Auroran päivystys säilytettävä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Harhainen päätös
Jos jonkun mielenterveyspotilaan henki on tai on koskaan ollut sinulle kallis, allekirjoitat tämän addressin. Mulla on kymmenen vuoden kokemus jos jonkinlaisesta "kriisiavusta", ja Aurora on AINOA paikka, jossa mut on aina saman tien otettu sisään, jossa mun hätä on otettu aina tosissan ja jossa olen aina saanut apua. Voisin arvioida, että mun henki on pelastettu Aurorassa useammin kuin kerran.
Ja vaikkei näin olisi; vaikka mun ja kaikkien mielenterveyspotilaiden henkiinjäänti olisi sulle yhdentekevää; niin muista, että SÄ tai sun läheisesi voi joskus joutua tapaturman tms. takia Haartmanin tai Marian sairaalan päivystykseen, jossa vastedes teitä on vastassa mm. vaikeasti harhaisia ihmisiä, joiden päiden sisäiset äänet kehottavat heitä tappamaan kaikki.
Toivon, että mahdollisimman monta allekirjoitusta keräämällä saamme edes jonkun sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsenen ymmärtämään, että päätös lakkauttaa Auroran sairaalan psykiatrinen päivystys on hengenvaarallinen ei vain mielenterveyspotilaille vaan KAIKILLE Haartmanin ja Marian sairaalan päivystyksen potilaille ja henkilökunnalle. Allekirjoita ja jaa. Kiitos.
Re: Harhainen päätös
#2: Vertaistukea pommintekopalstoilta? - Harhainen päätös
Kiitos sinulle kommentistasi. Yritetään saada tästä aikaan kansalaiskeräys, jotta saamme yhteistä voimaa asian tuomiseksi kaikkien helsinkiläisten tietoon ja päätöksen kumotuksi yhteisvoimalla.
Re: Re: Harhainen päätös
Kansalaisaloite mielenterveyshoidon kuntoon järjestämiseksi olisi kova juttu. Koetan etsiä jonkun, joka osaisi kirjoittaa sellaisen asiallisesti ja vakuuttavasti.
sekoilu!
Mielenosoitus!
Kuntalaisaloite
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi
Mikä ihme siinä mättää, että kaikki hyvin toimiviksi saadut palvelut aiotaan lyödä alas ??? Aurora on tärkeä ja kallisarvoinen paikka asiakkailleen, se on tuttu ja turvallinen, sinne on helppo saapua, kaikki tarvittava apu on saatavilla yhdessä paikassa. ammattitaitoinen henkilökunta turvaa asiakkaan hoidon. Auroraa voisi jo kutsua "matalan kynnyksen" hoitopaikaksi. Miksi tehdä taas asiat vaikeiksi etupäässä asiakkaille ??? Toivotaan että päättäjät vielä kuitenkin harkitsisivat vakavasti Auroran asiakkaiden kohtalosta, katsoen sitä tarpeeksi monelta kantilta !
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: tuli vahingossa uudelleen.
Siellä on edustuskuluja hallituksella vaikka kuinka paljon mihin koskea josta tulee enemmän kuin säästöön tarvittava osa!
Suomessa on aivan liikaa nuoria ihmisiä työkyvyttömyyseläkkeellä.
En tiedä olisinko hengissä ilman Aurooraa. Ja normi Hartmanin päivystys ei todellakaan ole se paikka mihin olisin mennyt kun asiat on todella todella todella huonosti. Aurooran olemassa olo on toiminut tietynlaisena turvaverkkona. Matalankynnyksen paikka, silloinkun ei ole mitään muuta paikkaa minne kääntyä. Aina ajatellut jos asiat menee todella huonosti, niin sinne voi aina mennä. Pelkkä ajatus sen sulkemisesta alkoi ahdistaa!
Olisiko tässä pidemmn linjan syy?
| This discussion has been closed. |