Polttoaineen hinta alas
Ota yhteyttä adressin tekijään
KALLISTA
Re:
sama homma! landsheer plus mukula pikku golffiin sula mahdottomuus ja kaikilla ei ehkä ole vara siihe ihka uuteen autoonkaan mikä kuluttaa vähä.
Samaa mieltä
Mikäli harrastukseen ei kulu kaikki rahat on harrastus väärä.
Re: ...
Kantsis ehkä ottaa asioista selvää nimittäi skootteri ei todellakaan kuluta enemmän ku auto :DDD Meille ihmisille on luotu JALAT sen takia että niillä voi KÄVELLÄ.
Mutta tosiaan, en kannata bensan hinnan nostamista, koska se on turhaa. Öljy ei ole loppumassa, se on todistettu joten miksi nostaa hintaa? No siksi tietenkin että nää öljysheikit saa vähän lisää massia taskuun meidän kustannuksella. Pitkien matkojen kulkeminen kulkuyhteyksien puuttuessa, esimerkiksi lapissa, on kätevämpää omistaa auto. Jos on köyhä perhe, ei kohta varaa autoiluun ole.
Eteläsuomessa kulkee niin hyvät kulkuyhteydet joka paikaan paikallisliikenteen myötä, joten täällä sitä autoa ei välttämättä tarvittaisi.
Polttoaine
ADRESSI POLTTOAINEIDEN HINNAN ALENTAMISEKSI!!KAIKKI MUKAAN!!
Bensa on liian halpaa.
Duunarin tilitys
Auton käyttöikä on aina vain lyhyempi. Eko-aivopestyt ihmiset eivät käsitä, että auton valmistus kuluttaa luontoa niin paljon, että vanhalla autolla ajaminen on itseasiassa eko-teko. Vanhalla minunlaiseni köyhän on pakko ajaakin. Lisäksi monet suomalaiset ovat tottuneet itse huoltamaan/korjaamaan autonsa. Mikä on mielestäni erittäin järkevää. Vanhempaan autoon osat ovat edullisia ja tekniikka yksinkertaisempaa. Parin litran kulutuserolla ei tuohon etuun verrattuna ole mitään merkitystä.
Lisäksi uuden auton arvo tippuu käsittämättömiä summia. Normaali-ihmisellä ei sellaiseen ole varaa. Ulkoista ihanne kiiltokuvaa vaalivalla peruspertillä ja hänen perheellään on vaan se uusin malli oltava ja sitä varten otetaan kunnon velka. Pankit ja rahoitusyhtiöt kiittävät häntä myös. Sitten ollaan niin ekologista että ja katsotaan nenänvartta pitkin, jos joku ajaa vanhalla. Sitten kun uusi auto takuuajan jälkeen hajoaa, niin on haettava lisää velkaa.
CO2 uskonto on suurta huijausta ja loistava rahankeräyskonsti. Jälleen otetaan köyhiltä ja suositaan rikkaita. Samalla tällä touhulla yritetään tyhjentää maaseutu lopuistakin ihmisistä. Ainakaan töissä täältä ei kohta kannata käydä ollenkaan kovin kaukana näillä kustannuksilla. Parempi alkaa kai työttömäksi. Kohta minullakaan ei ole mitään järkeä ajaa yli 150km/päivä tällaisen palkan takia. Kipukynnys saavutetaan melko pian tällä menolla.
Kaupungeissa laitostuneet ja oikeasta elämästä vieraantuneet rikkaat virkamiehet ja päättäjät eivät enää käsitä mitä se arki on. Rahaa on ja useinkaan omaa autoa ei edes tarvita. Jo on kumma elleivät persaukiset pysy kohta romuinensa teitä tukkimasta! Pääsee sitten herra/rouva "ison mustan" takapenkillä vapaata banaa sujuvasti paikasta toiseen.
On kallista
Itse ajan Dieselillä mutta sekin on jo aikas kallista kuten tiedätte. Meidän pitäisi tehdä jotain merkittävää että tähän hommaan olisi edes toivoa tulla ratkaisu. Esim tiet poikki ym kuten edellä jo ehdotettiinki. Niille pitäisi näyttää että jumalauta tässä ollaan kohta tosissaan.
Re:
Tulipahan mieleen, että eikös bensan hinnan luvattu laskevan tämän uuden ihmepolttoaineen myötä. Noh, näinhän ei käynyt ja polttoainetta kuluu melkein tuplasti vanhaan verrattuna. Hyvä huijaus taas kerran!
Re: Re:
Juu kuluu enempi ja auto on tehottomanpi. Itse olen autoalalla töissä ja ei se tähtitiedettä ole. Alkoholi ei vaan pala niin hyvin kuin Bensa. Mä oon mukana jos päätämme tehdä asialle lopun.
liian kallista
Kieliopista
Re: Ostakaa pienempi auto.
#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.
Ja mitä sitten jos sinulla on iso perhe, asuu 50 km työpaikkasta ja tarvitsee auto joka päivä? Pitäiskö kaikki sit ostaa pieni auto? Ei kiitos! Minä en halua maksaa näin paljon polttoaineesta kun ajan yli 30.000 km/vuosi
This comment has been removed by the person who wrote it.
Vaihtoehtoja..
Raakaöljy on hiipuva luonnonvara, mutta ihmiset on siitä riippuvaisia. Miettikääpä öljyn myyjiä, miksi ne EI tekis kaikkensa sen eteen, että saa nostettua hintaa? Kun ilmeisesti maksoi mitä maksoit, ihmiset sitä ostaa ja myyjät rikastuu rikastumistaan.
Mutta luuletteko oikeasti, että raakaöljyn johdannaiset (mm. bensa ja diesel) ovat ainoat mahdolliset energialähteet autoille? Toivottavasti bensan hinta ja sen verotus nousee mahdollisimman korkealle, niin ette ehkä te adressin allekirjoittajat, mutta muut ottavat käyttöön vaihtoehtoisia polttoaineita tai energialähteitä autoiluun. Kaikki on vaan tahdosta ja ehkä vähän rahasta kiinni, mutta niin kauan kuin bensa ja diesel ovat liian halpoja, ei haluta ottaa vaihtoehtoja käyttöön.
Esim. häkäpönttöautolla, ensin alkuinvestointi pari tuhatta euroa, sitten noin 2 euroa / 100 km. Tai biokaasuauto. Tai sähköauto.
Re: Ostakaa pienempi auto.
#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.
Moisilla koirankopeilla ei työkamppeita kuljetella
| This discussion has been closed. |