Espoonkruunun kohtuuttomat vuokrankorotukset 2010
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: KIITOS ESPOONKRUUNULLE.
#126: Penu 57v - KIITOS ESPOONKRUUNULLE.
ANTTI MINÄ OLEN SINUN PUOLELLASI.VOI SINUA KUN ASUIT ASUNTOVAUNUSSA NIINKUIN MUSTALAINEN KÖYHÄ. AVIOERO ON LIIAN KALLIS HINTA .ESPOOKRUUNU TAITAA OLLA KULTAINEN JA RAKKAIN.VÄHEMPIOSASET OVAT ULKOPUOLELLA SUOMEN TUEN JAKAMISESSA.ULKOMAALAISET SAAVAT SUURIA TUKIRAHAA ILMAN TÖITÄ.
Vuokrien taso
Tämä myöskin lisää niitä yhteiskunnan kustannuksia, sillä yhä useampi joutuu hakemaan asumistukea. Hintakehitys jatkuessaan aiheuttaa sen, ettei pienituloisilla ole varaa asumiseen, asumistuen enimmäisasumismenot ovat jo usein huomattavasti pienemmät kuin nelioövuokra, toistaiseksi ainoastaan eläkeläiset eivät ole tästä yhtä suoranaisesti kärsineet, eläkeläisten asumistukea käsitellään eritavoin. Tästä kalleudesta johtuen meillä on vuokra-asuntoja tyhjillään, samalla kuitenkin asunnottomia. Yhtälö on vääristynyt ja sen mahdollisti ne jotka päättivät vuokramarkkinoiden vapauttamisesta ja Arava-asuntojen kuuluvan samaan piiriin. Perin omituista kun lukee ehdot joilla Arava rakentaminen oli mahdollista.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Ei liity asiaan
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Ei liity asiaan
Re: KIITOS ESPOONKRUUNULLE.
#126: Penu 57v - KIITOS ESPOONKRUUNULLE.
"Sain asunnon ja työpaikan" Siis sait asunnon josta maksat vuokraa vaiko ihan lahjaksi? Työstä saa palkkaa ja joksenkin outoa että koet adressin olevan epäedullinen sinulle. jos vuokrat nousee, maksat enemmän ja jos laskee,jää elämiseen enemmän.
Ilmoitus
Matematiikka hukassa
Ja on totuuksia ja toisten totuuksia, kuten jo aiemmin olen sanonut voi kukin tahollaan pitää totuutena mitä haluaa.
Re: Matematiikka hukassa
#135: Kaarina Kilpi - Matematiikka hukassa
Korostan vielä, TÄMÄ PALSTA ON TARKOITETTU ESPOONKRUUNUN VUOKRANKOROTUKSISTA KESKUSTELUUN - ylikuumenneet vuokramarkkinat kun eivät ole kenenkään etu.
vuokrat
Näin se on
Älkää riidelkö
Lottovoitto olla suomalainen
voi huhhuh
No huhhuh
Huhhuh
| This discussion has been closed. |
KIITOS ESPOONKRUUNULLE.