Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Ihmeen vähän tota auton huutamista on kommentoitu. Kun katsoo sen sulkeutumista niin aika lailla ihmetyttää.
Myydyissä ei ole huutolistaa viimeisistä huutajista eikä edes voittajaa.
Sitten kun katsoo myytyjä niin taas ne tulleet ihmeen kalliiksi. Vähän aikaa sitten menivät muutamalla sentillä ja nyt on hinnat aika korkeita.
Ovat huutajat kyllä suvaitsevaista sakkia kun kaikki on hyvin kun tavarat "muka tulleet" VAAN kaksi vuotta myöhässä ja kaikki on NIIN HYVIN. Jos vaikka palkka tulisi vasta silloin niin olisko asia että kyllä mä ymmärrän jos työnantajalla on ollut vaikeaa.
Tavarat tulematta 3 vuoden takaa. Asialaspalvelu ei ole enää vuoteen vastannut eikä selittänyt mitään.
Kyllä minäkin laitan taatusti jos vaan saan tavarani, mutta en siltikään olisi kyllä kehuisi muka nimensä verosita FIKSUHUUTOA!!!!! Nimi on kyllä oikea tosi fiksua porukkaa on kerätä petoksella ihmisiltä rahaa antamalla mitään vastikkeeksi.
Re:
Olisi FIKSUA vastata asiakaspalvelusta. Todennäköisesti olet heidän lähipiiristään kun noin ymmärtäväinen olet.
Ei ole oikein toimitukset vaan tännepäinkään kulkeneet yli kolmeen vuoteen.
Aika moinen käyttöraha on porukalla ollut toimittamattomista tuoteista toimituskulut mukaan luettuna.
Kyllä minä koen huutaneeni pelkkiä kuvia tavaroista.
Huutopandahan on samojen ylläpitämä kuin fiksuhuutokin. Pistivät sitten uuden pystyyn kai meidän rahoilla.
Re: Re:
Minäkin olen huutanut pelkkiä kuvia jo n. 3 vuotta,mutta mitään ei ole tullut voittamistani tuotteista.
Ilmeisesti olemme ns. väliinputoajia,jotka maksavat "jo" 2011 voitettuja tuotteita. Voi herranpieksut ja puupaukut.
Autostakin kääräisivät n. 400000 euroa voittoa,koska huutaja ja huutobloki on todella epämääräinen.
Re:
Heidi tuo sinun hempeilysi saa entistä vakuutuneemmaksi että olet samassa porukassa. Ei tulis mieleenikään huutaa enää vaikka on vielä huutojakin käyttämättä. Ovat sen verran kalliita kuvia tarjolla.
On ne pojat kyllä keksineet aikanaan osuvan nimenkin omalta kannaltaan FIKSUHUUTO.
Mikäs on elää ja perustaa uusia kun on saanut hyvät käyttörahat huudattamalla pelkkia kuvia ja perimällä tosi suuria toimituskuluja.
Minunkin mielestä tuo autojuttu on aika kummallinen.
Re:
Heidi tuo sinun hempeilysi saa entistä vakuutuneemmaksi että olet samassa porukassa. Ei tulis mieleenikään huutaa enää vaikka on vielä huutojakin käyttämättä. Ovat sen verran kalliita kuvia tarjolla.
On ne pojat kyllä keksineet aikanaan osuvan nimenkin omalta kannaltaan FIKSUHUUTO.
Mikäs on elää ja perustaa uusia kun on saanut hyvät käyttörahat huudattamalla pelkkia kuvia ja perimällä tosi suuria toimituskuluja.
Minunkin mielestä tuo autojuttu on aika kummallinen.
tänne tuli eilen kuule myös puuttunut nokian puhelin että sitä rataa!! T. jani
Re: Re: Re:
Toivottavasti " tavaransa" saaneet ostavat lisää huutoja niin mekin saadaan omat tavaramme.
Eipä kyseiset ole kommentoineet sitä autoblogia ollenkaan. On se kyllä kummaa kun samoja kuvia on huudettavana mitä tavaroita on edelleen toimittamatta jo usean vuoden ajalta. Olen kanssa sitä mieltä että pelkkiä kuvia on tarjolla.
Entäs tämä huutopanda, se kun on samojen kavereiden ylläpitämä. Laittivat kai meidän petettyjen rahoilla pystyyn ja kotipaikka on ulkomailla.
Re:
Tyypillinen asenne sinulla kun itsellä muka menee paremmin kuin naapurilla. Osta nyt niitä huutoja ja huuda lisää jos kerran luotat heihin, saavat sitten toimitettua muidenkin tavarat niin on kaikilla mahtava olo!!!
Mikähän olisi kantasi jos olisit aidan toisella puolella???
Älä väitä että hymyssä suin odottaisit 3 vuotta maksamisia tavaroita .
Kuinka monta tavaraa oli tulematta? Minä olen yksi niistä monista? joka ei ole saanut vielä mitään ja mulla on yli 50 tuotetta tulematta kesästä 2010.
Sitä minä en käsitä, että jos he oikeasti lähettävät tuotteita niin mikseivät he voi ilmoittaa jotenkin missä ollaan menossa ja miten päättävät kenelle tuotteita lähetetään?
Minä en valitettavasti usko, että saan koskaan tuotteita ennenkuin ne "ilmestyvät" postista.
Voi j...lauta.
Luettuani näitä sivuja tulin lopputulokseen ,että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!
Miksei tänne saa purkaa pettymystään yhtälailla kun hyvää mieltäänkin.
Olen silti petettyjen puolella. Ei Fiksuhuudossa ole puhtaat jauhot pussissa kun on sen toimintaa seurannut.
| This discussion has been closed. |