Adressit.com

Ei Moskeijaa Mellunmäkeen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#1 Dec 28, 2010, 18:43

Sääli...

Eipä taida addressit enää tässä vaiheessa auttaa kun homma on jo vauhdissa..

This comment has been removed by the author of the petition.

This comment has been removed by the person who wrote it.

Anonyymi#4 Dec 28, 2010, 18:50
Aivan oikein. Moskeijat ovat islamilaisen maailmanvalloituksen keskus ja sydän, jossa on suunniteltu useita Eurooppaakin kohtaan tehtyjä iskuja.
Vieras#5 Dec 28, 2010, 19:08
toivottavasti tuota moskeijaa ei olla rahoitettu verorahoin.
Vieras#6 Dec 28, 2010, 19:41

ehdoton ei muslimeille

jos kristityt yrittäisivät rakentaa kirkon Iranissa.....miettikää meitä kristittyjä vainotaan siellä aina kuolemaan asti TÄNÄ PÄIVÄNÄ HUOM! Herätkää jo lopultakin...
Vieras#7 Dec 28, 2010, 19:48
Islamilaisissa valtioissa ei saa rakentaa kirkkoja ja kristin uskon symbooleja kuoleman uhalla. Me eurooppalaiset olemme liian suvaitsevaisia, kun annamme muslimien rakennella mitä haluavat meidän maahan.

Kenelle kyseinen adressi osoitetaan ja kuka siitä oikeasti välittää? Jos adressi kerää tarpeeksi nimiä, kuka voi pysäyttää ko. moskeijan rakentamisen? Tuskin itse rakentajat siitä pätkän vertaakaan välittävät.
Vieras#8 Dec 28, 2010, 19:52

Re:

#5: -  

Rahat tulevat iranista.Kuten moneen muuhunkin moskeijaan ja muslimien toimintaan euroopassa.

Jussi Pistol#11 Dec 28, 2010, 20:22

Ei koskaan islamia Suomeen!

Lukekaa kaikki islamiin myönteisesti suhtautuvat tämä linkki joka osoittaa että joka muslimi on uskontonsa takia uhka, ei vai muutama vaan joka ikinen muslimi!

http://www.uutiskynnys.fi/uutiset/dokumentit/siskojenjihaad.html

Vieras#13 Dec 28, 2010, 20:55
Asia on niin, että meidän Jumalamme JHWH on poikansa Messiaan Jeesuksen tähden armahtavainen.

Kristityn keinot vaikuttaa politiikassa ovat rajalliset.

Isä Jumala meitä siunatkoon ettei islam pääse ikinä rantautumaan tänne Suomeen.
Vieras#14 Dec 28, 2010, 21:00

EI MOSKEIJOITA

Mitähän keksitään seuraavaksi.....

Vieras#16 Dec 28, 2010, 22:00

Asunnon hankkia

Itse ajattelin hankkia asunnon mellunkylästä mut oon ruvennu aattelee et empätaidakkaan ku se moskeijja ois sit iha vieressä.

Vieras#18 Dec 28, 2010, 22:55

Ei tälläisiä Suomeen

Näitä, jotka haluaa näitä Suomeen, pitää heidän osallistua näiden ylläpitoon kokonaan, ettei näistä tule pelkästään meidän palkansaajien riesaksi.
Eikä auta sanoa, että he itse nämä rakentaa.
Kaikessa olemme me suomalaiset maksajina näillekin.
Vieras#19 Dec 28, 2010, 23:01

Re: ehdoton ei muslimeille

Vieras#20 Dec 28, 2010, 23:07
hehee! Olin asuntonäytössä lähiströllä ja jo melkein kauppoja hieromassa. Ei tullut välittäjälle mieleen mainita asiasta, vaikka kyseinen talo näkyy ikkunasta. Asiaa on selkeästi valheellisesti piiloteltu. No, perjantaina on hauskaa kun välittäjä soittaa että koska tehdään paperit.
Vieras#21 Dec 28, 2010, 23:09
Perustelut heikot ja ilman kunnon lähteitä.
En allekirjoita.

Ja tälle:

#6 ehdoton ei muslimeille28.12.2010 19:41
jos kristityt yrittäisivät rakentaa kirkon Iranissa.....miettikää meitä kristittyjä vainotaan siellä aina kuolemaan asti TÄNÄ PÄIVÄNÄ HUOM! Herätkää jo lopultakin...

Elikkä jos mielestäsi väärin, meidän tulisi tehdä asiat aivan samalla tavalla muslimeja kohtaan?

Ole se muutos minkä haluat maailmassa nähdä - Gandhi
Vieras#22 Dec 28, 2010, 23:16

Muutos

#21: SJN -  

Kyllä teidän (sinunki )" pitäisi herätä" tähän hurmokseen tai maksaa itse nämä tämänhetkiset ja tulevat kulut, eikä panna maksajiksi kaikkia suomalaisia.

Vieras#23 Dec 29, 2010, 00:04

Ei shiamoskeijaa..

#8: Vieras - Re: 

Kyseinen moskeija on shia-muslimien hanke, jotka ovat maamme muslimeista vähemmistö, ja monin tavoin vääräoppisia (mutah-avioliittoineen jne.) En ymmärrä, miksi hanketta pitää kutsua "kulttuurikeskukseksi", kun siellä ei kuitenkaan tule kuin pieni osa maamme muslimeista asioimaan. Shiat voisivat puolestani palata harjoittamaan harhaoppisuuttaan vaikka Iraniin.

Vieras#24 Dec 29, 2010, 09:48

Re: Koskahan

#17: Ei islamille - Koskahan 

"näitä terroristien hautamoita rakennetaan Tampereelle.Suomi menettää sivistysvaltion statuksen ottamalla näitä rikollisia maahan.Mustalaisetkaan eivät ole näin laajalle levittäytyneet kuin nämä rättipäät."

Tampereella on jo parikin moskeijaa. Et ole huomannut? Niinpä...

This comment has been removed by the person who wrote it.