Kieltäydyn lapsilisästäni/-lisistäni

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kieltäydyn lapsilisästäni/-lisistäni.

Tapio.R

#1

26.03.2014 21:27

Kunnioitan päätöstäsi mutta toisaalta hyvä luvata kun sitä ei tarvi toteuttaa!

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.03.2014 19:24


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

27.03.2014 19:39



Anonyymi

#4 Re:

27.03.2014 19:43

#1: Tapio.R -

abcdef

Omat lapseni ovat jo yli 30 vuotiaita. mm. tyttärelläni ja hänen miehellään yht. 7 lasta & kuukausitulot bruttona n. 3000€ (lapsilisineen). En aloittanut adressia sen vuoksi, että itse olisin sitä allekirjoittamassa. Huolestuneena olen seurannut keskustelua ja asenneilmapiiriä lapsiperheitä kohtaan. Adressin nimi on ehkä harhaanjohtava, mutta se on tarkoitettu allekirjoittajan (ei minun) mielipiteeksi. Itse asiassa tällä adressilla halusin mitata niiden ihmisten määrää, jotka olisivat valmiita luopumaan lapsilisistään vähempiosaisten hyväksi.

Tapio.R

#5

27.03.2014 20:03

Köyhät ei pysty siitä luopumaan ja rikkaat ei ahneudeltaan halua!
Simppeliä ;)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2014 13:12



Vieras

#7

28.03.2014 21:37

Kuulin että moni hyvätuloinen laittaa nämä lapsilisät lapselle säästöön. Sitten kun tämä on täysikäinen, nin voi mukacasti aloittaa omaa elämää. Harmi kun meillä menee joka penni, eikä ole varaa säästää mitään. ei ne rikkaat välitä köyhistä..ahneita todellakin. Aina ne voi sanoa valmiita luopumaan, mutta sanat ovat sanoja..

Vieras

#8

28.03.2014 22:07

en tasan anna kaljarahojani pois kun hallitus on niin passka niin ainoa lohtu on ottaa parit tuopit lähikuppilassa joka ilta ja päivä rahat ei riitä tähän
Näpit irti lapsilisistä

#9 Voit hyvin luopua omista rahoistasi jos varallisuutta on liikaa

31.03.2014 12:36

Jos kerran ylimääräistä rahaa on, niin kannattaa lahjoittaa ne vaikkapa uuteen lastensairaalaan tai hyväntekeväisyyteen sen sijaan että lähtee sokeasti täällä sellaista ehdottelemaan. Omassa perheessä lapsilisät ovat merkittävä lisä muihin tuloihin (2 lasta ja 2 aikuista, koko perheen tulot ilman lapsilisiä noin 2500 euroa/kk). Adressien tekijöillä kannattaisi olla hiukan todellisuudentajua, ei ole vähätuloisten vika jos sinulla on liikaa rahaa.