Ei Sharia-lakia Suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei Sharia-lakia Suomeen!.
|
Esko A Perälä Vieras |
#1 Maassa maan tavalla03.12.2010 01:36Sharia-laki ei mielestäni sovellu Suomessa vallitsevaan länsimaalaiseen kulttuuriin ja siksi en hyväksy sen käyttöönottoa maassamme. |
|
| |
|
Vieras Vieras |
#2 Re: Maassa maan tavalla03.12.2010 10:41#1: Esko A Perälä - Maassa maan tavalla Olen täysin samaa mieltää. Mielestäni myös maahanmuuttajia kotouttaessa pitäisi heitä sopeuttaa Suomeen rehdisti ja oman kulttuurimme mukaan. |
|
| |
|
Vieras |
#3 Laki ja uskonnot erilleen04.12.2010 11:01Kaikki uskontoihin liittyvät lait ja pykälät tulee poistaa Suomen Laista. Tuolla pitää olla ainoastaan yksi laki uskontoihin liittyen: uskonvapaus; ihmisten oikeus noudattaa omaa uskontoaan, kunhan se ei loukkaa tai aiheuta fyysistä tai henkistä harmia kenellekään muulle kuin nimenomaiselle henkilölle. Myös kaikki uskonnollinen indoktrinointi tulee määritellä laittomaksi toiminnaksi, mukaan lukien uskonnollisten vakaumusten pakottaminen alaikäisille lapsille, myös omille lapsille. |
|
| |
|
Vieras Vieras |
#4 Re: Laki ja uskonnot erilleen04.12.2010 21:48#3: - Laki ja uskonnot erilleen totta! Uskonnonvapaus on yksilön oikeus, koska ihminen on luotu muista paitsi itsestään vapaaksi. Mutta lailla ei pitäisi uskotella. |
|
| |
|
antti vaurio porista Vieras |
#5 EI SHARIA-LAKI SUOMEEN!06.12.2010 19:00EI käy eikä tervetuloa.Kaikki islamilaiset ulos suomesta heti!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Vieras Vieras |
#6 Re: Re: Maassa maan tavalla08.12.2010 23:42 |
|
| |
|
Vieras Vieras |
#7 Re: EI SHARIA-LAKI SUOMEEN!09.12.2010 00:18 |
|
| |
|
antti vaurio porista Vieras |
#8 LOPETTAKAA ISLAMISOINTIKONE!09.12.2010 21:10PASKA ISLAMINUSKO ON SUURI MÄTÄMUNA! |
|
| |
|
curse you all men... Vieras |
#9 No ei tuu kesää!01.01.2011 07:44Ei täällä uskalla enää nainen elää jos tuo laki tulee Suomeen! "Sharia-laissa nainen on vain miehen omaisuutta tai irtaimistoa. Miehet saavat vapaasti piestä tai ruoskia vaimojaan. Nainen perii vain puolet siitä mitä hänen veljensä ja naisen todistus oikeudessa ei ole yhtä pätevä kuin miehen." http://keskustelu.suomi24.fi/node/2233334 |
|
| |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
12.11.2015 08:40- Poiston ajankohta: 12.11.2015
- Poistamisen syy:
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.