Facebookryhmä "Lapsirakkaat herrasmiehet" poistettava.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Mielestäni on törkeää, että tällainen sivusto on olemassa :( sama kuin sille annettaisiin lupa toimia. Ei istu minun järkeeni.
Re:
Ei. Eihän pedofiileista kukaan normaali ihminen voi tykätä. Toisaalta, heitä voi todella vaivattomasti vihata.
Re: Tiedoksi!
Poistin itse ryhmän. Teidän adressillanne ei ollut vaikutusta päätökseeni.
Puolustan nykyisin lapsikokeita. Tervetuloa jäseniksi uuteen ryhmäämme !
Re: Re: Tiedoksi!
#133: Jarmo Kuismo - Re: Tiedoksi!
No, ei ehkä adressilla, mutta lukuisat yhteydenotot poliisiin tuottivat lopulta tulosta adressin lisäksi.
Eli sorry vaan sinä ihmisen irvikuva
Olet provo ja spämmi, et mitään muuta.
Hanki elämä!
Re: Re: Re: Tiedoksi!
#135: Nimimerkki - Re: Re: Tiedoksi!
Kiitos vain paljon. Perustan kohta uuden lapsiryhmän. Joten alkakaahan väsätä jo uutta adressia.
Jarmo, ylläpito poisti ryhmän etkä sinä. MUHAHAHHA! minä voitin! Olet luuseri ;)
"Poistin itse ryhmän"

toivottavasti se kuismo pistä nopeesti uuden pedoryhmän pystyyn.
Re: Re: Re: Re: Tiedoksi!
#136: Jarmo Kuismo - Re: Re: Re: Tiedoksi!
HYVÄ KUISMO! UUTTA TULILLE VAAN NIIN PÄÄSEE TAAS RUNKKAAMAAN ;))
tosi harmi että ryhmä poistettiin. lapsirakkaat miehet on parhaita :)
www.aitoavioliitto.fi/kansalaisaloite
Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite numero 1175 sivulla www.aitoavioliitto.fi . Jos et voi allekirjoittaa netissä, niin tulosta lomake www.aitoavioliitto.fi sivulta ja kirjoita tietosi tikkikirjaimin ja lähetä lomake osoitteeseen: Aito avioliitto ry., PL 155, 001717 Helsinki.
Lomakkeen saa taittaa vain yhden kerran, mutta lähetä mieluummin suorana.
Kun kansalaisaloitteeseen saadaan 50.000 allekirjoitusta, niin se viedään eduskuntaan. Aloitteessa vaaditaan, että sukupuolineutraali avioliittolaki kumotaan.
Re: Re: Re:
Pedofilia on rikos jolta lapsia pitää suojella. Lapset eivät ole käyttötavaraa aikuisten tarpeisiin. Aikuinen tuntee vastuunsa ja tyydyttää tarpeensa vain toisten aikuisten kanssa.
En ole facebookissa joten en tiedä millaisista sivuista on kyse.
Jambe Kuismosta käydään kiivasta keskustelua Ikaalisten Suomi24 sivustolla. Kuismon henkilöllisyys on selvitetty.
| This discussion has been closed. |
#122: Goba - Re:
Aloitappas itsestäsi, homo.