Huutoniemen terveysasema säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Huutoniemen terveysasema säilytettävä.

Matti Sinisalo
Vaasa

#1 Huutoniemen terveysasema

27.08.2009 10:28

Ehdottomasti säilytettävä,koska sen antamat palvelut ovat laatuluokkaa alueelle.
Johanna Haveri
Vaasa

#2 Huutoniemellä hyvät terveydenhuollon lähipalvelut

27.08.2009 11:56

Huutoniemen terveysasema ja sen lähellä sijaitseva Kuninkaan apteekki muodostavat hyvät terveydenhuollon lähipalvelut Huutoniemen, Aaltopuiston, Asevelikylän, Kiilapalstan, Melaniemen, Purolan ja Teerinimen asukkaille.
Tällaisten lähipalveluiden tarjontaa tulee kehittää, kun alueen vanhenevaa väestöä pyritään pitämään kotona entistä pidempään. Myös lapsiperheille lähipalvelut ovat tärkeitä. Jos Purolan-Teeriniemen alueelta saadaan jakoon parisataa omakotitonttia, kasvaa lapsiperheiden määrää alueella entisestään.

#3 NETTI- JA PAPERIADRESSIN ALLEKIRJOITTANUT YHTEENSÄ 757 HENKEÄ

27.08.2009 22:54

Tilanne torstai-iltana 27.8. on se, että olemme Suomen toiseksi allekirjoitetuin nettiadressi (tätä kirjoittaessani 473 allekirjoitusta). Lisäksi Huutoniemen terveysasemalta, apteekista ja K-Supermarketin edustalta on raportoitu yhteensä 284 nimeä. Liikkeellä on myös muita vapaaehtoisten keräämiä adresseja joista en ole saanut raportteja - tämän hankkeen ominaispiirre on se, ettei tämä ole keskusjohtoinen, vaan ihmiset voivat itse lähteä tekemään omia "projektejaan" tämän ympärillä.

En olisi uskonut tätä kampanjaa käynnistäessäni että pääsemme nelinumeroisiin allekirjoittajalukuihin, mutta nyt se alkaa vaikuttaa realistiselta tavoitteelta!

Tämän hetken ajatus on luovuttaa allekirjoitukset Sosiaali- ja terveyslautakunnalle sen seuraavan kokouksen alussa 8.9. klo 16.30. Toimittakaa paperiadressit minulle siihen mennessä. Tervetuloa myös mukaan adressia luovuttamaan! Annan tarkempaa tietoa kun ajankohta on lähempänä. Voit myös ilmoittautua minulle sähköpostiosoitteeseeni adressinluovutusryhmään, niin pidän sinua ajan tasalla tilanteesta.

#4 1433 ALLEKIRJOITUSTA

31.08.2009 16:25

Tätä kirjoittaessani nimiä on kertynyt nettiadressiin 661, terveyskeskukseen, apteekkin ja K-Supermarkettiin yhteensä 632 ja Siwaan 140, eli YHTEENSÄ 1433 ALLEKIRJOITUSTA. Samalla paperiadresseihin kerättyjen allekirjoitusten määrä on ylittänyt nettiadressiin kirjoitettujen määrän.

#5 1783 ALLEKIRJOITUSTA

03.09.2009 22:16

Väliaikatietoa : nettiadressi 755, terveyskeskus/apteekki/K-supermarket 888 ja Siwa 140 allekirjoitusta (ei päivitetty sitten viime kirjoituskertani. YHTEENSÄ 1783 ALLEKIRJOITUSTA. Lisäksi puuttuu tiedot monesta pienemmästä keräyspisteestä kuten kirjastosta, aviksesta, Huvikummusta ja joistain yksityisistä firmoista. Lopullinen nimien summaus maanantai-iltana 7.9.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

24.02.2014 21:57

Leena Lund

#7 Re: Onneksi tämä adressi on luotu