Adressit.com

Ei Sharia-lakia Suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#1 Dec 03, 2010, 01:36

Maassa maan tavalla

Sharia-laki ei mielestäni sovellu Suomessa vallitsevaan länsimaalaiseen kulttuuriin ja siksi en hyväksy sen käyttöönottoa maassamme.
Vieras#2 Dec 03, 2010, 10:41

Re: Maassa maan tavalla

#1: Esko A Perälä - Maassa maan tavalla 

Olen täysin samaa mieltää. Mielestäni myös maahanmuuttajia kotouttaessa pitäisi heitä sopeuttaa Suomeen rehdisti ja oman kulttuurimme mukaan.

Vieras#3 Dec 04, 2010, 11:01

Laki ja uskonnot erilleen

Kaikki uskontoihin liittyvät lait ja pykälät tulee poistaa Suomen Laista. Tuolla pitää olla ainoastaan yksi laki uskontoihin liittyen: uskonvapaus; ihmisten oikeus noudattaa omaa uskontoaan, kunhan se ei loukkaa tai aiheuta fyysistä tai henkistä harmia kenellekään muulle kuin nimenomaiselle henkilölle. Myös kaikki uskonnollinen indoktrinointi tulee määritellä laittomaksi toiminnaksi, mukaan lukien uskonnollisten vakaumusten pakottaminen alaikäisille lapsille, myös omille lapsille.
Vieras#4 Dec 04, 2010, 21:48

Re: Laki ja uskonnot erilleen

#3: - Laki ja uskonnot erilleen 

totta! Uskonnonvapaus on yksilön oikeus, koska ihminen on luotu muista paitsi itsestään vapaaksi. Mutta lailla ei pitäisi uskotella.

Vieras#5 Dec 06, 2010, 19:00

EI SHARIA-LAKI SUOMEEN!

EI käy eikä tervetuloa.Kaikki islamilaiset ulos suomesta heti!!!!!!!!!!!!!!
Vieras#6 Dec 08, 2010, 23:42

Re: Re: Maassa maan tavalla

Vieras#7 Dec 09, 2010, 00:18

Re: EI SHARIA-LAKI SUOMEEN!

Vieras#8 Dec 09, 2010, 21:10

LOPETTAKAA ISLAMISOINTIKONE!

PASKA ISLAMINUSKO ON SUURI MÄTÄMUNA!
Vieras#9 Jan 01, 2011, 07:44

No ei tuu kesää!

Ei täällä uskalla enää nainen elää jos tuo laki tulee Suomeen!

"Sharia-laissa nainen on vain miehen omaisuutta tai irtaimistoa. Miehet saavat vapaasti piestä tai ruoskia vaimojaan. Nainen perii vain puolet siitä mitä hänen veljensä ja naisen todistus oikeudessa ei ole yhtä pätevä kuin miehen." http://keskustelu.suomi24.fi/node/2233334

Kaikki valtauskonnot on just tätä falloksenpalvontaa mutta tämä on kyllä pahin!! Että "hei mulla on kulli niin että mä määrään". On se nyt jo varmaan muutaman tuhannen vuoden aikana jo nähty ettei tällänen toimi.

This comment has been removed by the person who wrote it.