kokis vähemmän happopitoiseksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista kokis vähemmän happopitoiseksi.
|
rrr rrrr rrrr |
#113.12.2006 16:10HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA, voi että olette aivottomia!!!! LOL. Miks ihmees haluutte laskee happopitoisuutta koska jku juntti ei pystyny tavallista limua juomaan. Ainahan kylmä ja juuri avattu kokis sisältää enemmän hiilihappoa kuin auki ollut pöydällä lojunut kokis. Ottakaa järki käteen ennen ku yritätte pilata kokiksen maun. Saa Sinebrychoffin väki ainakin kunnon naurut kun lukevat adressina! HAHA |
|
| |
|
Tero Kivinen Helsinki |
#214.12.2006 03:44huumoripisteet tälle kommentin kirjoittajalle.. |
|
| |
|
uytuyt oiuoiu upoiupoi |
#314.12.2006 17:13Toivottavasti tuo ensimmäinen kommentti on kirjoitettu provo mielessä. Tai muussa tapauksessa otan osaa |
|
| |
|
jenna pietarinen mikkeli |
#415.12.2006 11:25ei kokista vähemmän happo pitoiseksi ihan naurettava juttu..xD |
|
| |
|
vesa karttunen kauhajoku |
#516.12.2006 09:59no voi prkl! ravista sitä pulloas annenku avaat sen niin saat vähemmän happoa sisältävää kokista |
|
| |
|
vesa karttunen kauhajoku |
#616.12.2006 10:05mutta huumorista pisteitä kuitenki |
|
| |
|
Väinö Vuorinen KUKKILA |
#717.12.2006 19:52Jättäkää se kokispullo lämpimään korkki auki siellä tehtaalla ettei siitä vain tule iian hapokasta. ;( |
|
| |
|
Kim Kupiainen Kannus |
#826.12.2006 04:32Tämä hapokas juttu on jo saanut erittäin suuret massat liikkeelle, respect! ps. Jos kokiksesta ei oteta happoja pois, niin me ei koskaan saada sitä suomenennätystä. Ja sekös vasta kansaa hämmentäisi? |
|
| |
|
Benjamin Molini Helsinki |
#926.12.2006 23:36WAHAAHAHHAHAHAAAAAA!!! BUAHHAHAHAA!!!!! Voi kun on NAURETTAVA adressi!! Kauhee ongelma sulle juoda NORMAALIA kokista kun muut vetää sitä TÄYSIN normaalisti. Kokiksen juominen ei ole tarkoitettu niin, että sitä juodaan kerrallaan tuhansia litroja... Tuotaah... jjoo.. Juo vähän kerrallaan tai tapatat ittes. Jos et tykkää kokiksesta koska siinä on liikaa happoja, niin juo sitten olvin colaa. Siinä ei kerrassaan ole YHTÄÄN happoja |
|
| |
|
Benjamin Molini Helsinki |
#1026.12.2006 23:41joo... nyt kun luin mun kommenttia, niin pyydän anteeks mut silti oikeesti.. onko tää adressi totta??!! Jos sä saat tahtos läpi niin mä oon sun verivihollises. |
|
| |
|
jussi siirtomaa Adressin tekijä |
#1127.12.2006 23:24"Onks tää adressi totta??!!" Totta kai on, Kuka perkele tästä aiheesta vitsailis? |
|
| |
|
Ville Jakonen Kouvola |
#1229.12.2006 13:51Niin saatana. |
|
| |
|
sami karreinen sipoo |
#1331.12.2006 20:32Jo on isot ongelmat täällä! Mitä siitä, että esim. Suomen lasten ja vanhusten asiat ovat aivan retuperällä, pääasia on, että cocis saadaan vähemmän hapokkaaksi! V**un idiootit! |
|
| |
|
Tero Kivinen Helsinki |
#1402.01.2007 01:21Mistä näitä ihmisiä löytyy? Toivottavasti ei nyt tosissaan kutsunut ketään v**un idiootiksi. |
|
| |
|
Paula Karhu Imatra |
#1503.01.2007 19:34Se ei muuten ollu Coca-Colaa vaan Lidlin colaa. |
|
| |
|
kalle kallisto HElsinki |
#1604.01.2007 13:07asd tää on läppä ihan pakko olla, mut ajatelkaa saadaanko tätä läpi ku coca cola myy samaa limsaa varmaa 50 eri maahan ei se auta et yhest maasta tulee 3000 henkilön adressi happopitoisuuden alentamiseksi. |
|
| |
|
Henri Jankola Lahti |
#1704.01.2007 17:16Koska joku vaatii viskiin ja konjakkiin vähemmän alkoholia kun ei voi tehdä vastaavia "urotekoja"? Tämä addressihan on täysin perusteeton. Vaaditaan samalla kaikki tyhmien ennätysten esteenä olevia asioita muutettavaksi. Hampurilaiset pienemmiksi jotta niitä voi syödä 20 kpl minuutissa ja niin edelleen. Lievä herätys tämänkin alullepanijalle! |
|
| |
|
jussi siirtomaa Adressin tekijä |
#1804.01.2007 21:56Miten voi olla mahdollista, että löytyy kirjoitustaitoisia ihmisiä jotka kuitenkin ovat tarpeeksi tyhmiä ottaakseen tämän adressin tosissaan ja vieläpä suuttumaan siitä ? Hapokkain terveisin, ihan tarpeeksi hereillä oleva alullepanija. |
|
| |
|
asd asdasd hollola |
#1905.01.2007 16:10Ompa kuivaa. Nykyaikana ihmiset ovat huumorintajuttomia kuiviksia, jotka eivät tunnista vitsiä vaikka se potkaisisi perseelle... :) Oli mulla muutakin. Ihan tosissaa, mikseivät Coca-Colalla tekisi matalahiilihappoista limited edition - versiota ? Kun kerran Zeronkin tekivät... |
|
| |
|
fresh Maker joensuu |
#2005.01.2007 17:52kokiksiin vähemmän happoja...oikeesti nyt hei...et muuten pysty tekemään tommoisia urotekoja... olli hokkanen on nykyään miun idoli |
|
| |
|
lol oot koo |
#2109.01.2007 14:15Ei vittu mitä paskaa.. |
|
| |
|
Jokke Hömppänen Helsinki |
#2214.01.2007 22:01Siis ei jumalauta yhden Olli Hokkasen takia? hahaha kyl repesin. |
|
| |
|
matti haavisto kiukainen |
#2315.01.2007 21:19Cokis comppany vois tehä semmosta Olli Hokkanen colaa... tehtiinhän loordistaki :D |
|
| |
|
Sanna Salonen Pori |
#2420.01.2007 10:43Pääsi tää adressi muuten oikeen radioon asti! =) "Onks tää adressi totta??!!" "Totta kai on, Kuka perkele tästä aiheesta vitsailis?" -NIINPÄ! xD |
|
| |
|
teemu toppinen kerava |
#2503.02.2007 17:54LIIAN HAPOKAS ADRESSI!!!!!!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Stäng inte Aftonro eller Fridhem
1 934 allekirjoitusta
1 934 Allekirjoitukset / 30 päivää
16.06.2026
Pelastetaan Patun elämäntyö ja Tullikamari
1 064 allekirjoitusta
1 064 Allekirjoitukset / 30 päivää
17.06.2026
Kauniin keskustan puolella – vastustamme Kauppahallin korttelin pilaamista ylimitotetuilla rakennuksilla!
1 104 allekirjoitusta
836 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.05.2026
Älkää purkako toimivaa palvelua – säilyttäkää kasvatus- ja perheneuvonta sosiaalihuoltolaissa
11 321 allekirjoitusta
707 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.05.2026
Mutalan koulun jatkoaika on investointi Joensuun tulevaisuuteen
639 allekirjoitusta
639 Allekirjoitukset / 30 päivää
03.06.2026
Rädda bäddavdelningen i Pargas - Allekirjoitus Paraisten vuodeosaston puolesta
560 allekirjoitusta
560 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.06.2026
Kasakkamäen koulu säilytettävä – lakkautusperusteet arvioitava uudelleen
1 020 allekirjoitusta
532 Allekirjoitukset / 30 päivää
19.05.2026
Pelastetaan Martinniemen koulu – lähikoulu kuuluu lapsille
1 264 allekirjoitusta
488 Allekirjoitukset / 30 päivää
20.05.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
2 731 allekirjoitusta
443 Allekirjoitukset / 30 päivää
02.04.2026
Ei vastatoimia, ei hiljentämistä — Tuemme Helsinki Pride -yhteisön työntekijöitä
378 allekirjoitusta
378 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.06.2026
Tuusulan lampaat laitumella - toiminnan jatkaminen nykymuodossa Tuusulan kunnassa
1 106 allekirjoitusta
370 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.05.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
1 589 allekirjoitusta
266 Allekirjoitukset / 30 päivää
13.04.2026
Kujalan teollisuusalueen asemakaavahanke A-2975 on pysäytettävä
264 allekirjoitusta
264 Allekirjoitukset / 30 päivää
15.06.2026
PELASTETAAN KOULUT JA PÄIVÄKODIT – LASTEN TULEVAISUUS EI OLE SÄÄSTÖKOHDE (HAMINA)
1 201 allekirjoitusta
224 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.04.2026
Vetoomus hammashoidon säilyttämiseksi Kalvolassa
832 allekirjoitusta
211 Allekirjoitukset / 30 päivää
04.05.2026
Pysäytetään Etelä-Päijänteen troolauksen hallitsematon kasvu ja turvataan järven kalakantojen tulevaisuus
198 allekirjoitusta
198 Allekirjoitukset / 30 päivää
14.06.2026
Luumäen kuntalaisia on kuultava ennen keskittämispäätöksiä
166 allekirjoitusta
166 Allekirjoitukset / 30 päivää
05.06.2026
Adressit.com
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.