TURVALLISEN LASTENKODIN LODEN PELASTAMISEKSI ÄÄNEKOSKELLA
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ja oikein mielelläni sen teen tärkein asia tässä maailmassa on muistaa lapset ja nuoret priorite numero 1 !! Itse asun Ruotsissa ja olen syntyääni Turusta äänekoskella lapsuudessani muutaman kerran käynyt isäni veli asui siellä perheineen..Antti Lehtinen...Onnea ja Menestystä !Itsekin taistelen nuorten puolesta ja kirjoitan niistä paljon:-) Sinikka Naumanen kirjailija ruotsi
Lapset ovat heitteillä sivistys valtiossakin
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Sijais perhe ei ole paras ratkaisu itse sen kokenut ja sijaisperheet osaavat olla asiallisia ja hyviä päällepäin mutta sitten asiat muuttuvat osaavat olla todellakin p.e.r.s.e.e..st.ä vakivaltaisia ja ei pidä huolta niistä asioista mistä pitäisi ja ovat luvanneet en suosi sijaisperheitä sitten ollenkaan mielummin sitten lastenkodissa kuin sijaisperheessä itse käynyt 3 sijaisperhettä läpi ja kaikki mätiä kuin mitkäkin.
Re: Re:
Hei Fuck you!!!! pidä pienenpää ääntä äläkä lässytä ja jos sekopäästä puhutaan niin meneppä peilin eteen ja puhu sitten vasta sekopäistä vai oletko niin pentu että et tiedä mitä puhut mutta lopeta toi lässytyts ja mollaaminen!!!!!!!
Re: Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte
#26: lastenkodissa käynyt - Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte
Hei lastenkodissa käynyt onko parempi että lapset ovat tuuliajolla ja kulkevat pitkin kyliä varastaen kaikkea mitä vaan voi että saavat jokapäiväisensä ruuan tai että rupeavat vetämään huumeita ja pahoinpitelevät ohikulkijoita
olet ollut näköjään lasten kodissa mutta niin olen ollut minäkin ja poikakodissakin ja ne ei ole pakkohoitolaitoksia
olen ennemmin siellä kun tuolla jossain tekemässä pahoja sun muuta ja itse olin näissä laitoksissa 80 luvulla
joten laitoksetkin ovat muuttuneet parempaan päin.
Parhain terveisin,
Juha-Pertti Kostamo
tj/vd
Re:
Lastenkoti kyllä toimii edelleen perhetukikeskus-nimikkeellä kerrostalossa. Tämä LODEN rakennus josta on kyse, on ollut tyhjillään useamman vuoden sisäilmaongelmien takia, aivan ihanteellinen paikka remontoida se kuntoon ja jatkaa siellä edelleen toimintaa. Lisää infoa on LODEN sivuilla kuvina ja videopätkinä, niistä näkee hyvin tarkasti, mistä on kysymys. Jari on todella tosissaan tämän asian takia, taistelee vaikka viimeiseen hengenvetoon asti, tsempataan häntä levittämällä tätä adressia kavereillemmekin, että tulisi mahdollisimman paljon allekirjoituksia alkuvuoden aikana ennenkuin hän vie asioita eteenpäin Helsingin päässä.
Opettele suomea
Re: Opettele suomea
Samaa voi sanoa sinulle , koska lyhyessä vastausessasikin oli kirjoitusvirheitä.
ASIA ON TÄRKEIN JÄIKÖ SE YMMÄRTÄMÄTTÄ..?? Juudaan Leijona - Ilkka VTK Juutilainen
Re: Re: Opettele suomea
#74: REXILEX - Re: Opettele suomea
eli TEEMMEHÄMME KIRJOIOTUSVIRHEITÄ KAIKKI VASTATESSAMMEKIN..!!
| This discussion has been closed. |