Halikon kirjasto säilytettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Mitä ihmettä?
Asiakkaita toiseksi eniten Salon alueen kirjastoista. Isot asiakasluvut, silti pienen kirjaston hyvä ilmapiiri ja palvelu. Kannattaako lopettaa lähikirjastoja parhaimmasta päästä?
Mistä sitten säästöt?
#4 kirjoittaa asiaa
Re: Mistä sitten säästöt?
#4: Säästetään vaan kunhan ei koske minua :) - Mistä sitten säästöt?
Samaa mieltä olen kirjoittajan kanssa.
Halikon kirjasto säilytettävä jokaiselle halikkolaiselle!
nurinkurista
kaupungin keskusta siirtyy länteen. Kiffari oli ennen kirjasto, nyt on joki välissä ...
Halikossa bussipysakit lähellä kirjastoa ja paremmat parkkipaikat
Re: Mistä sitten säästöt?
#4: Säästetään vaan kunhan ei koske minua :) - Mistä sitten säästöt?
Halikon kirjaston sulkemisesta saatava säästö olisi yksi vai kaksi prosenttia tarvittavasta...? Isommat säästöt varmasti löytyisivät muualta. Ymmärttäkseni esim. Särkisalossa ei ole kovin montaa kirjastossa kävijää, ainakaan noin lainauslukuja katsoessa. Eli ne lähikirjastot säästetään, joissa ei käy oikein ketään, ja se jossa suurimmat lainausluvut, lopetetaan.
Ja miten ihmeessä pääkirjasto hoitaa Halikon 210000 lainaa/vuosi? Ymmärtääkseni sielläkään ei saa sijaisia eikä apulaisia palkata eikä eläkkeelle jäävien virkojakaan täytetä. Eli että onnea ja jaksamista vaan pääkirjaston loppuunkuluvalle henkilökunnalle!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Sivistyksen perusta
Väärä säästökohde!
kaupungin "säästöt"
Nyt riittää?
Re: kaupungin "säästöt"
Tässä on hyvä ehdotus ja olisi oikeudenmukainen, varsinkin tuo
konsulttien käytön lopettaminen!
Halikon kirjasto säilytettävä
Typerää.
Pakko sanoa.. Meneekö se nyt tosiaankin näin, että Saloon saadaan mahtava kaupungintalo lasiseinineen, mutta Halikon hyvä, KÄYTÄNNÖLLINEN ja suuressa käytössä oleva pitkään palvellut kirjasto lopetetaan?
Kulttuuri = Tapa elää
Halikosta
| This discussion has been closed. |