Abdigadir Osman Hussein karkotus
Abdigadir Osman Hussein karkotus / Tiedotteet / Adressi lähetetty / Kommentit
|
Vieras |
#126.01.2016 20:02LOISTAVAA! |
|
| |
|
Vieras |
#226.01.2016 20:16Hyvä! Kiitos, Alsi. |
|
| |
|
13-vuotiaan tytön äiti |
#326.01.2016 21:17Loistavaa! Kiitos Alsi ja nyt peukkuja, että jatkotoimenpiteet seuraavissa portaissa ovat oikeita. Näin monen ihmisen ääntä ei voi sivuuttaa! |
|
| |
|
jenny |
#4 .................26.01.2016 21:41Loistavaa!!!! |
|
| |
|
Vieras |
#526.01.2016 22:44Karkota sillä se ei ole hyväksi maailmalle |
|
| |
|
Vieras |
#627.01.2016 03:34Hyvä,pidä vaan vielä auki! |
|
| |
|
Vieras |
#727.01.2016 05:11Erittäin hyvä asia, kiitos Alsi ! |
|
| |
|
Topi |
#8 MAHTAVAA27.01.2016 05:54Hyvin on asiaan saatu tukea , Kiitos kaikille !!! |
|
| |
|
Mako |
#927.01.2016 06:57Toivottavasti tämä homma menee läpi myös ylemmissä portaissa |
|
| |
|
Vieras |
#1027.01.2016 07:08Sain Teiltä viestiä. Kiitos ja todellakin toivottavasti paljon lisää allekirjoittajia!!! Allekirjoittakaa hyvät ihmiset, muuten meillä on taas yksi kauhistuttava murhamies lisää---! |
|
| |
|
Vieras |
#1127.01.2016 07:19Hyvä hyvä! Hyvä me! |
|
| |
|
Micel |
#1227.01.2016 07:48Hyvä Hyvä!!! |
|
| |
|
Vieras |
#1327.01.2016 08:01Tässä olisi nyt Suomen päättäjillä vihdoinkin tilaisuus näyttää, että tässä maassa ei suvaita yhtään raiskaajaa ja tai murhaajaa. Ihme nössötouhua, kun asia on kestänyt näin pitkään. |
|
| |
|
Vieras |
#1427.01.2016 08:08Hieno homma! |
|
| |
|
Vieras |
#1527.01.2016 08:09Kiitos sinnikkäästä työstäsi ! Tämä juttu pitääkin viedä loppuun asti. |
|
| |
|
Vieras |
#1627.01.2016 09:06jos kirjotan tähän sen mitä meinasin ei sitä ois julkastu.................mut olkoon järki käteen ei tällänen kuulu tänne eikä oikeestaan minekkään muuallekkaan |
|
| |
|
Vieras |
#1727.01.2016 09:42Karkoitettava ja seurantaan ettei ikinä ilmaannu takaisin. |
|
| |
|
viimeiset hetket käsillä |
#18 karkoitukset27.01.2016 10:16Kyseinen henkilö ja kaltaisensa olisi pitänyt jo ajat sitten karkoittaa Suomesta! Erinomainen asia on se, että yhä useampien suomalaisten silmät ovat avautuneet näkemään tosiasiat ja he ovat saaneet rohkeuden sanoa mielipiteensä esim. adressin kirjoittamalla. Kiitos kaikille ihmisille, jotka rasismi- ja vihasyytöksistäkin huolimatta uskaltavat tuoda esille maahanmuuttoon liittyvää kritiikkiä. Pahoin pelkään, että Suomessa ei enää pystytä reagoimaan tilanteen vaatimalla tavalla, koska "suvakkeja ja hyysäreitä" on liian paljon omien kansalaisten keskuudessa. Itse tuon mielipiteeni selkeästi julki enkä horju, vaikka nk. tasa-arvon ja solidaarisuuden kannattajat "sylkevät silmille" tämän tästä. |
|
| |
|
Taina |
#1927.01.2016 10:27Toivottavasti oikeus ja kohtuus voittaa, eikä mitkään lakipykälät estä sitä! |
|
| |
|
Vieras |
#2027.01.2016 11:06Hyvää toimintaa, tällaista tarvitaan huomattavasti enemmän kotimaassamme. Hienoa, että joku jaksaa tehdä jotain asioiden korjaamiseksi. Kiitokset siitä! |
|
| |
|
Vieras |
#2127.01.2016 14:49Hieno juttu,kiitos aktiivisesta oikeuden etsinnästä,toivotaan menevän läpi. |
|
| |
|
Vieras |
#2227.01.2016 15:25kiitos alsi. ja se menee läpi. suomalaisella sisulla. |
|
| |
|
Vieras |
#2327.01.2016 19:24KIITOS! Alsi tämä mahtava uutinen kansa herännyt!! tästä ennakkotapaus ja tästä kansalle tiedotetta moni on jo lannistunut mutta yhteistyöllä on voimaa |
|
| |
|
Teinien äiti |
#2427.01.2016 21:04H I E N O A ! |
|
| |
|
Meille riitti |
#2529.01.2016 00:48Geneven sopimus, artikla 33 ja siitä kohta 2 on jäänyt ilmeiseti viranomaisilta ja poliitikoilta lukematta. Tai sitten he valehtelevat väittäessään että em.sopimus estää meitä palauttamasta törkeistä rikoksista tuomittuja ns. turvattomiin maihin. Suosittelen kyseisen artiklan lukemista ihan ajatuksen kanssa. Tätäkin tyyppiä on nyt elätetty verovaroin aivan tarpeeksi kauan..joten eiköhän nyt olisi aika lähteä sinne mistä tulikin. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.