Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re:
ei mitään, valitettavasti ketään ei vaan luota fiksuhuutoon. postaa linkki, jossa kuva postilapusta ja tuotteesta?
Checkout
anssi
Re: anssi
Mitähän tavaroita olet mukamas saanut ja koska olet ne huutanut?
Mulla on 2 vuotta huudetut tulematta.
Viesteihini ei edes vastata, mutta kielloistani huolimatta tulee tarjouksia fiksuhuudolta.
Pulju on täynnä niiden omia huutajia!!!!!JJoka sinne eksyy niin menettää rahansa!!Niitähän tietysti viekin valitettavasti on jotka haluaa tukea fuskua.Säälittävää,siis todella.
huijarit
auto
nimi
Re: auto
Nyt sitä autoa on huutamassa Matrix1,joka voitti ikuisuuspaketilla 30000 huutoa , 4000 euron "tappioalla" Ei tarvitse olla suurikaan älypää tietääkseen mihin se auto menee. "Kaikki huutajamme ovat todellisia huutajia" sanoo fiksuhuuton asiakaspalvelu.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: huijarit
Sitähän tässä on yritetty koko ajan,mutta aina ilmestyy uusia huijattavia.
Tiedän jo niin paljon tyhmää välinpitämättömyyttä yrityksestä että on vain ajan kysymys koska tämä kaikki loppuu.Ei ihmisiä saa huijata ainakaan loputtomiin ettei sille pistettäis lopulta piste.Olen itsekkin asiakas ja saamatta tavaroita viime vuodelta.
Re:
Kyllähän me se nyt ymmärretään,mutta mistä hitosta sen olisi alkuunsa tiennyt miten meitä huijataan.Tuotteehan tulivat alussa ajallaan.Nyt on turha kyykistyä,kun pas.kat on jo housuissa.
Re: auto 14.04.2011 18:48
Tämä asia sai minut ainakin lopullisesti uskomaan pelkästään huijareiksi koko "fiksun" porukan, vaik ei se sitä ennenkään mitään positiivista ole ansainnut.Eiköhän kuluttajaneuvoja tai kuluttajalautakunta tai poliisi jotenkin voi ottaa kantaa jo julkisuuteen tästä ihmisiä koko ajan petkuttavista "fiksun" työntekijöistä.Jos itse pääsisin tuomitseen niin ottaisin mies työntekijöiltä nirrin pois ja nais työntekijöiltä ehkä rinnat pois ja syöttäisin niiden yhdistelmä keittona vaikkapa niille itselleen tai ehkäpä heittäisin mereen haitten syötäväksi.
Re: Re: auto 14.04.2011 18:48
#417: Tietäisittepä - Re: auto 14.04.2011 18:48
Säälittää, mutta tämä autohuudoissa pitkään ollut ja sitä jo nyt tappiolla huutava jaana1262 miten hän jaksaa laittaa huutoja vaikka ei voi todellakaan tietää miten kauan huudot jatkuvat ja jatkuvat.
Ehkäpä siksi tai todennäköisesti tässä on mukana itse FIKSUHUUTO joka kyllä tukee mukavasti sillä haluavat tehdä voittoja ja kukaan täysjärkinen ei huutaisi itseään vararikkoon.
Tai sit todella paljon epätodennäköisempi mutta mahdollinen vaihtoehto että tämä jaana1262 on jo nyt niin kiinni tässä fiksuhuudossa että huutaa niin kauan kuin varat antavat myöten ja tuskailee päivät pitkät että eikö tää jo pääty.....eih sillä mun rahanikin loppuvat jo viimeistään silloin ja silloin....ja tuloksena hermoparantolaan pääsy suoraan fiksun huutokaupasta!
Matrix1 oulusta häntä tuetaan ja jaana1262 niin sanotusti turusta luultavimmin myös häntä tuetaan eli mikä on lopputulos sen sit vaan aika näyttää.
Huijaus on silti varmaa näissä karkeloissa mut sen tarkkaa toteutumista ei tiedetä ennenkö viranomaiset ottavat asiat hoitaakseen.
Kaikki nähty ja koettu
Fiksuhuudossa ei voi tapahtua enää mitään sellaista mikä hämmästyttäisi minua,PAITSI SE,ETTÄ SAISIN
MAKSAMANI TUOTTEET VIIMEINKIN ITSELLENI.
Re:
Kyllä nuo kaksi tuotetta tuli ja aion saada loputkin. Jos jotain sieltä haluat, soita poliisille!
Re: Re:
Soititko sinä poliisille?Olisi kiva tietää auttaako se tuotteiden saantia.Olisitko ystävällinen ja neuvoisit,
miten toimit saadaksesi edes osan tuotteista.
Re: Re: Re:
Tein rikosilmoituksen netissä, jonka jälkeen poliisi otti yhteyttä. Suosittelen kuitenkin poliisilaitoksella käymistä, uskoisin olevan nopeampaa.. ja dokumentit mukaan tietysti. Se näytti olevan ainut keino sieltä jotain saada, kuluttajansuojaviranomaiset voimattomia. Loputkin aion sieltä saada.. oikeus ja kohtuus, kiitos.
Re: Re: Re: Re:
Minä olen tehnyt kaiken mahdollisen tuotteiden saamiseksi,on poliisit ym. instanssit käyty läpi.
Yritys on ainakin ollut hyvä 10,mutta tulos iso 0.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: väärä
| This discussion has been closed. |
Re:
#399: Pekko -
Mitäs se nimen paljastaminen asiaan vaikuttaa?