Tokio Hotel takaisin Suomeen.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel takaisin Suomeen..

aufgeregt

#26 :DD

17.09.2010 15:29

Haha, repesin tota ¨oletko fani?¨

Siihen vaan että ¨TOTTA KAI!¨ <3

nauran sulle ja pahasti!!!

#27 Re:

17.09.2010 15:33

#10: janika on cool -

Lol, AI säkin oot sitä mieltä, et ernut/emot/scenet viiltelee, ja vihaa koko yhteis kuntaa?

Joo, jotkut voi ollakin niin, mut useimmilla ei... >: ((

Ja tollaset lapselliset ihQpissisDaa jutut, mitä sinäkin nyt ihkutat, voi pitää ihan sisällä... XD

<3Bill<3

#28 >:DDD

17.09.2010 15:40

joo, mun mielestä Bill on paras! Se on niin syötävän söpö, komea, kaunis ihana, täydelline IHANA :))<3

Ja noille tietämättömille ihmisille, jotka ei omista peiliä ja tylsyyttään ehkäpä hieman kateuttaankin valittaen kirjoittavat tänne ¨homopojista, paskasta musiikista ja siitä että on itse niin ihku kun saa kenenkään tietämättä tulla tänne ihkuttamaan kuinka ihana hän on ja kuinka hirveä joku toinen on niin MOI VAAN, ENNEN KUN EDES EHDIT KIRJOITTAA MITÄÄ PASKAA, MITÄ JOS ENSIN KOITTAISIT SUKSIA SINNE VITTUUN? ja jos et sinne mahdu, kuten muut kaltaisenne, omassa perseessä on varmasti tilaa.

GEH

#29 Re: >:DDD

17.09.2010 15:42

#28: <3Bill<3 - >:DDD

Juuri näin, oon ihan samaa mieltä. Saisivat mennä omiin ihku foorumeihinsa kommentoimaan... Jos niillä edes on XD

Beichte_

15.10.2010 18:46

Jos joku niin paljon inhoo tokio hotellia miks se sit tulee tänne tuhlaamaan aikaansa sen dissaamiseen, mua ei ainakaan kiinnosta se että kuka sitä inhoo ja kuka ei, mutta minä ainakin pidän toksuista eikä sitä mitkää dissaajat voi muuttaa.. ;o Mutta joo vois tulla pian takas Toksut tännekki.. :))<3

#31 Re: <3<3

24.11.2010 21:51

#25: maniinrakastan. - <3<3

katso peiliin ja omiin housuihisi ennenkuin haukut ketään muuta homoksi ;) aika vitun säälittävää tulla tokio hotel adressin keskusteluun itkemään kaappihomona " en haluu th:ta suomeen" sinuna hankkisin elämän.

#32 Re:

24.11.2010 21:54

#10: janika on cool -

ja itsehän näytät varmasti mallilta? kateellisuus haisee ;) sinuna miettisin uudestaan kuka se nolo on, ettei vain olisi vika itsessään? ihan vitun siistiä tulla tänne itkemään. ja kaikki tokio hotel fanit on tietenki ernuja? samantien kaikki lady gaga fanit ovat pissiksiä, homoja, kuuroja? hei ihan oikeesti, jotain rajaa. : )