Jokisaunan puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Onneksi kohta on taas helatorstai ja perunakin kukkii...
Re: Re: Re: Re: Asiaan liittymättä
#75: Eepeensuora - Re: Re: Re: Asiaan liittymättä
Taas pääsimme pois asiasta ja puhumme minusta, perussuomalaisista sekä siitä kuinka Eepeensuoran koko elämää on loukattu kun olen arvostellut SDP:tä tai kunnan virkamiehiä... Pyysin lukemaan Jokisaunaan liittyvän kirjoitukseni jossa on perustellusti kiistetty lähes kaikki perusturvajohtajan Jokisauna-asiaan liittyvät lausunnot; totuudenmukaisesti
Tätä minun puoluekantani on parempi kuin sinun puoluekantasi-keskustelua en jaksa käydä tällä foorumilla.
Eurassa koplataan
http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194779554223/artikkeli/kolme+puoluetta+sopi+vaaliliitosta+eurassa.html
Re: Eurassa koplataan
#80: Cleaner - Eurassa koplataan
Näin euralaisena koin myötähäpeää ko. liiton jäsenien puolesta
Re: Re: Eurassa koplataan
Re: Re: SDP on mafia
#84: Eepeensuora - Re: SDP on mafia
OIh olen perussuomalainen ja ja tunteitani on loukattu... täytyy varmaan jäädä pois hallituksesta. niin en ainakaan ole vastuussa mistään ja voin huutaa kaikesta.
Re:
pers(e)ujen takki kääntyy välittömästi kun aletaan ministerinsalkkuja jakamaan
Re:
Kyllä persut hoitaa omat sekasotkunsa kaikista asioista ihan itse... ei tarvi auttaa niitä yhtään..
Re:
Tekojahan koko ajan tehdään.. sehän tässä ideana onkin, saadaan säästöjä kunnalle huonona aikana. Eivät kaikki päätökset ole huonoja, varsinkaan kun ihmiset eivät tiedä asiosta kaikkia kohtia. Helppo huudella ja laitella kaikenmaailman adresseja..
Re: Re:
Minkälaisia säästöjä Euran kunnalle syntyy? Ei mitään merkittävää. Kaikki päätökset eivät olekaan huonoja mutta tämä Jokisaunaa koskeva päätös on nimenomaan juuri sellainen. Nimimerkki huonot ajat ei pysty antamaan yhtäkään asiaan liittyvää faktaa joka muuttaisi päätöstä edes ymmärrettäväksi saatikka hyväksi. Senkun huutelee ja laittelee kaikenmaailman kommentteja adresseihin.
Olen pahoillani, mutta olet vailla perusteluja väitteellesi ja uskallan epäillä ettei ollut aivan ensimmäinen kommentti sinulta :P
Re: Re: Re:
#92: Vesa-Matti Junnila - Re: Re:
Voivoi sitä tiedon määrää jonka minä tiedän ja te muut ette.
Re: Re: Re: Re:
#93: huonommat ajat tulossa - Re: Re: Re:
Minäkin tiedän asioista. Ja jos tietäisit mitä minä tiedän, niin huomaisit että oot väärässä.
Re: Re: Re: Re: Re:
En ole vailla perusteluja, mutta en niitä voi täällä julkisesti kirjoittaa.. koska silloin totuus tulisi julki
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#95: en ole persu - Re: Re: Re: Re: Re:
Mutta eikö juuri siksi pitäisi kirjoittaa. Totuuttahan tässä kaikki kaipaavat.
Julkiseksi kaikki tällaiset ellei ole aivan välttämätöntä pitää salassa.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#96: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Katsos kun kaikkea ei voi julkisesti kirjoittaa, oletko kuullut salassapitovelvollisuudesta, jonka rikkominen on rangaistavaa.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#97: julkkis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Olen kuullut. Olen kuullut myös että usein salassapitovelvollisuuden alaisiksi luullaan asioita, jotka eivät oikeasti ole sellaisia. Jos kunnanjohtaja on kieltänyt sinua jotain sanomasta, niin ei sillä välttämättä ole mitään lainvoimaa. Kuntajohtajien ja virkamiesten tahto ei vielä ole pakottava.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#98: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Mitenkähän luulet , että liityn koko asiaan mitenkään, muutoin kuin täällä kirjoittamalla. Ja en muutoin liitykkään, kuten ette te muutkaan, jotka kertoilette "totuuksia" täällä.
Re: Terve olen minäkin enkä saa minäkään mielekästä,saati vielä mukavaakin työtä.Miksi sitten vammai
| This discussion has been closed. |
Vielä lisäksi..