Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Re:
#8096: - Re: Re: Minä haluan isän ja äidin, niinpä puolustan lapsia jotka myös haluavat isän ja äidin.
Lapset siis pois yksinhuoltajilta. Kylläpä on tosikristillistä.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: Re: Re: Veteraanin iltahuuto
#8103: SE ON LAPSILTA POIS. - Re: Re: Veteraanin iltahuuto
Mikä saa sinut luulemaan, ettei sotaveteraaneissa ole seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä?
Re: Re: Re: Re:
EIhän kukaan ole koskaan sanonut että lapsia keneltäkään pitäisi pois ottaa. IHan naurettavaa tuo teidän juttunne kun laitatte sanoja toisten suuhun.
Tajuatko miten naurettavalta kuulostat? :D
Tässähän on kyse niistä lapsista joita ei ole edes vielä hedelmöitetty.
Niin ja minä en missään nimessä yksin tähän maailmaan lapsia hankkisi, siis yksinäisenä naisena hedelmöityshoitoja käyttäen. Ajattelen vain mikä olisi parasta sille lapselle ja laitan lapsen halut omien halujeni taakse. Vaikka kuinka haluaisin lapsen eikä minulla olisi miestä, tai olisin lesbo minä en pistäisi lasta alulle.
Jumalan sana
http://skepticsannotatedbible.com/says_about/shrimp.html
Re: Re: Re: Re: Re:
#8107: - Re: Re: Re: Re: Niin ja minä en missään nimessä yksin tähän maailmaan lapsia hankkisi, siis yksinäisenä naisena hedelmöityshoitoja käyttäen.
Se on sinun mielipiteesi. Kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä.
Re: Re: Re: Veteraanin iltahuuto
#8100: Jochanan - Re: Re: Veteraanin iltahuuto Niinpä. Toivotonta. Ei jaksa.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Niin se tosiaan on minun mielipiteeni, ja minusta se on hyvä ja perusteltu mielipide. En aja vain omaa etuani ja tuijota omaa napaani. Laitan omat haluni syrjään ja ajattelen lapsen etua ja halua.
Minä en haluisi missään nimessä kahta äitiä tai kahta isää.
Pohdittuaan erilaisia suhtautumismalleja avioliittoihin Järveläinen päätyy ehdottamaan, että "ehkä olisi hyvä ajatella, että kirkko siunaa ja yhteiskunta vihkii. Jos ajattelemme, että kirkollisella toimenpiteellä avioliittoon syntyy jotakin, jota siinä ei olisi jo Jumalan maallisen regimentin alueella tapahtuvan luomistyön seurauksena, avioliitto alkaa olla lähellä sakramenttia".
Re: Re: Re: KAKSI ISÄÄ JA YKSI ÄITI ?
#8025: kysykää lapsilta - Re: Re: KAKSI ISÄÄ JA YKSI ÄITI ? Homot muuten sanovat, että he ovat ihan samanlaisia kuin heterotkin vanhempina. Ahaa, he ovat siis: itsekkäitä, laiskoja, riiteleviä, eroavia, alkoholiongelmaisia, narsistisia, lasten pahoinpitelijöitä, lasten hyväksikäyttäjiä, rikollisia, mielenterveysongelmaisia...
Joo-o. Vai onko ne jotenkin parempia? Kun on suvaitsevainen eiks se oo nykykielellä, että on muita parempi?
Kannatan miehen ja naisen avioliittoa
Tämä on hyvä adressi. Kiitos! Tämän allekirjoittavat rohkeat!
Re: Kaunista
#8114: Luomisjärjestys - Kaunista
Raamatussa kuvattu luominen on babylonialaisperäinen myytti.
Kristinusko Suomessa
Homoseksuaalisuus ei ole sairaus, ei vika, eikä virhe. Se ei eroa heteroudesta millään muulla tavalla kuin suvun jatkamisen puolesta, ja nyky-yhteiskunnassa monet heteroparitkaan eivät jatka sitä sukua.
Herätkää hyvät ihmiset ja ajatelkaa omilla aivoillanne, raamatun siteeraaminen on vastuun siirtämistä 2000 vuotta vanhalle kirjalle.
Re: Re: Re: Re:
Myöskään yksinhuoltajaperheet eivät ole sallittuja.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Mielestäni on eriasia jos isä on kuollut tai lähtenyt lätkimään. Kuin että tietentahtoen se lapsi tehdään sellaisiin olosuhteisiin että isä tai äiti varmasti puuttuu.
Jokaisen meistä pitäisi miettiä todella mikä sille lapselle on parasta ja mitä se lapsi mahdolliseti haluaa. Ei pelkästään homojen ja lesbojen.
Ihan kauheaa katseltavaa nuo nykynuoret, hyvänä esimerkkinä tuo opettaja kähäkkä.
Re: Kannatan miehen ja naisen avioliittoa
#8117: - Kannatan miehen ja naisen avioliittoa
Totta, asia on oikea ja hyvä, siis sen takana seisään! Avioliitto pidettäköön miehen ja naisen välisenä liittona.
Julkeiksi ovat alkaneet nuo jotka yrittävät avioliiton sananmukaisesti raiskata, lieneekö heitä rohkaissut edellisen presidentin näkemykset, kysyn vaan...huh!
Re: No voi hyvä luoja..
#8032: Ajatteleva - No voi hyvä luoja..
Sanon tämän kaikessa ystävyydessä ja hyvää tarkoittaen: Raamatussa on kysymys, alusta loppuun saakka, Persoonasta nimeltä Jeesus. Hän on Raamatun "punainen lanka". Se miten suhtaudut Häneen, ratkaisee missä olet ikuisesti. Jos otat vastaan pelastuksen Jeesuksessa ja uskot Häneen, pääset taivaaseen. Jos hylkäät Jeesuksen, joudut samaan paikkaan mihin joutuu paholainen demoneineen eli tulijärveen. Jumala ei pakota ketään uskomaan Jeesukseen, saat itse valita kumman seurassa olet ikuisesti, Jeesuksen vai paholaisen.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#8122: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Hyvä vertaus tuo opettaja-keissi..joku roti se täytyy olla oppilaidenkin käytöksellä, kuten myös marginaaliryhmän neutralisointihankkeilla.
Saako punavihreä aate ihmisen vihaamaan kansakunnan etua ja lastenkin parasta????????? Luojasta heille ei kannata puhuakaan, pilkanalaiseksi vain Hänen nimensä joutuu.
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re:
#8096: - Re: Re:
Väitätkö, ettei sateenkaariperheissä ole kahta vanhempaa? Outoa.