Auroran päivystys säilytettävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Auroran päivystys säilytettävä!.


Vieras

#176

04.06.2014 07:20

Tyttäremme on aikuisiän kynnyksellä ja tilapäisesti väliinputoaja
nuorisopsykologian ja aikuispsykologian välissä.
Saimme tosi pahassa tilanteessa suunnattoman helpotuksen Aurorassa,
tyttäremme luotti välittömästi sen henkilökuntaan. Kiitos.
Äly hoi!

#177 Auroran päivystys säilytettävä

04.06.2014 07:23

Suosittelen ottamaan yhteyttä Auroran päivystyksen lopettamista tehneisiin päättäjiin. Esim sos - ja terv lautakunnan puheenjohtajaan Maija Anttilaan, maija.anttila@kolumbus.fi. Netistä löytyy valtuutettujen osoitteet.

Vieras

#178

04.06.2014 07:29

Maija Anttilan väite, että psykiatristen potilaiden siirtäminen samaan päivystykseen somaattisten potilaiden kanssa, on täysin absurdi. Olen ehdottomasti eri mieltä. Kuka tahansa Auroran päivystyksessä mukana ollut omainen tai potilas itse tietää, että siellä ei kukaan leimaudu.
Sen sijaan "sekapäivystyksissä" leimautuminen olisi väistämätöntä. Ajatellaan vaikka psykoosiin joutunutta skitsofrenikkoa saattajineen; sairas takee pakkoliikkeitä ja käyttäytyy muutenkin huomiota herättävästi, kyllähän siihen asiasta tietämätön reagoi, ja varsin negatiivisella tavalla. Toisin on Aurorassa, jossa saattajatkin ovat yleensä jonkin verran asiantuntijoita...
Auroran päivystys on pelastanut monen sairaan elämän kriittisissä tilanteissa. Näissä sairauksissa apu on saatava heti ja sen on oltava asianmukaista ilman turhia byrokratian koukeroita.
Kuntoutunut potilas ja huolehtivat omaiset tietävät varmasti Auroran päivystyksen korvaamattoman arvon paremmin kuin joku päättäjä, jolla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta asiasta!

Vieras

#179

04.06.2014 07:32

Asiantunteva ja lohdullinen ja ainoa oikea paikka sekä potilaalle itselleen että lopen uupuneille toivottomille omaisille.

Vieras

#180

04.06.2014 07:37

Päätökset, joita ovat tehneet ihmiset, jotka eivät millään tapaa ole ammatillisesti tai muulla asiantuntijuudellaan päteviä tekemään, täytyy voida vetää pikaisesti takaisin. Jopa ilman adresseja näiden päättäjien tai edes jonkun järkevän valvovan tahon pitäisi pystyä näkemään tällaiset asiat. Vaan kun tänäpäivänä tuntuvat päättäjät olevan yhä päättömämpiä. Surullista, eikä kenenkään edun mukaista.
Äly hoi!

#181

04.06.2014 07:38

Voi anteeksi, tarkoitukseni oli siis sanoa, että ottakaa yhteyttä päätäjiin ja pyytäkää tekemään uusi päätös Auroran päivystyksen puolesta! ! Itse lähetin jo Anttilalle postia.

Vieras

#182

04.06.2014 07:39

Kiitos addressin perustajalle! Hienoa työtä!

Vieras

#183

04.06.2014 07:55

Kaikki tähän asti julkisuuteen tullut tukee sitä, että kyseessä on Maija Anttilan ja Sirpa Asko-Seljavaaran vai vihkaa juonima hanke. Alhaista toimintaa!
Harjula

#184 Re: Auroran päivystys säilytettävä

04.06.2014 07:58

#177: Äly hoi! - Auroran päivystys säilytettävä

Yhteys Anttilaan otettu, vastausta odotellaan.


Vieras

#185

04.06.2014 08:10

Auroran ansiosta zombi työkyvytön rauniominäni palasi täytsissä ruumiin ja sielun voimissa takaisin työelämään - onnellisena ja tasapainoisena. Auroran osaava ja ammattiylpeä henkilökunta ei ole mitenkään korvattavissa.

Vieras

#186

04.06.2014 08:11

Anttila ei ota lainkaan huomioon sitä, että
psykoosissa oleva potilas kammoaa isoissa
joukoissa olemista eli esim. päivystyksessä
vuoroaan odottamista. Voi tulla pahoja reaktioita tämän johdosta. On käsittämätöntä, ettei Anttila tajua tällaista aivan oleellista asiaa tässä kysymyksessä. Aurorassa ei kukaan leimaudu, vaan asia hoidetaan hyvin ja hienotunteisesti.
Ruusuja hopeamaljassa

#187 Hyvinvointimallia hakemassa

04.06.2014 08:14

Omaisena seuraan hämmästyneenä ja pettyneenä sitä, miten asiat arvotetaan ja miten lyhytnäköistä toiminta on. Tällaiset päätökset heijastuvat ja tukevat herkästi olettamaa näkemystä hyvinvointivaltion rapautumisesta. Yksittäinen virkamies seisokoon sanojen takana, mutta SDP:n jo nyt heikolle menestykselle tämä tuo vaan lisää kylmää kyytiä.

Vieras

#188

04.06.2014 08:20

Päätös yhdistämisestä onälyttömintä, mitä olen pitkään aikaan kuullut .
Hoidettava

#189 Sepä se

04.06.2014 08:27

Ilman Auroran päivystystä en olisi enkä kykenisi olemaan Helsingille hyvätuloinen veronmaksaja. Olen ammatissa, jossa olisin muissa päivystyspisteissä taatusti leimautunut. Mahdollinen päivystyksen yhdistäminen aiheuttaa jo ajatuksen tasolla ahdistusta. Päättäjät ovat kaukana todellisuudesta. Eilisen Hesarin perusteella, eivät edes ymmärtäneet, mitä olivat päättäneet. Haloo.

Vieras

#190

04.06.2014 08:32

Ilman Auroran päivystyksen ja sen loistavan henkilökunnan olemassa oloa ei minuakaan olisi enää tässä. Ei siis todellakaan näin!

Vieras

#191

04.06.2014 09:06

Minulla ei olisi poikaa, ellen olisi saanut häntä Auroran päivystykseen ja sieltä hyvään hoitoon. Ne, jotka tämän tapaisia päätöksiä tekee, ei ole mitään käsitystä sisäisen tuskan määrästä.

Vieras

#192 Re: Siksi, kun päättäjien joukossa ei ole Auroran tarpeessa olevia!

04.06.2014 09:08


Vieras

#193

04.06.2014 09:23

Olen itse ammatiltani psykologi ja siksi järkytyin, kun luin Helsingin sanomista lehtikirjoituksen kyseisestä asiasta. Mieleeni tuli ne monet huonokuntoiset asiakkaat, jotka nitse olen lähettänyt eteenpäin päivystykseen. Ehdottomasti näille potilaille on oltava oma, rauhallinen ja turvallinen reitti hoitoon. T. Hannele Välimäki, Turku

Vieras

#194

04.06.2014 09:57

Asiantuntijan apua on tarvittu usein pikaisesti.

Vieras

#195

04.06.2014 10:00

Ketä varten säästetään? Säästösanasta on tullut käsite jonka varjolla yksityinen apua tarvitseva ihminen perheineen jauhetaan murusiksi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

04.06.2014 10:39



Vieras

#197

04.06.2014 12:34

Mielenterveyspotilaat, nuo maanhiljaiset, joita ei kukaan koskaan noteeraa, puolusta. Viedään vielä sirkusapinoiksi yleiseen päivystykseen niin menee loputkin inhimillisyyden rippeet !

Vieras

#198

04.06.2014 12:44

Kuinka hyvää tekisi päättäjille tutustua asioihin ennenkuin menevät ja politikoinnilla sössivät kaiken. Tälläkään päätöksellä ei ole mitään tekemistä tiedon, totuuden ja ymmärryksen kanssa !Laitetaan koko suunnitteluryhmä viikoksi töihin Auroraan ja katsotaan sitten kuinka muikea ilme syntyy.

Vieras

#199

04.06.2014 13:02

Mitens se hölmöläisten peitto menikään? Tutustukaa ensin ja tutustukaa vielä sen jälkeenkin asioihin, joita päätätte.

Vieras

#200

04.06.2014 13:21

uskomaton päätös!!! Auroran päivystys on ehdottomasti säilytettävä!!!!