Ginga Densetsu Weed: Orion suomeksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Just..just.
Lisättäköön vielä, että Hopeanuoli-manga suomeksi -adressi ON lähetetty kustannusyhtiö Punaiselle jättiläiselle silloin, kun niitä oli jokunen sata (adressi oli vain pari viikkoa vanha) ja sieltä tuli vastaus, että "hyvä hyvä, näin sitä pitää toimia" ihan ystävälliseen sävyyn, mutta mitään ei ole sen jälkeen kuulunut...
Pitää yrittää taas olla yhteyksissä ylläpitoon, jotta pääsisi vanhaa tunnustaan hallinnoimaan. (Veikkaan kyllä, että siellä on parisataa häirikkökirjoitusta, eli jotain muuta kuin omaa oikeaa kokonimeä, odottamassa poistamista..)
onneni kukkuloilla :)
Eli allekirjoituksia vaan lisää, niin näytetään, että jatko-osiinkin riittää ostointoa! :D
ööö... Böö! xD
Mun mielestä...
Minun mielestä olisi hyvä että Ginga Densetsu Weed : Orion manga julkaistaisi suomeksi!! Oon myös iloinen siitä että Ginga Nagareboshi Gin manga julkaistiin suomeksi <3!
Kaikille manga vihaajille:
siis jos ette tykkää mangasta älkää tulko valittamaan!!Luulisi että tykkäisitte kun kerran tulette tänne sanoo kommentteja.Siis älkää tulko tänne valittaa !
julkaiskaa <3
olis tosi kiva jos Ginga Densetsu Weed: Orion julkaistaisiin suomeksi :) oon oottanu innolla että Ginga Nagareboshi Gin julkaistaan suomeksi ja vihdoin se julkaistiinkin <3 kiitos siitä :)
Jes, minä toivon Orionia suomeksi jopa enemmän kuin Weediä. Olisi siistiä saada tämä upouusi sarja aivan tuoreeltaan kotimaan markkinoille... Ja Weedin tapahtumat kun sentään suurinpiirtein tiedetään ja jos ensin tuo 60-osainen megasarja käännetään ja vasta sitten Orion.. (Lisäksi tykkään Orionista itsestään hahmona paljon enempi kuin pikkuvanhasta ylihyvis-Weedistä, mutta tämähän on tietty makuasia. :> )
Orion Manga
manga on aivan ihana. Hyvät kuvat ja juoni. Toivottavasti tulisi Suomenkielisenä<3
Ginga Densetsu Weed: Orion
Toivon, ja odotan innolla että Ginga Densetsu Weed: Orion:kin julkaistaan suomeksi sitten myöhemmin! Se mitä nyt olen kuullut Orionista, vaikuttaa mukavalta, ja olisi todella mahtavaa, jos se sitten joskus julkaistaan suomeksi!
Mahtavaa että Hopeanuolta suomennetaan. Odotan innolla että julkaistaan lisää Yoshiro Takahashin mangoja.
entä rikin tarina manga? sitä haluaisin myös suomeksi.. missä adressi?
Deserves!
Ginga series, the manga, deserves to translate to other languages! There is so much cut out inthe animé.
Hopsu/Weed/Orion
Nyt on alettu suomentamaan Hopeanuolta!
Nyt vielä Weed ja Orion mukaan!
Re: Hopeanuolen, Weedin, Rikin, Orionin yms. sarjakuvien suomijulkaisusta kiinnostuneille suunnattu.
Hanna puhuu täyttä asiaa!
Ne jotka eivät pidä mangasta, pitäkää se vain omana tietona!
ginga denesetsu weed: orion
Ginga denesetsu weed
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: >.<
sontaa
| This discussion has been closed. |
Hopeanuolen, Weedin, Rikin, Orionin yms. sarjakuvien suomijulkaisusta kiinnostuneille suunnattu...
MANGAVIHAAJILLE JA MUILLE HÄIRIKÖILLE: Älkää jaksako tulla tänne keskusteluun lätisemään adressin "turhuudesta", antakaa meidän koota rauhassa adressia sarjan puolesta, josta sadat suomalaiset nuoret ja vähän vanhemmatkin ihmiset ovat koko ikänsä pitäneet. Tuhlaatte aikaanne, nolaatte itsenne, jne. eikä lätisemisestänne ole mitään hyötyäkään: adressi kerätään joka tapauksessa ja piste.
Olis kyllä jo korkea aika saada vähän koiraeläinpuolen tarjontaa Suomessa myytävän mangan iänikuiseen ihmismangamassaan, sanompa vaan...