Pelastakaa Puistolanraitin ala-asteen Nurkkatien toimipiste!


Anonyymi

#1

19.03.2014 06:44

Bilal Philips sivulla 4
Aikaa on jäljellä aivan vähän,tule ja tartu aikaan tähän

#2 Missä menee Suomi ? Tuhon päivä on valtavan suuri !

19.03.2014 17:28


Natsi Saksa EUroopassa jälleen häärii,
Suomen päättäjätkin nämä mukaansa käärii.
Nyt on Natsi Saksalla menossa uusi hurma
josta on seurauksena koko EUroopan tuho sekä turma !
Saksaa kun ohjaa Saa,,tana suuri,,joka tahtoo tuhota kaiken perinjuurin.
Lukekaa pyhää sanaa, ehkä se tietoa kaikille avaa.


Vieras

#3

23.03.2014 15:06

Pieni koulu on turvallinen koulunsa aloittaville.
Kiusaamista ei ole välitunneilla, kun isommat käyvät eri koulua. Parin luokan päästä on ihan eri asia mennä isoon kouluun kuin pienenä ekaluokkalaisena.

Vieras

#4

25.03.2014 22:12

Olin itse tämän koulun yksi ensimmäisistä oppilaista ja kirjastosta on paljon hyviä muistoja. Olen hyvin urallani edennyt ja voin vakuuttaa että tällä koululla ja kirjastolla on ollut iso merkitys elämässä.

Vieras

#5 Lähilehdessä kirjoitetaan

26.03.2014 08:44

Lähilehdessä on 26.3.14 sivun 14 mielipidepalstalla lisätietoa aiheesta: http://www.sanomapaino.fi/DIGIJULKAISU/Koillis_Helsingin_LAHITIETO/#/14/

Vieras

#6

26.03.2014 17:08

Alue tarvitsee myös pienen koulun :)

Vieras

#7

07.04.2014 18:03

Perusopetuksen oppilasmäärät ovat kääntyneet tosiallisesti kasvuun. Uusi väestöennuste osoittaa oppilasmäärien olevan 46-104 oppilasta enemmän vuosina 2015-2020 kuin vuonna 2010 laaditussa väestöennusteessa. Puistolassa Opetusviraston lähtötiedot olivat jo virhelliset kouluverkkotarkastelun alkaessa. Peruskoulun iso auditorio lasketaan opetustilaksi, mutta ei sielä voi opettaa 5 luokkaa yhtäaikaa ellei sitten Puistolassa toteuteta "alueellista tasa-arvoa" siirtymällä 125 oppilaan yhteisopetukseen, johon Opetusviraston ehdotus on nyt johtamassa ellei päätöksenteon pohjatietoihin pujahtaneita vääriä tietoja oikaista. On odotettavissa, että oppilasmäärät saattavat toteutua 30-100 oppilasta suuremmilla luvuilla kuin on nyt tuoreimmassa ennusteessa. Uuden koulun rakentaminen suljetun tilalle ei tuottane säästöjä, vaan nostaa niitä!

Vieras

#8

16.04.2014 05:30

nykyinen toimii hyvin alueeella,jossa on lapsia,ei kaikkea tarvitse aina siirtää muka kustannuksia säästäen.
todelliset säästöt syntyvät entistä toimivaa muuttamatta.