Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
Menetän tämän huononnuksen jälkeen noin 800 - 1000 euroa vuosittain. Tavalliselle lähihoitajalle iso summa.
Olen tehnyt yli 40 vuottta töitä ja nyt tänä vuonna kunnalla tuli 15 vuotta täyteen ja sain pitkän loman 38 päivää. Olen mielestäni ansainnut sen näin pitkään töitä tehneenä. Ja myöskin sairasloma säädökset sapettavat. Nyt kun ikää tulee voi sairastua enemmänkin, kuka tietää... Palkattomia päiviä ,pienempää sairasajan palkkaa, lääkekuluja , lääkärimaksuja, sairaalakuluja. Siitähän se hyvä vyyhti syntyy. Oikea Kiitos tehdyistä töistä.
Koska vastustan hallituksen tekemiä rajuja säästötoimia, jotka kohdistuvat pienipalkkaisiin kuten minä ja myös eläkeläiset. Tämähän on kuin Venäjällä. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.
kaikilla ikälisillä 2293,36 !
Suututtaa, kun mediassa ilmoitetaan aina todellisuutta paljon suuremmat tulot !
38 työvuoden jälkeen olen pitkän lomani ansainnut !
En halua taas hoitajien, ammattiosaajien joukkopakoa ulkomaille, leveämmän leivän ääreen !
Päätös saattaa nopeuttaa sairauseläkkeelle jääntiäni. Tähän saakka olen sinnitellyt ja ilolla tehnyt työtäni tuki-ja liikuntaelimistön vaivoista huolimatta. Maaliskuussa olin 4 työpäivää
sairauslomalla. Sen jälkeen olen selviytynyt tunnin työmatkasta (16km), kolmella eri kulkuneuvolla, KYYNÄRSAUVOJEN TUELLA. 11.9 toisenkin polven protetisointi edessä !
Arvostusta ja vaativuutta ei työntekijän oikeuksia heikentämällä tueta !
Siksi, kun hallituksen toimet sortavat omia kansalaisiaan ja edesauttavat tulon siitoa rikkaille.
Lisäksi tämänkaltaiset toimet tulevat vaikuttamaan epäreilussa hengessä mm. eläkkeisiin.
Raskas työ sekä henkisesti,että fyysisesti.
| This discussion has been closed. |