Päivi Lipponen pois valiokunnista !
Ota yhteyttä adressin tekijään
päivi lipponen pois valiokunnista
päivi lipponen pois valiokunnista
asioilla voi ja onkin aina kaksi puolta.
PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI
PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI
näin kirjoitti Päivi: Tahallaan aiheutettua paloa voi kutsua suorastaan murhapoltoksi.
Nyt varmaan katuu tuota kommenttia... eiköhän se ole vain kuolemantuottamus ? Ehtoollisella pitäis selvitä, poloiset ressukat. Ja tämä on siis olettamus...
rasismi
Päivi Lipponen
#3: - päivi lipponen pois valiokunnista
Koska Seppo Lehto tuomittiin kansan kiihottamisesta, tulisi lakia soveltaa myös suomalaisia vastaan kiihotettaessa ja päivi tulisi tuomita kansallisen itsetunnon menettäneenä suomalaisia vastaan kiihottamisesta, jos joku on RASISTI, se on Päivi Lipponen itse
pois kaikki luottamustehtävät ym valiokunta toiminta perättömän hyökkäyksen vuoksi
kyllä suomalaisen täytyy pitää suomalaisen puolia eikä alkaa toimimaan vastoin oman kansan etuja,JA KANTAA VASTUUNSA VASTUUTTOMASTA TEKEMISESTÄÄN TAI LAUSUMISISTAAN.
jos enemmistö kansasta on sitä mieltä että em henkilön on jättäydyttävä pois aim tehtävistä on suoraselkäistä toimintaa vetäytyä tehtävistä ja jäädä kotiin vaikka lukemaan demarilehteä,eikä selitellä,kun paskat on housussa ni ne on housussa,ja demareilla ne on ollu pitkään,kansa on kyllästynyt jo paskan hajuun, kun demari avaa suunsa alkaa ilmassa leijua paskanhaju vaikka ääntäkään ei ole tullut ulos.
EROA EROA LIPPOSEN AKKA JA PYSY KOTONA
Re: rasismi
#7: Reima Kultalahti - rasismi
siksi on aika alkaa toimia niinkuin eräät poliittiset henkilöt jatkuvasti huutavat vaikkakin rasistinen toiminta on hyvin pientä suomessa,(paitsi etnisten pakolaisten keskuudessa esim kurdi--turkkilainen.kumpikin haluu toisen hengiltä ymym)
on aika laittaa suomalaisuus etusijalle joka asiassa ja suomalaisten on alettava toimimaan omien etujensa ja isänmaan puolesta,koska jossakin vaiheessa raja ylittyy joka tapauksessa ja minun mielestä se raja on ylittynyt jo vuosia sitten.
suomalaiset nyt aktiivista toimintaa pakolaisia kohtaan,enkä tarkoita mitään kolehdin keräämistä,vaan toimintaa jolla syöpäläiset saadaan suomen rajojen ulkopuolelle pysyvästi
tavoite 4203 allekirjoitusta
Re: PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI
Päivi Lipponen on epäpätevyytensä osoittanut
Kun ihminen mokaa noin pahasti, omaa Isänmaataan ja maanmiehiään kohtaan, ei olisi virhe jos jättäisi eroanomuksen.
Tuollainen toiminta osoittaa sen, ettei hän ole pätevä. Miksi epäpäteväksi osoittautunut olisi oikeutettu kansan maksamaan palkkaan, kun kerran kansaa loukkaa, parjaa ja solvaa... vaikka hänenkin tehtävänsä olisi ajaa kansanetua. Kiljunen voi kiljua mitä huvittaa, mutta ainakin kiljuttuaan huomaa, että ainakin tiedän ketä en äänestä.
Jos toimisin antamalla tuollaisia lausuntoja kuin Päivi Lipponen ja Kimmo Kiljunen, minut erotettaisiin, haastettaisiin käräjille ja tuomittaisiin vähintään sakkorangaistukseen.
Suomen sananvapaus ei tarkoita että mitä tahansa saattaa sanoa. Oman kansansa solvaamiseen julkisesti ja tuollaisessa julkisessa tehtävässä ei voi olla hyväksyttävää.
Yksityiselämän mielipiteet on osattava pitää erillään siitä roolista, jota tuollaisessa tehtävässä oleva henkilö antaa julkisuuteen. Tuollainen syyllistäminen on solvaus koko Suomen kansaa vastaan.
Re: päivi lipponen
#1: ari ahola - päivi lipponen
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/pizzerian_omistajaa_vaaditaan_vangittavaksi_tampereen_palosta_2169253.html?origin=rss
Tuohon me Suomalaiset olemme syyllistetyt. Päivi Lipponen kertoi kuinka huonoa kansaa Suomalaiset on. Täysin barbaarista kansaa, joka on muukalaisia vihaavaa alakastia. Hetkinen? Minkä maalainen on se Päivi Lipponen???
Re: PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI
#5: antti vaurio porista - PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI
MINÄ OLEN OIKEASSA ,KUN VÄITIN SDP TAI PÄIVI ON OIKEASTI PORVARI ,JOKA SORTAA SUOMALAISIA KÖYHIÄ.KATSOKAA MUITA MIELIPIDEITÄ. PÄIVI YRITTI KOVASTI SYYTTÄMÄLLÄ MEITÄ RASISTISEKSI ,KUN ME EMME HYVÄKSY MAKSUMIEHEKSI KAIKILLE MAAHANMUUTTAIJILLE.NYT ON AIKA VIHATA SDP:TÄ KAIKIN KOVIN.HAISTAKAA PASKA SDP!
Paavista tuli mieleen
Tuollaiseen rasismiin en minäkään pysty - mihin Päivi ylsi - ainakaan vielä.
SDP : Sanoutuuko irti Lipposkasta?
aivoton kana
Re: aivoton kana
#19: inhorealisti tampereelta - aivoton kana
Tämä on yleistävä, erittäin epäasiallinen ja alatyylinen kommentti. Saisit hävetä!
perussuomalainen voittaa päivin kaksintaistelussa!
Re: Re: aivoton kana
#20: Realisti Tampereelta - Re: aivoton kana
Hyvä Realisti, Inhorealistillakin on oikeus mielipiteeseensä kuten sinullakin. Ja jos pitäisi veikata, niin löisin kyllä rahani likoon sen puolesta että hän ei häpeä mielipidettään. Häpeätkö sinä omaasi ? Minä en itse häpeä mielipidettäni... mutta yhtä juttua olen tänään mietiskellyt, ja jopa tuntenut pientä hävetystäkin, tunnustan että olen vuosia sitten äänestänyt demaria... tiedän, tiedän, kamalaltahan se kuulostaa, mutta totta se on, mutta siihen lankaan en enää mene... nuoruuden kokemattomuutta ja sinisilmäsyyttä tais olla vähän mukana.
ei luottamusta lipposeen
kiillottakoot muulla tavoin julkisuuskuvaansa.
tässä myös hyvä allekirjoituksen aihe
| This discussion has been closed. |
päivi lipponen