Kaarina Hazard vastuuseen kirjoituksistaan!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kaarina Hazard vastuuseen kirjoituksistaan!.
|
Sanna Vihavainen Alavus |
#1 Naurettavaa!14.01.2010 22:01Mitaan lapsellisempaa en ole talla sivustolla ikina lukenut! Hapearangaistus, jalkapuu? Ei saa enaa kirjoittaa? Ennemmin Hazardin tekstia lukee kuin sinun, adressin luonut! Vaikka han karjistaa asioita ko. kolumnissa, on silti hienoa, etta joku uskaltaa puhua suoraan - ei Halme mikaan Jeesus ollut! Aikuiset ihmiset, kestakaa sananvapautemme seuraukset! Ja hiukkasen huvittavaa, jos olette valmiita jarjestamaan koko elamanne uusiksi ILTALEHDEN mukaan! |
|
| |
|
Pate Kuikka Utsjoki |
#2 Asd14.01.2010 22:36Jotenkin epäilen että tämä olisi kovinkaan tosissaan tehty. |
|
| |
|
Kalle Kangaspunta Helsinki |
#314.01.2010 23:00Samalla vois vaikka vaatia steroidit ja amfetamiinin lähikauppaan. |
|
| |
|
Arni Arrela Ivalo |
#4 Joo14.01.2010 23:51Allekirjoitan ainoastaan tuon että, Kaarina Hazard esittää julkisen anteeksipyynnön.. nuo loppuvaatimukset menevät hieman yli "rajojen" ! Milläpä täältä allekirjoitustaan poistaa, kun se tuli tuherrettua lukematta otsikkoa pitemmälle :( |
|
| |
|
Lehmonen Ismo Vanhalinna |
#5 Kaikki kotona ?15.01.2010 01:56Pidättekö lupauksen karttaa paikkakuntiä, joissa Iltalehteä myydään. Täytyy mennä varmistamaan Liedon R-kioskiin ja usealle huoltoasemalle myynnin jatkuminen. |
|
| |
|
kirsi vättö Kouvola |
#6 jep15.01.2010 06:22meikäkin heitti allekirjoituksen otsikon perusteella heh..ei kaikkee ain kerkeä lukemaan kun on tuohtunut..elikkä todellakin on anteeksipyynnön paikka ainakin. ei noin kirjoiteta kuolleista jotka ei pääse itseään puolustamaan millään tavalla ja aika moni suree Halmetta joten heitäkin kohtaan tehnyt väärin..jos tuollaiset on mielipiteet niin ei niitä nyt ihan lehteen tarvi kirjoittaa kuitenkaan... tietty myös itse lehti vastuussa kun on antanut tämän kirjoituksen mennä painoon=(. |
|
| |
|
Tuukka Vahvaselkä Pori |
#7 Älkää kiinnittäkö huomiota.15.01.2010 09:26Paras olla vaan kiinnittämättä minkäänlaista huomiota siihen Hazardiin. Hazardi haluaa vain huomiota, eikä tiedä yhtään mistä puhuu, sillä jos hän olisi asiallinen ihminen, ei hän rupeaisi mollaamaan suomalaista urheilijaa pari päivää kuoleman jälkeen. |
|
| |
|
Juho Huttunen Lappeenranta |
#8 Aivan15.01.2010 10:05Niikuin edellinen kommentti sainoi: älkää kiinnittäkö huomiota. Muistatteko kun Nina Mikkonen nousi julkisuuteen kommenteillaan. Me ei haluta huonoja julkkiksia eihän? |
|
| |
|
Sakarias Lehtomäki Adressin tekijä |
#915.01.2010 12:41ME ALLEKIRJOITTANEET SEISOMME JOKA IKISEN SANAMME TAKANA! Turha edes yrittää vihjailla, että emme olisi tosissamme tai että emme taistelisi kuolemaamme asti tämän asian puolesta! Mielestämme Kaarina Lizardin kirjoitus on RIKOS IHMISKUNTAA VASTAAN, ja sellaisena oikeampi paikka sen käsittelyyn olisi HAAGIN IHMISOIKEUSTUOMIOISTUIN, mikäli sekin ei olisi nykyään saastaisten ja epäraamatullisten punaviherfemakkojen hallitsema laitos! |
|
| |
|
Lehmonen Ismo Vanhalinna |
#10 Täyttä asiaa15.01.2010 14:26Nyt kun kävin "Sakarias" kotisivuillasi, alan ymmärtää paljon syvällisemmin tätä adressia. Itsekin aloin miettimään julkisia häpeätuomioita, vai miten se sanamuoto meni. Pitäisiköhän sen jalkapuusysteemin kiertää ympäri maata, ettei asia jää vain itähelsinkiläisten iloksi ? Kuka tämä Kaarina Lizstartti on, kun sitä nyt noin kurmootettaan ? |
|
| |
|
Seppo Mäkelä Mäntsälä |
#11 Halme in memoriam16.01.2010 01:23Henkilö Halme ja hänen elämänsä ei pahemmin minua kiinnosta. Sen sijaan kiinnostavaa on, että hänen elämästään, varsinkin Iltalehden sivuilla paljon tilaa saaneista "kunnostautumisistaan" EI enää saisi kirjoittaa todenmukaisesti. Hazardin kolumnissa ei omasta mielestäni ollut yhtään virhettä. Jos mediaa kielletään tai painostetaan kertomasta tosiasiota, on kyse salailusta tai peittelystä. Käsittääkseni Halme, poliittisena toimijana, oli nimenomaan tällaista toimintaa tuomitsemassa. Kansanedustajana hän oli myös, omasta tahdostaan, asettunut sellaiseen asemaan, jonka toimintaa saa ja pitää saada arvioida, jopa kriittisesti arvostellla. Asioiden, toimintatapojen ja henkilöiden arvostelu onkin helppoa, sen osaa jokainen. Arvostelijoiden kannattaisi kuitenkin muistaa se tosiasia, että arvostelun lisäksi täytyy osata kertoa todenmukainen vaihtoehto, jotta tulisi otetuksi tosissaan. Mielipiteen vapaus on toki Suomessa jokaisella, myös adressin aloittajalla. Sitä vapautta ei voida kieltää keneltäkään, ei myöskään Hazardilta. Hazard kantaa vastuunsa kirjoituksistaan, mutta kysyä sopii, kantoiko Halme vastuunsa omista teoistaan? |
|
| |
|
Janis Petke Kuopio |
#12 -.-16.01.2010 02:14Ei herranjumala, tää varmasti olikin tosi tosissaan tehty adressi? |
|
| |
|
anton suominen jyväskylä |
#13 Sananvapaus kunniaan20.01.2010 20:45Hazardin kolumni julkaistiin kieltämättä ehkä vähän liian vähän aikaa Halmeen kuolemasta omaisia ajatellen.Sinänsä kolumnin sisällössä ei ollut mielestäni asiavirheitä.Halme oli sekakäyttäjä ,rasisti,hormonien käyttäjä jne.Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen vähän kummastuttaa minua? Ja jos joku on tosissaan tehnyt tämän adressin niin toivon hänen hakeutuvan hoitoon tai miettivän edes vähän elämän tosiasioita, ja sitä mitä eroa oli Halmeen puheilla ja teoilla.Ja Sakarias Lehtomäeltä haluaisin kysyä hänen kommentistaan että miten sinä olet "päätellyt" että Haagin ihmisoikeustuomioistuin on "saastaisten ja epäraamatullisten punaviherfemakkojen hallitsema laitos!" Muuten naurattas tälläiset kommentit ja adressit mutta pelkään että jotkut oikeasti ajattelevat niin. |
|
| |
|
Aleksi Erola Kalvola |
#1420.01.2010 23:59Allekirjoitan. Haluan myös amfetamiinin ja steroidit ruokakauppaan. |
|
| |
|
Vieras |
#15 Ei näin make02.02.2012 12:26Sensuroidaan mielipiteet pois yleisöltä! Jos suomalainen on kuuluisa ja kannattaa suomen lippua, hän on ikoni, kansallisaarre, kuolematon. Ei sillä nyt väliä jos vaikka olisi pedofiilimurhaaja, hän on kuuluisa suomalainen ja hänen muistoaan täytyy vaalia! |
|
| |
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
02.02.2012 15:47- Poiston ajankohta: 16.11.2025
- Poistamisen syy:
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Stäng inte Aftonro eller Fridhem
1 936 allekirjoitusta
1 936 Allekirjoitukset / 30 päivää
16.06.2026
Pelastetaan Patun elämäntyö ja Tullikamari
1 089 allekirjoitusta
1 089 Allekirjoitukset / 30 päivää
17.06.2026
Kauniin keskustan puolella – vastustamme Kauppahallin korttelin pilaamista ylimitotetuilla rakennuksilla!
1 104 allekirjoitusta
825 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.05.2026
Älkää purkako toimivaa palvelua – säilyttäkää kasvatus- ja perheneuvonta sosiaalihuoltolaissa
11 322 allekirjoitusta
692 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.05.2026
Mutalan koulun jatkoaika on investointi Joensuun tulevaisuuteen
639 allekirjoitusta
639 Allekirjoitukset / 30 päivää
03.06.2026
Rädda bäddavdelningen i Pargas - Allekirjoitus Paraisten vuodeosaston puolesta
580 allekirjoitusta
580 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.06.2026
Kasakkamäen koulu säilytettävä – lakkautusperusteet arvioitava uudelleen
1 020 allekirjoitusta
522 Allekirjoitukset / 30 päivää
19.05.2026
Pelastetaan Martinniemen koulu – lähikoulu kuuluu lapsille
1 264 allekirjoitusta
468 Allekirjoitukset / 30 päivää
20.05.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
2 731 allekirjoitusta
443 Allekirjoitukset / 30 päivää
02.04.2026
Ei vastatoimia, ei hiljentämistä — Tuemme Helsinki Pride -yhteisön työntekijöitä
398 allekirjoitusta
398 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.06.2026
Tuusulan lampaat laitumella - toiminnan jatkaminen nykymuodossa Tuusulan kunnassa
1 106 allekirjoitusta
365 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.05.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
1 590 allekirjoitusta
267 Allekirjoitukset / 30 päivää
13.04.2026
Kujalan teollisuusalueen asemakaavahanke A-2975 on pysäytettävä
266 allekirjoitusta
266 Allekirjoitukset / 30 päivää
15.06.2026
PELASTETAAN KOULUT JA PÄIVÄKODIT – LASTEN TULEVAISUUS EI OLE SÄÄSTÖKOHDE (HAMINA)
1 201 allekirjoitusta
223 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.04.2026
Vetoomus hammashoidon säilyttämiseksi Kalvolassa
832 allekirjoitusta
211 Allekirjoitukset / 30 päivää
04.05.2026
Pysäytetään Etelä-Päijänteen troolauksen hallitsematon kasvu ja turvataan järven kalakantojen tulevaisuus
200 allekirjoitusta
200 Allekirjoitukset / 30 päivää
14.06.2026
Luumäen kuntalaisia on kuultava ennen keskittämispäätöksiä
166 allekirjoitusta
166 Allekirjoitukset / 30 päivää
05.06.2026
Adressit.com
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.