Perintövero ja lahjavero pois!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perintövero ja lahjavero pois!.

lahjavero voisi olla

#1 Perintövero

09.04.2014 12:48

Saavutus olisi merkittävin tämänvuosituhannen isämaallisin teko. Epäisänmaalliset sosiaalidemokraati,vihreät ja vasemmistoliitto tulisi lakkauttaa, yksi isänmaallinen järjestö riittää näin pienessä maassa.

Vieras

10.04.2014 12:32

Perintövero on yksi osoitus valtion ahneudesta.
Ahneella, kun on paaskanen loppu, sanotaan.

#3 JA ENNENKAIKKEA EPÄISÄNMAALLISUUDESTA

10.04.2014 23:33

Perintö- ja lahjavero ovat epäisänmaallista, lähinnä vasemmiston ahneutta ja epäisänmaallisuutta vahvimmillaan. ONHAN VARALLISUUSVEROKIN POISTETTU, JOKA ON JOKAVUOTINEN, PERINTÖVERO SENSIJAAN VAIN HARVOIN, KUOLEMAN KOHDATESSA PERINNÖN JÄTTÄJÄÄ. YLEENSÄ TÄYSIN ENNALTA ARVAAMATTA, JOLLOIN VALTIO ENSIMMÄISENÄ ON HAASKALLA KORPPIEN TAVOIN SYÖMÄSSÄ PARHAAT PALAT PÄÄLTÄ, JOLLOIN YLEENSÄ JÄLJELLE JÄÄ VAIN ARVOTTOMIEN JÄLKIEN SIIVOAMINEN JA HÄVITTÄMINEN.
Yleensä omaisuus pyritään hävittämään pois, kuolemaa ennakoivissa tapauksissa, vanhukset myyvät omaisuuden,asuntonsa ja muuttavat vuokralle ja tekevät velkaakin. Rahansa soluttava ajoissa jo pikkuhiljaa,ennen kuolemaansa lapsillensa,verottajan ulottumattomiin.Tällä alalla liikutaan niinsanotusti harmaalla puole ja summat ovat kymmenissä miljardeissa.

Vieras

15.09.2016 13:33

Koska lahjaraha/osa perinnöstä ei kuulu millään tavalla tälle valtiolle. Se on ryöstö. Valtio saa rahaa jo työllä ansaitusta palkasta maksettavalla verolla, joka oikein sijoitettuna esim terveyskeskuksiin tai kouluihin on ihan okei, mutta kaikkeen valtiolla ei sentään pidä olla oikeutta tunkea näppejänsä.