Tokio Hotel takaisin Suomeen.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Lol, AI säkin oot sitä mieltä, et ernut/emot/scenet viiltelee, ja vihaa koko yhteis kuntaa?
Joo, jotkut voi ollakin niin, mut useimmilla ei... >: ((
Ja tollaset lapselliset ihQpissisDaa jutut, mitä sinäkin nyt ihkutat, voi pitää ihan sisällä... XD
>:DDD
joo, mun mielestä Bill on paras! Se on niin syötävän söpö, komea, kaunis ihana, täydelline IHANA :))<3
Ja noille tietämättömille ihmisille, jotka ei omista peiliä ja tylsyyttään ehkäpä hieman kateuttaankin valittaen kirjoittavat tänne ¨homopojista, paskasta musiikista ja siitä että on itse niin ihku kun saa kenenkään tietämättä tulla tänne ihkuttamaan kuinka ihana hän on ja kuinka hirveä joku toinen on niin MOI VAAN, ENNEN KUN EDES EHDIT KIRJOITTAA MITÄÄ PASKAA, MITÄ JOS ENSIN KOITTAISIT SUKSIA SINNE VITTUUN? ja jos et sinne mahdu, kuten muut kaltaisenne, omassa perseessä on varmasti tilaa.
Re: >:DDD
Juuri näin, oon ihan samaa mieltä. Saisivat mennä omiin ihku foorumeihinsa kommentoimaan... Jos niillä edes on XD
Re: <3<3
katso peiliin ja omiin housuihisi ennenkuin haukut ketään muuta homoksi ;) aika vitun säälittävää tulla tokio hotel adressin keskusteluun itkemään kaappihomona " en haluu th:ta suomeen" sinuna hankkisin elämän.
Re:
ja itsehän näytät varmasti mallilta? kateellisuus haisee ;) sinuna miettisin uudestaan kuka se nolo on, ettei vain olisi vika itsessään? ihan vitun siistiä tulla tänne itkemään. ja kaikki tokio hotel fanit on tietenki ernuja? samantien kaikki lady gaga fanit ovat pissiksiä, homoja, kuuroja? hei ihan oikeesti, jotain rajaa. : )
| This discussion has been closed. |
:DD
Haha, repesin tota ¨oletko fani?¨
Siihen vaan että ¨TOTTA KAI!¨ <3