Mopojen melusaaste kuriin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Mopojen melusaaste kuriin.
|
Vieras |
#117.09.2014 14:05mutta moottoripyörät saava ajaa tuhatta ja sataa,meluta jopa yliääninopeuden voimalla |
|
| |
|
Vieras |
#217.09.2014 18:31Suomessa liikenten valvonta on tehotonta ja täysin sattuman varaista a rangaistukset rikkomuksita olemattomia. |
|
| |
|
Vieras |
#317.09.2014 18:53Vasemmistolaisen kolmekymmentävuotisen valtakauden aikana Suomi rikollisoitui,josta luonnostaa tuli saavutettu etuisuus kasvavassa määrin. Talousrikollisuudestahan se tietenkin alkoi ja laajeni homoihin ja maahanmuuttaja pakolaisiin. Kaikki hyväksytään suvaitsevaisuudella ja vain aseita puhuttamalla asioita hoidetaan. |
|
| |
|
Vieras |
#417.09.2014 18:57Mopot ovat nuorten mieltään ilmaisevien meno riehakkaasta nykymuodista. |
|
| |
|
Maalla asuva |
#507.04.2021 02:50Suomessa on käsittääkseni vielä asumatonta korpea jäljellä. Pitäisikö muuttaa kauas muista ihmisistä jos ei melua kestä? |
|
| |
|
Vieras |
#6 Re:07.04.2021 08:43Siinäpä tyhmän tyhmä vastaus. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.