TURVALLISEN LASTENKODIN LODEN PELASTAMISEKSI ÄÄNEKOSKELLA


Vieras

#51

24.12.2011 06:15

<3 <3 oikeutta lapsille <3 <3

Vieras

#52

26.12.2011 00:17

Tottahan nuorten asiaa voi puolustaa kaikkialla Suomessa.

Vieras

#53

28.12.2011 15:15

Tottakai kirjoitan tämän adressin alle nimeni ja kannatan että tämä Lastenkoti Äänekoskella saa Tukea ja Huomiota!

Ja oikein mielelläni sen teen tärkein asia tässä maailmassa on muistaa lapset ja nuoret priorite numero 1 !! Itse asun Ruotsissa ja olen syntyääni Turusta äänekoskella lapsuudessani muutaman kerran käynyt isäni veli asui siellä perheineen..Antti Lehtinen...Onnea ja Menestystä !Itsekin taistelen nuorten puolesta ja kirjoitan niistä paljon:-) Sinikka Naumanen kirjailija ruotsi

Vieras

#54 Re: RITVA KIRKOLA-HOPPONEN TURKU

28.12.2011 15:43

#53: -  

 

lasten puolesta

#55 Lapset ovat heitteillä sivistys valtiossakin

30.12.2011 11:36

Päättäjät elävät niin haltioissaan uuden maailmanjärjestyksen kehittelemisen hyväksi, että eivät he paneudu enää "maallisiin asioihin".Bilderbergiläiset ovat vauhdissa, mutta miksi eivät kerro totuutta? Siksi, koska se hanke on sielun vihollisen palvelua, eivät uskalla. Kansalaiset voisivat laittaa hanttiin. Mm. pressa ehdokkaista Soinia ja Väyrystä lukuun ottamatta kaikki puhaltavat yhteen hiileen umj-saavuttamiseksi. Sikäli huono, että lapset ovat puolettomia, heille voidaan mm. pedon merkki laitta - koska he eivät vielä itse pysty puolustautumaa. Ehkä Jumala huolehtii sellaisten kohdalla taivaaseen pääsyn - siihen on luotettava. Hän lupauksensa mukaan tulee noutamaan omansa ja lapsihan ei voi itse valita pakon edessä.

Vieras

#56

30.12.2011 21:40

Alkakoon uusi vuosi hyvällä asialla.

Vieras

#57

01.01.2012 12:51

Lasten ja nuorten hyvän tulevaisuuden puolesta tulee aina toimia. Toivottavasti jatko Äänekoskella voidaan turvata.

Vieras

#58

06.01.2012 14:12

Koko yhteiskuntamme voi pahoin ja laman maksajina ovat aina ensimmäisinä puolustuskyvyttömät: vanhukset, lapset, mielenterveyspalveluiden asiakkaat, alkoholistit jne. Siksi pidän mieluullisena oikeutenani saada allekirjoittaa tämän adressin. Timo Koskinen, Hattula

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.01.2012 17:48


Siru

#60

06.01.2012 21:41

Upeasti kirjoitettu Timo, mukavaa alkanutta vuotta Sinulle.

Vieras

#61

08.01.2012 14:15

Minäkin olen kasvattilapsi,tiedän mitä elämä on vajavaisessa lapsuudessa ilman omia rakastavia vanhempia ja sukua.! Toivon että näille lapsille saadaan pelastettua tämä hoitomahdollisuus!!

Vieras

#62

09.01.2012 17:52

Oikein hyvä asia !

Vieras

#63

15.01.2012 16:15

jokainen tarpeellinen lastenkoti ja hoivakoti, mikä tahansa, huumeiden käyttäjille, alkoholisteille, orvoille tai hylätyille lapsille jne tulisi olla turvapaikka ja koti jossa kasvaa turvallisesti ja jossa saada rakkautta oli sitten lapsi, nuori tai aikuinen, ikään katsomatta! ennaltaehkäisyä tulisi olla kaikessa mahdollisessa ja hoitoa ei pelkästään päihde riippuvuuksista kärsiville, vaan yksinäisille ja muista riippuvuuksista tai ongelmista kärsiville! ennaltaehkäisy tulee varmasti paljon halvemmaksi kuin jälkikäteen hoitaminen, mutta ennaltaehkäisyn lisäksi tarvitaan myös hoitamista, koska kaikkia ei voida tai ehitä ennalta ehkäisemään, niin hoitopaikkoja ja kotia pitää olla missä saada apua ja tukea ja varsinkin rakkautta, jota puuttuu Suomesta ja maailmasta liikaa! säästetään mieluiten liian ioissa palkoissa kuten varsinkin johtajilla ja ministereillä ja lentäjillä ja presodentillä ja virkamiehillä jotka eivät vielä veroja maksa, ellei ole sitten muuttunut ja toivon totisesti että heidänkin palkat jos eivät vielä ole niin verollisiksi! säästetään mieluiten turhissa asioissa ja tyhmissä tai laitetaan kokonaan pois, mutta lastenkodeissa ja kouluissa ja tavallisten ihmisten työpaikoissa, oli ne sitten kunnallisia tai yksityisiä tai valtiollisia ja palkoissa säästäminen ja vähentäminen kokonaan pois ja pitäisi palkata ja vaatia lisää työpaikkoja kuten poliisivirkoihinkin eikä vähentää! lentäjiltä ja johtajilta ja lennonjohtotornissa olevien palkkoja pienentää huomattavasti ja ministerien enemmän kuin kansanedustajien, mutta heidänkin ja presidentin palkkaa ja entisten presidenttien eläkkeitä ja virkamiesten palkkoja rajulla kädellä pienentää! asuntojen ja muiden asioiden indeksointia lopettaa tai muuttaa missä sitten tarvitaankin, koska asuntojen hinnat ovat kohtuutoomissa lukemissa ympäri maata kuitenkin liian paljon joutuu tavallinen ihminen pulittamaan muutamasta neliöstä eli 30 neliöstä ja isommastakin asunnosta! järki käteen ja päähän ja toimeksi!

Vieras

#64

17.01.2012 12:22

allekirjoitin adressin ja hyvään tarkoitukseen menee...
Kokemusta on

#65 Re:

17.01.2012 16:46

#6: -

Sijais perhe ei ole paras ratkaisu itse sen kokenut ja sijaisperheet osaavat olla asiallisia ja hyviä päällepäin mutta sitten asiat muuttuvat osaavat olla todellakin p.e.r.s.e.e..st.ä vakivaltaisia ja ei pidä huolta niistä asioista mistä pitäisi ja ovat luvanneet en suosi sijaisperheitä sitten ollenkaan mielummin sitten lastenkodissa kuin sijaisperheessä itse käynyt 3 sijaisperhettä läpi ja kaikki mätiä kuin mitkäkin.

Kakolan seko

#66 Re: Re:

17.01.2012 16:52

#18: Fuck you!!!! - Re:

Hei Fuck you!!!! pidä pienenpää ääntä äläkä lässytä ja jos sekopäästä puhutaan niin meneppä peilin eteen ja puhu sitten vasta sekopäistä vai oletko niin pentu että et tiedä mitä puhut mutta lopeta toi lässytyts ja mollaaminen!!!!!!!

Kokomusta on

#67 Re: Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

17.01.2012 16:58

#26: lastenkodissa käynyt - Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

Hei lastenkodissa käynyt onko parempi että lapset ovat tuuliajolla ja kulkevat pitkin kyliä varastaen kaikkea mitä vaan voi että saavat jokapäiväisensä ruuan tai että rupeavat vetämään huumeita ja pahoinpitelevät ohikulkijoita

olet ollut näköjään lasten kodissa mutta niin olen ollut minäkin ja poikakodissakin ja ne ei ole pakkohoitolaitoksia

olen ennemmin siellä kun tuolla jossain tekemässä pahoja sun muuta ja itse olin näissä laitoksissa 80 luvulla

joten laitoksetkin ovat muuttuneet parempaan päin.


Vieras

#68

18.01.2012 13:41

Jeesus hoitaa asiat kuntoon.=).

Vieras

#69

19.01.2012 12:36

Miksi tama olla kirjoitettu huono suomi

Vieras

#70

19.01.2012 18:36

Toivon ettei tärkeää lastenkotia lakkauteta-vaan se toimii jatkossakin yhtä hyvin kuin tähänkin asti.

Parhain terveisin,
Juha-Pertti Kostamo
tj/vd
Siru

#71 Re:

20.01.2012 19:57

#70: -  

 Lastenkoti kyllä toimii edelleen perhetukikeskus-nimikkeellä kerrostalossa. Tämä LODEN rakennus josta on kyse, on ollut tyhjillään useamman vuoden sisäilmaongelmien takia, aivan ihanteellinen paikka remontoida se kuntoon ja jatkaa siellä edelleen toimintaa. Lisää infoa on LODEN sivuilla kuvina ja videopätkinä, niistä näkee hyvin tarkasti, mistä on kysymys. Jari on todella tosissaan tämän asian takia, taistelee vaikka viimeiseen hengenvetoon asti, tsempataan häntä levittämällä tätä adressia kavereillemmekin, että tulisi mahdollisimman paljon allekirjoituksia alkuvuoden aikana ennenkuin hän vie asioita eteenpäin Helsingin päässä.

Antero

#72 Opettele suomea

22.01.2012 12:18

Täysin käsittämätöntä tekstiä koko "adressi", tuhansittain kirjoitusvirheitä ym. epäkieltä. Myös "huutaminen" olisi syytä lopettaa ja opetella käyttämään caps lockia. Tämmöinen imbesilli sepitelmä paitsi antaa kirjoittajastaan heikkolahjaisen vaikutelman, niin loukkaa myös lukijaa. Nyt kipikapin siis lähimpään apukouluun ala-astetta kertaamaan.

Vieras

#73

24.01.2012 12:35

KAIKIN PUOLIN OIKEALLA ASIALLA..!! Ilkka VTK Juutilainen - Juudaan Leijona - Jumalan Karitsa
REXILEX

#74 Re: Opettele suomea

24.01.2012 12:40

#72: Antero - Opettele suomea 

 Samaa voi sanoa sinulle ,  koska lyhyessä vastausessasikin oli kirjoitusvirheitä.

ASIA ON TÄRKEIN JÄIKÖ SE YMMÄRTÄMÄTTÄ..??  Juudaan Leijona - Ilkka VTK Juutilainen

REXILEX

#75 Re: Re: Opettele suomea

24.01.2012 12:45

#74: REXILEX - Re: Opettele suomea 

 eli TEEMMEHÄMME KIRJOIOTUSVIRHEITÄ KAIKKI VASTATESSAMMEKIN..!!