LOIMAAN ALUESAIRAALAN PUOLESTA
Ota yhteyttä adressin tekijään
Veronmaksajat maksavat tämänkin lystin
Vahvistus
loimaalla,muuten joudumme lähtemään taxilla joka asian vuoksi lähtemään kymmenien kilometrien päähä.ja laporatorioon.
täällä tehdään kaikki toimen piteet erittäin hyvin.ei tänne sitten jää enää mitään ,se on niin tärkeä.sitten ihmisten terveys romahtaa suuresti.
haluatteko että Loimaalaiset häviää pois !!!
Toimivat yksiköt
allekirjoitettu on ja pyyntö
Yhteisistä asioista voimme vain näin vaikuttaa yleisellä tasolla!
Järki käteen!
Nyt terveet ( paitsi päässä fiiraa) päättää asioista ja ajaa sairaalaa alas. Mites sitten suu pannaan, kun itse tarvitsette joskus sairaalan palvelua? Potilaat viedään monien kymmenien kilometrien päähän saamaan hoitoa ja on monelle potilaan omaiselle mahdottomuus päästä sairasta edes katsomaan...varsinkin jos ei satu olemaan omaa autoa käytettävissä. Mielestäni on potilaalle myös erittäin tärkeää saada läheinen ihminen katsomaan ja keskustelemaan kanssaan. Itse olen monasti ollut sairaalassa ja odottanut kovasti niitä vierailuaikoja piristämään oloani. Mieheni oli jonkin aikaa sitten TYK:sissä ja voihan pojat sitä ahtautta ja hoitoa. Hoitajilla oli niin kiire, etteivät olleet ehtineet käydä edes potilasta välillä vilkaisemassa leikkauksen jälkeen. Onneksemme menin vierailulle viime hetkellä potilaan kannalta......... TYK:si on ahdas ja aikansa elänyt laitos, ei mitään järkeä alkaa siirtään potilaita sinne, kun Loimaalla on siistit ja avarat tilat valmiina ja kaiken lisäksi mahtavat lääkärit ja ihanat hoitajat. Itselläni mahdollisuus valita Loimaan tai Vammalan sairaala ja aina valintani on LOIMAAN SAIRAALA!
siitä on Loimaalaisille ja ulkopaikka kuntalaisille erittäin kauas täältä niin paljon
erittäin tärkeä Sairaala.
Ja Synnytysosasto takaisin Loimaalle !!!
Mihin sitten joudutaan kun tulee jokin suuri katastroofi, esim.uusi vakava sairaalainfektio, eikä
ole toista "puhdasta sairaalaa" lähimaillakaan!!!!!
Koskaan eikä missään tilanteessa ei saa mitään laskea ainoastaan yhdenkortin varaan!!!!! Adressi on välttämätön tällähetkellä päättäjille ojennukseksi annettavaksi!!!!!
Synnytysosasto takaisin Loimaalle!!!
Loimaalla ja Seutukunnissa syntyy erittäin paljon Vauvoja,että tarve on suuri !!!
Pois vaan koko sairaala
Eli minun puolesta koko sairaala joutaa lakkauttaa.
| This discussion has been closed. |