kunhan sitä kysyin. Jotain outoa siinä on jos asiat on ihan viimesen päälle hoidettu ja tilanne jatkuu. Siinä mieleeni tulee tämä julkisuus. Näemmä se ei useamman kohdalla ole kun haitannut tilannetta.

On se hyvä, että asioita tuodaan julkisuuteen, mutta ensin pitäisi hoitaa homma loppuun.


Vieras

#46

01.03.2014 18:48

Lapset kuuluvat Äitinsä luokse. Lastensuojelu viranomaiset tekevät väärillä lausunnoillaan rikoksen ihmisoikeuksia vastaan. Suomalainen lastensuojelu näyttää perustuvan viranomaisten valheisiin. Onko tämä oikein? mielestäni ei ole.

Vieras

#47

03.03.2014 20:47

Lastensuojelussa on todella epäpätevää henkilöstöä,ne jotka lapsiaan hakkaa ja surmaa,saavatlapsensa pitää,ja ne jotka rakastavat,heiltä otetaan lapsi huostaan. On kummaa touhua. Suurin osa näistä lastensuojelun virkailijoista ovat lapsettomia ja perheettömiä,hehän tietävät kaiken. Kokemusta on
Tarya

#48 Re: Re: Re: Re: Re: Surullista.

18.03.2014 07:43

#45: vieras - Re: Re: Re: Re: Surullista.

tätä hommaa nyt ei kuitenkaan voitu ilman julkisuutta hoitaa loppuun, koska sossujen räikeät valheet vain pahenivat! Lisää keksitään koko ajan eri tavoin!


Vieras

#49

19.03.2014 11:11

Tällaisessa kohtelussa on inhimillisyys kaukana, näillä toimenpiteillä lastensuojelu, haavoittaa pieniä ihmistaimia kun ne erotetaan äidistään. Älkää sitten siellä sossussa ihmetelkö, sitä mistä niitä moniongelmaisia ja katkeriakin nuoria nousee.

Vieras

#50

19.03.2014 18:13

Toivon että lapset pääsis äidin luo takaisin. Äidin lähellä lasten paras olla. Toisaalta miksi he eivät ole isällään? Hänkö onkin tämän kaiken takana?