Asemakadun koululle väistötilat heti!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Asemakadun koululle väistötilat heti!.

#26 Vielä kerran

20.02.2014 21:01

Näitä allekirjoituksia käytetään vain tämän adressin osoittamaan vetoomukseen. Adressin teksti on ja pysyy samana. Haluamme väistötilat välittömästi. Yksi asia kerrallaan, kiitos. Terveisin, Anne-Marie Peura (adressin alullepanija)

lääkäriin mars

#27 Re: Terveet ja puhtaat tilat

21.02.2014 06:31

#16: Kahden koululaisen äiti - Terveet ja puhtaat tilat

Vie lapsesi lääkäriin ja pyydä diagnoosi. Noissa oireissa mitä kerroit on liikaa sellaista, jotka eivät voi johtua kyseisestä asiasta. Ihminen tuntuu olevan luulosairasta sorttia. Kun vanhemmat ja kaikki ympärillä huutaa kuorossa, että oireilee oireilee, niin pieni ihminen oireilee jo senkin vuoksi.

Huolestunut

#30 Asemakadun koululle väistötilat heti!

23.02.2014 10:28

Juuri tällainen ajattelutapa myrkyttää koko kaupungin, mitä Koskenmies suustaan päästää ! Sitten päättäjät ihmettelevät miksi kukaan ei halua liittyä Äänekoskeen ja väki määrä laskee ?!
Koko kaupungin pitäisi vetää yhtä ja samaa köyttä eikä tehdä vastakkainasettelua. Eiköhän tässä ajeta yhteistä hyvää ja näytetä kaupunkilaisten voima päättäjiä vastaan oli sitten kyse koulusta kuin koulusta ja minä ainakin puolustan lapsia olivat ne sitten minun tai sinun ! en todellakaan toivo että sinunkaan lapset sairastuvat koulun vuoksi, kun vaimosi/tyttöystäväsi on sinulle terveet lapset synnyttänyt jatkamaan sukuasi. Tällaisella itsekkäällä ajattelutavalla tuntuu koko kaupunki valitettavasti toimivan ! Missä on positiivinen ajattelu ja yhteisen hyvän kehittämisen halu ?

Vieras

#31 Re: Asemakadun koululle väistötilat heti!

25.02.2014 19:49

#30: Huolestunut - Asemakadun koululle väistötilat heti!

Väkimäärä on yhdyssana ja huuto- sekä kysymysmerkkien eteen ei tule välilyöntejä. Äänekoskelaisille vaikeaa tosin tämäkin tajuta??

Vieras

#32 Re: Re: Asemakadun koululle väistötilat heti!

02.03.2014 08:38

#31: - Re: Asemakadun koululle väistötilat heti!

Ennen kuin rupeat kielioppi ja kirjoitusvirheistä narisemaan... niin oletko tullut ajatelleeksi, että loukkaat minua henkilökohtaisesti? minulla on todettu erittäin vaikea lukihäiriö johon tarvitsen apua jatkuvasti esim. opiskellessani. Tässä taas nähdään ihmisten inhimillisyys ja ajattelemattomuus. Pääasia on että ymmärrät jotenkuten lukemaasi ja se ei koskenut äidinkieltä, vaan koulun tilannetta ja Äänekoskelaista politikointia