Anne Berner erotettava ministerinvirasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Eikös Anne Berner ole Sveitsin kansalainen?
Miksi hän suomalaisten etua ajaisi?
Sotkee kaikki toimivat systeemit ihan vaan omaa agendaa ajaessaan.
Kun pieleen menee, voi paeta takaisin Sveitsiin laskemaan paljonko hyötyi itse toimistaan.
Myymällä Suomen infrastuktuurin, luonnonvarat ja aihettamalla hemmetinmoisen sekaannuksen maahan johon tuli Sveitsistä suoraan ministeriksi.
Mistä tietonsa on ammentanut ?
täysin tavallisen vanhemman ihmisen ja pienten paikkakuntien elämää ymmärtämättömiä suunnitelmia ja kannanottoja ärsyttävällä tyylillä.
Tuo veroparatiisi prinsessa pitäisi saada pois tuolta ja äkkiä.
Onhan se helppoa alkaa vähentämään julkista liikennettä ja lakkauttamaan, kun itse pääsee ajelee mitä matkoja vaan haluaa niin ilmaiseksi taksilla...
Eduskuntakortilla...
Kukahan nekin maksaa?
Kansalaisaloite.fi:ssä on parikin hyvää aloitetta, jota kannattaisi käydä myös kannattamassa:
1) https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1931 tässä vaaditaan edustajien lomien kohtuullistamista 4,5kk:sta normikansalaisten tasalle
2) https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1799 jossa luotava laki, ettei kansalaisten omaisuutta saa noin vaan myydä
Täällä maaseudulla kulkee bussit jo nytkin tyyliin kolme kertaa päivässä,nyt jos vielä pääkaupunkiseudulle ym. muuallekin sama, niin ei hyvä! Tietysti nyt kun tuli työmatkan keston pidennys kolmeen tuntiin, niin tämähän tarkoittaa, ettei voi ottaa/tarvitse oikein enää mistään kauempaa töitä, kun tulee aikarajoitus vastaan (koskee siis työttömien työnhakijoiden työnotto-pakkoa).Keskusteleekohan noi "edustajat" toistensa kanssa ??
Anne Berner erotettava välittömästi
Adressi tehtiin jo eilen, ja jo yhdessä päivässä 1000 allekirjoitusta. Tämä vauhti on ihan tarpeeksi minulle kertomaan Bernerin suosiosta yleisesti kansan keskuudessa, jota hän ei lopulta edes edusta. Vasta vuoden 2015 tammikuussa sai Suomen kansalaisuuden, ja on heti valmis muodostamaan tiestöstä yhtiön. Tämä on heti valtionyhtiö, mutta tiedostaen Patrian kohtalon, kohtalot sivuuttavat taatusti toisiaan ja lopputulos on sama. Omasta tiestöstä maksetaan ulkomaalaisille ylimääräinen tulli tai maksu tien käytöstä.
Olen jo nimeni antanut, koska Anne Bernerin politiikka, kuten ei hallituksenkaan politiikka, aja Suomen, vaan jonkin itselle tuntemattoman eliitin asioita.
Koska itse epäilen Bernerin kansalaisuuden motiiveja, toivon tämän kansalaisuuden perumista samoin kuin ministeriyden.
A ) Lastensairaalan junailusta ruotsinkielisille säätiöille ( salaa kansalaisilta eli yksityisiltä kansalaisilta ja veronmaksajilta) on häikäilemätöntä korruptiota. Kansanvallan täydellistä väärinkäyttöä...Halveksittavaa ja tuomittavaa.
b) hänen toimintansa veroparatiisiyhtiössä korruptiota
c) hänen kaikki pyrkimyksensä Suomen hyvinvoinnin nujertamiseksi ja kansalaisten eriarvoistamiseksi eli valtion omaisuuden yksityistämsksi on häikäilemätöntä korruptiota ja vallan väärinkäyyttöä.
Myös Kepu tulee huomaamaan hänen toimintojensa erittäin suuren vahingollisuuden.
| This discussion has been closed. |