Polttoaineen hinta alas
Ota yhteyttä adressin tekijään
Polttoaineveroon muutos
:(
:P
Re: Ostakaa pienempi auto.
#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.
Neljä henkinen perhe mahtuukin hyvin smartiin!! Ja toiseksi kun julkisilla ei pääse mihinkään niin on pakko omistaa pyhä lehmä eli auto!
Re: Hyvä pojat
Ihan vaan huomioksi oletko huomannut että asiallisella keskustelulla olisi tapahtunut jotain muutosta??
Re: Nousua vaan näkyvissä...
#28: Esa Väänänen - Nousua vaan näkyvissä...
Ainut että valtio verottaa niitäkin autoja ihan käsittämättömällä tavalla! Ja sähköhän se onkin todella halpaa nykyään??
Re: Sinähän se vasta epeli olet!!
Kerran olet niin korkeasti koulutettu, niin kirjoita itse sitten parempi adressi!! Toi kommenttisi oli täysin asiaton. Jotkut täällä sentään yrittää tehdä asialle jotain eikä takerru epäolennaisuuksiin kuten sinä! Totuus on että bensa ja elintarvike yms. verot ovat liian kovia!! Ihan vaan ajatuksena. Jos ihmisellä on veroprosentti palkkatuloista 25% ja sen lisäksi hän maksaa joka tuotteesta 23% arvonlisäveroa paljon hänen tienaamasta palkasta menee valtiolle?? Aika iso pala vai mitä! No mitä sillä saa?? Ei ikinä lääkäri aikaa terveyskeskuksesta vaan jos haluaa lääkäriin niin pakko mennä yksityiselle. Teiden kunto? Huononee kokoajan. Yms Yms. Ihan vaan ajatuksena!
Halpa Energia
Kun puurahat on juhlittu ja kassa tyhjä niin on myöhäistä miettiä.
Polttoaineista ja sähköstä taytyy saada "pisnesmiehet" pois välistä.
SUN SMARTTII VARMAAN MAHTUU HYVIN PERHE JA VAIKKA MATKA TAVARAT LASTENRATTAAT KOIRA JA KAIKKI MUUT MITä PERHEELLINEN SATTUU TARVITSEMAAN MUKAANSA. MAHTUUKOHAN SUN SMARTTII EES OSTOSKASSIT JOS VAAN KAUPAS SATTUIS KäYMääN VAIMON KANSSA.
Jotkut EHKÄ saattaa tarvita isompaa autoa ihan muista syistä (perhe, työ, ...)
Mulla on yaris ja ihan tarpeeks menee kyllä bensaa siltikin. Voit toki ostaa mulle vaikka uuden audi a1.
Kannustusta...
Re: Kieliopista
#244: Pilkunviilaaja - Kieliopista
Pitäis kielioppiin takertua että edes mennyt Halme ja muut korkeasti koulutetut edustajat ottaisivat tosissaan! Ei se siihen kielioppiin kaadu vaan teihin täydellisiin ja tärkeisiin ihmisiin!!!
Re:
Kuljetus alan yrittäjillä on kyllä käsittämätön kärsivällisyys. Olen jo pitkään ihmetellyt miten ei moisia tempauksia ole näkynyt. Aika olisi nyt.
| This discussion has been closed. |
KUSETUSTA