Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle
tässä eläkejärjestön kirjoitus tämän päivän iltalehdessä, ottivat minuun yhteyttä ja käskivät jakaa
Kyllä on tarkeää jatkaa taistelua köyhien puolesta,eikö päättäjillä ole sosiaalistaomatuntoa!
Stubb oli oikeassa sanoeassaan,että tämä politiikka ei ole sulle ja mulle jakamista. Minusta tämä on meiltä teille politiikkaa!
Kirveella olisi toita
Tyttareni syntyi vammaisena. Han elaa jo nyt "kadesta suuhun", koska laakkeet vievat suuren osan hanen pienen pienesta elakkeesta.
Havetkaa paattajat, etta aina viette kaikkein heikoimmilta viimeisetkin mahdollisuudet edes siedettavaan elamaan.
Tuomas Halmela, työmarkkinatukea ei saa milloinkaa enempään leikata, kun muutenkin on jo tiukkaa.
Mia Remes, tukea tarvitaan asumiseen,koska tulot ei riitä.
Jarmo Perkiömäki, asumistukea ei saa ehdottamasti laskea eikä lääkkeide tukea laskea ja lapsiperheiden tukeja ei saa pienentään. Minun kohdallani saan niin pientä eläkettä jos joudun sairaalaan minulla menee aivan talous sekaisin, en pysty maksamaan.
Anna Tapaninen, ei eläkeläisten tukia saa leikata. Eikä myöskäöän lapsiperheiden tukia leikata sekä ei myöskään lääkkeiden.
Sirkku Pohjonen, eläkeläisten tukia ei saa leikata, ei myöskään lapsiperheiden tukia eikä varsinkaan lääkkeiden SV korvauksia. Opintotukia ei saa leikata
Timo Hovi, ei asumistukea eikä lääkkeiden SV korvausta ei saa leikata.
Ari Talasterä, eläkeläistenasumistukea ei saa leikata eikä lääkkeiden SV korvauksia.
Keimo Luoto, eläkeläisten asumistuklea ei saa leikata eikä myöskää lääkkeiden SV korvauksia.
Jari Hyttinen, eläkeläisten asumistukea ei saa leikata eikä lääkkeiden SV korvauksia.
Markku Aho, eläkeläisten asumistukea ei saa leikata eikä lääkkeiden SV korvauksia.
Anna-Kaisa Ahteen-Försti, eläkeläisten asumistukea ei saa leikata eikä tietenkään lääkkeiden SV korvauksia.
Tämä on suosituin eläkeläisten adressi jo yli 2000 nimeä .Mutta kun selasin adresseja huomasin että on monta adressia samasta eläkeläisen aiheestaPitäisi mielummin vain yhtä jos niitä ei voi yhdistää.Toivottavasti ihmiset huomaavat.
Re:
VAI MISTÄ LUULET GB:N kuninkaiden / kuningattarien sukulaistensa vuosittain kertyneet ja saamat yli aikojensaatossa 1000 miljardia €/£ tulot /tulleet - tuliko yllätyksenä. Velkavetoinen Suomi muuten maksaa GB:N ELI "Great pitää olla "SMALL" Britannin" Eu:n jäsenmaksuja