Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen.


Vieras

#276

21.03.2015 09:13

Ihan järkyttävää että yritämme antaa pakolaiselle hyvän uuden turvallisen elämän Suomessa ja siitä hyvästä joissakin tapauksissa kärsimme itse seurauksista.
Enkä todellakaan halua yleistää että kaikki eivät osaisi käyttäytyä, mutta sellaiset jotka eivät aiheuta kuin harmia maallemme, miksi maksamme heidän ylläpidoistaan verorahallamme. Jos se pelko siitä että rikoksesta voitaisiin karkoittaa maasta voisi muuttaa rikostilastojamme laskuun

Vieras

#277

22.03.2015 15:50

Joku tolkku saatava
SFinnland

#278 Kansalaisaloite

25.03.2015 14:10

#276: -  

Tämä on hyvin lähellä toteutumista ja lähenee edelleen, jos allekirjoitat kansalaisaloitteen. Vaikuta Suomen eduskuntaan:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970


Vieras

#279

28.03.2015 08:59

Jos tekee rikoksia eikä sopeudu, takasin sinne mistä on tullut.

Vieras

#280

28.03.2015 17:12

Eniten suututtaa raiskaustapaukset ja niistä ssadut olemattomat tuomiot (ehdonalaiset).

Vieras

#281

30.03.2015 13:02

koska se on aivan tosi asia. me annetaan apu jolla maahanmuuttajat pyyhkivät hanuria käyttäytyessään kuinka sattuu. ja aina vedetään rasismi kortti esiin. nehän ovat rasisteja meitä kohtaan.

Mare

#282 Re:

03.04.2015 05:52

#15: teemu toppinen -  

 Onpa todella mainio ehdotus . Itse olen kannattanut Siperian junan käyttöä jo pitkään . Vaunut asemalle ja ensin sisään noiden rikollisten lennättäjät , hyysärit . Seuraavaksi heidän vasallinsa ja vasta viimeisenä itse lennätetyt .


Vieras

#283

03.04.2015 11:54

Olen vastaan maahanmuuttajien syysäämiseen sekä "palvomiseen" kun he räkivät meitä suoraan naamaan! Rikoksista pitää rangaista sekä karkoittaa takaisin omaan maahan jolloin saadaan tämä hallintaan!
guthura

#284 KOTIIN

03.04.2015 17:37

Palautettava ensimmäisellä kuljetuksella. Asian pitäisi olla selvä. Veronmaksajat kyllä huomaavat ennen pitkää tämänkin vuotokohdan.

vaaleissa annan äänen selkeän linjan ottaneelle.

 


Vieras

#285

14.04.2015 05:05

kumma että tämä aihe ei pääse julkisuuteen.perustuslaki ei salli pakolaisten ottamista jos oman maan kansalaiset joutuu luopumaan palveluista ja muista eduista niin kauan kuin suomi on jättivelkaantunut,kansalaiset maksajina,on jo törkeää perustuslain rikkomista.1% on halukkaita tekemään oman osuutensa.loput on niitä jotka hankkivat rahaa esim. ISIS järjestölle.ja täällä on rikollisuus järjestäytynyttä.näillä muukalaisilla,on yksi yhteinen tavoite,itse kertovat, kerätä ilmaista rahaa ja häipyvät,suomessa ei tule koskaan sellaista tilannetta että näille voisi sanoa terve tuloa,ja suomen alkuperäisille veron maksajille VALEHDELLAAN todellinen,riesa mikä näistä on.ja kulut ovat monin kertaiset,mitä ilmoitetaan,
suomi onkin ainoa maa joka rakentaa maatamme pakolaisia varten,tämä on totta.jos ei nyt heti pysäytetä tätä holtitonta pakolais näytelmää,niin suomi on lirissä pahemman kerran,nyt jo.palautus aloitettava heti,suomen pakolais politiikka on antanut viestin että kun tänne asti tulee niin hyvinvointi on taattu.

Vieras

#286

24.04.2015 06:37

Minun mielestäni on hyvä karkoittaa ulkomaalaiset rikolliset.

Vieras

#287

26.04.2015 08:51

En hyväksy ollenkaan noitten tekoja rehelliset maahanmuuttajat ok.

Vieras

#288

27.04.2015 06:29

miksi antaa rikollisten ulkomaalaisten elää täällä ja työllistää poliisia, jolla on tarpeeksi tekemistä kotimaisten rikollistenkin kanssa.

Vieras

#289

27.04.2015 14:25

Koska asia on niin että me maksamme veroina rikollisten täysihoidon !

Vieras

#290

28.04.2015 10:25

koska asia on tärkeä ja ajankohtainen! olen iloinen siitä että tällainen vetoomus on käynnissä!

Vieras

#291

28.04.2015 14:03

Abdiqadir Osman Hussein karkoitus-
Olen itse Somalitaustainen, ja en missään hyväksy raiskaaja ja murhaaja. Vaadin että tämä murhaaja karkoitetaan heti kun hän pääsee pois.
Marja-Leena mummo

#292 Olemme omassa maassamme rasististen maahantulijoitten armoilla

29.04.2015 13:25

Olen joutunut somalinaisen hyökkäyksen kohteeksi ja siitä tehtiin oikein poliisikuulustelut koska minä niin halausin.           Tavaratalossa joku tökkäsi olkappäätäni ja kysyi;mitä sinä minusta tahto.Katsoin kuka siellä ja näin somalinaisen jolla oli pikkupoika mukana ja toinen näytti olevan vatsassa.Sanoin että en mitään.Nainen kysyi toisen kerran saman.Sanoin taas etten mitään.Silloin nainen alkoi huutaa;minä tahto sinulta raha sinä maksa minulle.Pysähdyin ja jäin katsomaan.Nainen huusi;sinä olla vanha,ruma,hullu,sika ja minä tappa sinut ja löi nyrkillä vasempaan ohimoon.Sitten se huusi miehelleni että minä tappa sinut ja sylki miestäni päin naamaa.Se nosti vielä kädessään olevan korin ja aikoi lyödä sillä,mutta laski sen.Pyysin tavaratalon henkilökuntaa soittamaan poliisit ja kun ne tulivat sanoi nainen että heillä lyödään heti.Siitä tuli molemmille osa puolille kuulustelut ja nainen tahtoi meiltä rahaa viisisataa ja juttu oli menossa oikeuteen.Sitten meille tuli tieto että joku taksikuski joka oli nähnyt mitä tapahtui mennyt kertomaan omatoimisesti sen mitä oli tapahtunut.Odotin että nainen joutuisi syytteeseen mutta meille tuli ilmoitus että syyttäjä oli jättänyt tekemättä syytttämispäätöksen.   Menin kysymään poliisislaitokselta että miksi ja pääsin puhumaan oikein syyttäjän kanssa kun pyysin sitä.Syyttäjä ei paljon halunnut keskuatella,katseli vain ikkunasta ulos ja sanoi että te olette kuitenkin jotenkin provosoineet häntä.  Tälläinen oli Turun kaupungin syyttäjä.Entä jos olisin lyönyt takaisin olisi se ollut rasistinen teko ja olisi tullut oikeusjuttu ja olisin maksanut ison summan.Julkisuudessa olisi ollu joka lehdessä että löin raskaana olevaa naista millä oli vielä lapsi mukana.Minulle tuli siitä naisesta sellainen tunne että miten paljon se oli saanut rahaa tällä tavalla käymällä ihmisten kimppuun.Täytyy kyllä sanoa että mieleni oli tehnyt lyödä takaisin mutta pystyin hillitsemään itseni.

Marja-Leena ja Rauno Kärki.

 

mika

#293 Re:

10.05.2015 05:48

#1: kai haavisto -  

 venäjälaiset ja  virolaiset nuoret rikoliset maasta pois jos 18v mennessä ei ole parantanut tapoja

Narnia

#294

14.05.2015 12:19

Ilman muuta ulos Suomesta rikoksen tehneet ulkomaalaistaustaiset. Varsinkin nämä somalien tekemät raiskaukset, naisien seksuaalinen häirinta, ja huorittelu, ryöstöt, väkivalta kanta suomalaisia kohtaan on aivan härskiä. Olen itse kokenut useaan kertaan seksuaalista häirintää ja huorittelua, kuullut pelkästään negatiivisia aioita somaleista, nähnyt omin silmin aivan tarpeeksi, joten kaikki mahdollinen kunnioitus tätä kansalaisuus ryhmää kohtaan on nollassa. En vaan pysty tuntemaan enää pienintäkään kunnioitusta edes ihmisenä heitä kohtaan.  Enkä voi ymmärtää kuinka suomen oikeuslaitos ja päättäjät vaan hyssyttelevät ja paijaavat näitä hirviöitä. Tosi asioita yritetään peitellä ja suojella näitä rikollisia. Minne on kadonnut oman maansa kansalaisten oikeusturva ? Kehtaavat vielä olla tuolla rasisti kortti heti valmiina, kun vaan kehtaatkin puoliansa pitää. Itse ovat pahimman sortin rasisteja kantasuomalaisia, naisia, ja pikkutyttöjä kohtaan. Todellisia villipetoja, hirviöitä.Sanotaan nyt tässä ihan suoraan, että jos tyttärelleni tai itselleni tapahtuisi, vaikka raiskaus tai sen yrityskin, niin minähän haistattaisin sillon näille somalin paijaajille ja hyysäreille, siinä vaiheessa en enää välittäisi vankila tuomiosta, en mistään. Menisin suoraan hakemaan aseen, pesis mailan, puukon ja ostaisin oikein s--t-nan ison dildon ja ottaisin oman käden oikeuden käytäntöön. Eikä ole epäilystäkään ettenkö sitä tekisi.  Kaivaisin mistä tahansa keinolla millä hyvänsä tekijöiden nimet ja osoitteet. Mielikuvitusta käyttämällä voitte vetää johtopäätöksen mitä näille hirviöille tapahtuisi. Ammutaanhan susiakin, jotka on käyneet lehmien tai lampaiden kimppuun. Peto on peto.

ejur

#295 Re:

23.06.2015 11:48

#276: -  

 tosi hyvä ehdotus. näin pitää tehdä


Vieras

#296

23.06.2015 11:58

Luin juuri kuinka mitättömät tuomiot somalimiehet saivat raiskattuaan tytön Helsingissä.Brutaali teko ja tuomareilta päähän paijaus.Hyvin menee,mutta ei valiteta.

Vieras

#297

24.06.2015 05:01

Olen yksinkertaisesti täysin samaa mieltä asiasta. Suomessa rangaistukset ovat käsittämättömän heppoiset, jos adressi ei mene läpi niin täytyy vain toivoa että pehmoilusta vastuussa olevat päättäjät raiskataan ja ryöstetään ulkomaalaistaustaisten rikoksenuusijoiden toimesta, ehkä sitten ymmärtäisivät että ulkomaalaisille on annettava selkeä viesti että heidän pitää kunnioittaa täällä lakia! Se on hyvin helppo asia jolla osoittaa arvostavansa pääsyänsä hyvinvointivaltioon sosiaalitoimen lellittäväksi!

Vieras

#298

24.06.2015 14:16

Ongelmalle on syytä tehdä jotain. Eihän Suomessa voi enää liikkua vapaasti, pitää käyttää huivia ja lopettaa länsimainen pukeutuminen

Vieras

#299

24.06.2015 14:57

Ulkomaalaisille rikollisille eikä Isis taistelijoille tule mitään seuraamuksia, vaan rikolliset ovat vankeina meidän maksettavina, ja Isis taistelijat hoidetaan täällä kun palaavat, meidän rahoillamme.

Vieras

#300

24.06.2015 16:40

Koska en halua maksaa ulkomaalaisten rikollisten elatusta kotimaassani verovaroillamme! Ulkolaiset rikolliset takaisin kotionsa!