Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Rikollinen toiminta saatava loppumaan
#101: petetty - Rikollinen toiminta saatava loppumaan
Tein kanssa tänään rikosilmoituksen.
Kuningaskuluttaja
odotus
Re: Re: Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista
#151: sade1f1 - Re: Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista
joo, olin oli vanhojaperuja 20 huutoa ajattelin vaan käyttää ne pois... =) ja ku tiesin että pinjapro on huutamassa (automaatti) niin eipä tullu lisää laskua =)))
nyt huudot huudettu ja odotellaan ratkaisua noihin tavaroihin, joita ei ole tullut...
jaana1262,pinjapro,bluiex,sinelma,matrix1........
Välillä he huutavat samaa kohdetta ja tarkoitus tietenkin on korottaa tuotteen hintaa ja lopulta ei tietysti haittaa vaikka tuote menisi tai oikeastaan tulisi talolle itselleen.He pystyvät luomaan uusiakin nimimerkkejäkin jos siis tilanne sitä mitenkään vaatii ja niin he tekevätkin.
Mikäänhän ei estä heitä tällaista tekemästä.
Pitäkää mielessä että ei kannata huudella jos ei tilanne ja yritys muutu sellaiseksi että siellä virkavalta pystyy tutkimaan avoimesti kaikki firman asiat.
Sekin taitaa olla kyllä mahdotonta Suomessa,mutta se että jättää kokonaan huutamatta on paras päätös minkä voi tehdä jos ajattelee talouttaan ja sitä että ei rikastuta yritystä.
Voisi tätä yritystä verrata melkeinpä rahanpesuunkin,yrittäjät ovat kaikkea muuta kuin kunnon maata tallaavia kansalaisia.
Tavaroiden toimitus
Tälläinen vastaus tuli tänään viimeisimpään kyselyyni.
Tilanne on ollut vaikea kauan, mutta nyt näyttää vihdoin siltä, että asiat saadaan taas toimimaan. Tuotteita toimitetaan kokoajan,mutta tilanteen korjaaminen vaatii aikaa.
Ymmärrän , että tämä on ollut turhauttavaa odottaa ja tilanne on myös meidän kannalta rittäin ikävä, emme toivo asiakkaillemme mitään pahaa.
Uskon ,että saan pian uutta tietoa toimituksiisi liittyen, ja lupaan olla yhteydessä heti,kun lisää tietoa saan.
Ystävällisin terveisin,
Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu
Onko kukaan saanut sieltä mitään lähiaikoina??????
Tällainen tuli 28,11, 2010
On todella harmillista kaikkien kannalta, että toimitusvaikeudet
ovat päässeet näin pahoiksi.
Nyt kuitenkin näyttää siltä ,että tilanne alkaa vihdoin parantua.
Tarkkaa toimitusaikataulua minulla ei kuitenkaan vielä ole, mutta
lupaan olla sinuun yhteydessä heti,kun aikataulu minulle toimitetaan.
Ystävällisin terveisin,
Anna
Sama paskan puhuminen jatkuu , niin kuin nämä 15 kuukauttakin
Olen ruvennut kopioimaan kaikki ( SIVUT MYYDYT KOHTEET ) dokumenteiksi
tuleviin syytteisiin . Kyllä poliisia kiinnostaa nämä nimimerkit ja nimet ....
sama täällä (tälläinen tuli)
This comment has been removed by the person who wrote it.
tavaroiden toimitus
kuningaskuluttaja
fiksua, todellakin
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2723
itse olen odottanut tuotteita jo 15kk, hermot menee. rikosilmoitus on tehty ja kuluttajanviranomaisille lähtee viestiä seuraavaksi. toiv. vielä joskus saamme rahat takaisin ja homma selviää..
ja taas
Hei,
Ymmärrän kyllä että asia turhauttaa ja syystäkin. On todella
harmillista kaikkien kannalta, että toimitusvaikeudet ovat päässeet
näin pahoiksi.
Nyt kuitenkin näyttää siltä ,että tilanne alkaa vihdoin parantua.
Tarkkaa toimitusaikataulua minulla ei kuitenkaan vielä ole, mutta
lupaan olla sinuun yhteydessä heti,kun aikataulu minulle toimitetaan.
Olen sinuun yhteydessä viimeistään perjantaina.
Ystävällisin terveisin,
Anna
Perskules
Toivoa on niin kauan kun kyseinen firma on pystyssä !!!!!
SILLÄ JOKAINEN ILMOITUS ON PIIKKINÄ JUSSI MÄNTYLÄN LIHASSA .......
Re: ja taas
ihan samanlaisia viestejä minullakin viikottain,vuoden odotellut,kymmeniä tuotteita maksettu.Lupasivat tuotteen voittohinnan ja postikulut Enpä taida suostua,kun en enää lupauksiin usko. Ihan kiva tietysti,jos palautus on iso lahjakortti,jolla tuotteet voisi itse ostaa.KUKA USKOO???
Pekeliukselle
#166: PEKELIUS - Toivoa on niin kauan kun kyseinen firma on pystyssä !!!!!
Tehdään.tehdään,mutta eipä tuo mitään auta.Rikospoliisi sanoi minulle,että on todella vaikeaa vaikuttaa asiaan mitenkään ja tuskin heistä kukaan lähtee Kyprokselle tämän asin vuoksi. LAITTAKAA KAIKKI POSTIA OSOITTEESEEN: [email protected] Tukitaan ainakin sen sähköposti.
Mäntylän Jussi
Miksi poliisi laitos antaisi tälläistä tietoa ellei siinä olisi jotain perää ??
#134 Poliisilaitoksen tiedote
26.11.2010 13:45
Olin tänään yhteydessä poliisilaitokselle fiksuhuudon asian tiimoilta ,
ja kertoivat että lähiaikoina päätetään mikä poliisilaitos rupee hoitaan
koko suomen osalta fiksuhuudon syytteitä ja koko vyyhtiä ...
Toivossa on hyvä elää .....
Pekeliukselle
#170: Pekalius - Miksi poliisi laitos antaisi tälläistä tietoa ellei siinä olisi jotain perää ??
Sanoppa se.Jokainen poliisilaitos tuntuu antavan vähän eri tietoa.Esim.Kouvolasta tuli vähän sen tyylistä palautetta,että ei olisi pitänyt lähteä koko "leikkiin" mukaan ennenkuin tarkistaa toiminnan .Yleensä kaikki nettihuutokaupat ovat hyvinkin kyseenalaisia.(vapaasti käännettynä tämä tarkoittaa kai,että turha kyykistyä,kun paskat on jo housuissa.)
fuksu
5.12
Hei,
Tilanne on ollut vaikea kauan, mutta nyt näyttää vihdoin siltä, että
asiat saadaan taas toimimaan.
Ymmärrän , että tämä on ollut turhauttavaa odottaa ja tilanne on myös
meidän kannalta erittäin ikävä, emme toivo asiakkaillemme mitään pahaa.
Uskon ,että saan pian uutta tietoa toimituksiisi liittyen, ja lupaan
olla yhteydessä heti,kun lisää tietoa saan.
Ystävällisin terveisin,
Anna
Ja tuonne Checkouttiin olin myös yhteydessä (suosittelen ilmoittamaan myös sinne):
Hei,
olemme saaneet fiksuhuudolta tietoa, että asia olisi hoidossa. Seuraamme tilannetta.
Ystävällisin terveisin,
Checkout -asiakaspalvelu
--
Checkout Finland Oy
www.checkout.fi
[email protected]
Re: Re: Mahdollisuudet 4
#127: Vieras - Re: Mahdollisuudet 4
Olen petettyjen asiakkaiden puolella. Toivon ettei nyt ainakaan aleta me toisiamme syyttelemään. Hermothan tässä on pinnassa kaikilla. Minusta lähinnä koska tuon firman mikä lie olemassa oleminen on yököttävää ja painajaismaista. Minulle se ja sen petokset ja oikeusjutut samaten ovat niin vastenmielinen asia, että mieluummin kuin haukun, haukon henkeä ja vetäytyisin unohtamaan koko jutun kuin eläin koloon, muttenhän minä voi! Ja haluan kaikkien petettyjen saavan oikeutensa. Ok? Kyllä rintamassa pysytään, vaikken ole saanut vielä aikaan konkreettista, mitä suren ja siitä soimaan minua. Vain oksettaa, kun ajattelen fiksuhuutoa, joka muutoin on lähetellyt minulle taas ylimääräisiä huutoja. Helvetti!!!!T
Huom, vielä!
en nähnyt Kuningaskuluttajaa, eli voisiko joku kertoa, tuliko sieltä yhtään mitään valaisevaa. T
Re: Huom, vielä!
Tässäpä linkki YLE:n areenaan ko. jaksoon, katsottavissa vielä muutaman päivän http://areena.yle.fi/video/1500743 ...
| This discussion has been closed. |
Re: Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista
#67: Vieras - Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista
nyt huutopakettia huutelee Raxxxu.Oletko se sinä??? Se Raxxxu tältä keskustelupalstalta?