Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
#714 Ei saa luovuttaa !!!!
#714 Ei saa luovuttaa !!!!
23.03.2012 15:03
Minäkin odotin tuotteitani elokuulta 2009 .. mutta nyt olen saanut tavarani osapuilleen kaikki .
Ei ihmeiden aika ole ohi . Tavarat oli lähetetty Pixmanilta Belkiasta ja osa Verkkokauppa.comista.
Rikosilmoituksen olin tehnyt ja nyt aion sen perua ....
Te jotka olette tehneet rikosilmoituksen voi tiedustella tilannetta Syyttäjänvirasto Vaasa ja
puh. 0103626813 ... Syyttäjä on Teemu Karppinen . Olen myös saanut listan ketkä ovat rikosilmoituksen tehneet 24 Kpl
lista tuli Pojanmaan käräjäoikeus puh. 0295649100 fax 0295649101
Että silai ...Syödäänkö tässä vai viedäänkö muualle ,sanoi satiainen toisella , (miehen housussa)
Eikun semppiä kaikille ja aurinkoista kevättä ..
Väärää tietoa????
Re: Väärää tietoa????
#728: vieras - Väärää tietoa????
Heh, Pixmania toimittaa tavarat fiksulle ja monelle muullekin senttikaupalle, joten tuo nyt on ainakin ihan puppua... Olen itsekin sentään aiemmin aina saanut tavarat Pixmaniasta, joten tuo on täysi vale.
Re: Re: Väärää tietoa????
Re:
Katso jumalavit tietokoneelta,mitä eroa on Pixmania.comilla ja Pixmania -prolla ja lopeta se vaahtoaminen.Minulle on ihan yks hailee mistä tuotteesi olet saanut.
vieras 731
Re: vieras 731
Tilanne korjaantuu ja kaikki taas huutamaan entisellä innolla mutta ehkä kumminki hiukan varovaisemmin kuin aiemmin.
Itse aion huutaa kun vaan saan loputkin tuotteeni.Yhden tuotteen kun huudan en huuda enempää ennen kuin olen sen yhden jo saanut jne.
Suuri osa tavaroista on tullut itselleni vaikka viimesiä oon jo odotellut yli 2vuotta!
Re: vieras 731
#733: kyllästynyt - vieras 731
Jotkut osaavatkin tehdä muutakin kuin ruikuttaa! Jos minulle joku tällätavoin toimittaa minulle tavarat vaikka olin jo luopunut itse toivosta, niin mielestäni se on puolustamisen arvoinen teko. On niin supisuomalaista aukaista suunsa vain silloin kun on jotain valittamista tai mussuttamista.
Re: Re: vieras 731
Mielipiteesi olet ilmaissut jo useaankin kertaan,turvautuen eri nimimerkkien alle
Re:
Tämän päivän vastaus Fiksuhuudosta
Hyvä Asiakkaamme
Kiitos viestistänne.
Olemme teihin yhteydessä heti, kun toimitustilanteemme on korjattu.
Ystävällisin terveisin,
Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu
Re: Tämän päivän vastaus Fiksuhuudosta
#740: Lopen kyllästynyt - Tämän päivän vastaus Fiksuhuudosta
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Faktaa
Faktaa muka
Siinä teille fakta
Mäntylä soitti!
Lähettäjä [email protected]
Vastaanottaja [email protected]
Lähetetty 2.4.2012 19:26:28
Aihe Fiksun tuotevaihdot
Viesti Hei Timo
Saimme pyynnön Fiksuhuudon toimituksen vahvistamisesta.
Eli tuotteesi on tällä hetkelle käsittelyssä.
Osa niistä on loppu toimittajan varastosta joten vaihdamme tilalle uutta vastaavaa / parempaa mallia.
Jos on sellaisia tuotteita joihin ei vastaavaa löydy niin sopiiko sinulle että näin sähkööpostitse lähetämme sinulle mistä tuotteesta on kyse, minkä arvoinen se on ollut huudonsulkeutumis hetkellä ja www osite josta voit itse valita minkä tahansa samanarvoisen tuotteen?
Terveisin
Logistiikka
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Mäntylä soitti!
Älä nyt kuitenkaan ihan kaikkea usko,mitä Mäntylä kertoo.
Se on kyllä aivan totta,että logistiikka lähettää tuotteita fiksuhuudolta saamansa toimituslistan mukaisessa järjestyksessä.Minäkin sain ilmoituksen siitä,että minullekin on tulossa tavaraa.Minä en ole tehnyt rikosilmoitusta ja uskonkin,että rikosilmoituksen teko ei edistä toimitusten kulkua,kuten asiakaspalvelukin aikoinaan ilmoitti.
Koettakaa olla kärsivällisiä,vaikka se vaikeaa onkin.Kyllä tuo Riihimäen Timppa ihan totuutta kirjoittelee.
Re: Re: Mäntylä soitti!
#748: Seija Koivisto - Re: Mäntylä soitti!
Toivotaan nyt että tavarat vaan saapuvat minulle niin saan vetää imoituksen pois! :) aika vilpittömältä Mäntylä kuulosti ja sanoi että on soittokierros vielä pahasti kesken ja työnsarkaa on! kyllä teltä ainakin vähä sympatiaa liikenee sinnekkin suuntaan! :) toivotaan että saisivat homman tomimaan taas niin voisi jatkaa huutamista! ainakin ne yrittävät koska ei ole fiksun sivuilla enää kuin muutama tuote kerralla huudettavana ja vain joitakin tunteja päivässä! ihan viisas veto jos meinaavat saada toimitukset pelaamaan! :)
tulemattomat tavarat
| This discussion has been closed. |
Re: Petetty
#725: Vieras - Petetty
Tälläinen löytyi viestistä 625 [email protected] Laitoin kerran sinne postia saamatta mitään vastausta.Onnea yritykselle.