Porin eläinlääkäripäivystyksen toimivuus on säilytettävä
Porin eläinlääkäripäivystyksen toimivuus on säilytettävä / Tiedotteet / Yt-neuvottelut / Kommentit
|
Vieras |
#105.12.2020 13:19Nyt pitää säilyttää pieneläinpäivystys Porissa. Säästöt jostakin muusta.
On väärin ,että eläimet joutuu sairaana matkustamaan pitkiä matkoja. Miettikää hyvät päättäjät!!!! |
|
| |
|
Vieras |
#205.12.2020 15:00Kiitos, että teit adressin ja pidät meitä ajan tasalla. Kaupungin toiminta ei todellakaan ole asianmukaista. |
|
| |
|
Karvakorva |
#305.12.2020 15:55Nyt näin Corona aikana ihmisillä on enemmän lemmikeitä. Näin ollen päivystykselläkin isompi tarve. |
|
| |
|
Katja |
#4 Järki käteen poliitikot07.12.2020 06:48Kolme akuuttia keisarinleikkausta Päivystyksessä. Neljä akuuttia koiran lopetusta Päivystyksessä. Kolme akuuttia pienen pennun nesteytystä Päivystyksessä. Yksi akuutti 10v mummokoiran suolistotulehduksen nesteytys ja ab-tiputus pe-la-su Päivystyksessä. Anafylaktisen shokin hoito Päivystyksessä. Fistelin hoito Päivystyksessä. Tarve on ollut monta kertaa. Apu saatu joka kerta. Tällä hetkellä neljä koiraa kotona, joista jokainen on Päivystyksen apua tarvinnut ja avun sieltä saanut. Kamalaa kuvitella, mihin olisin joutunut lähtemään, ja millaisin lopputuloksin, ellen kotonurkille olisi Päivystykseen päässyt... |
|
| |
![]() Anonyymi |
#508.12.2020 12:09Järkevintä olisi aina tehdä nämä virallisen kanavan kautta, eli kuntalaisaloite
Ne tulee käsitellä virallisesti
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/hae?show=all&municipalities=609 |
|
| |
|
Tero Järvelä |
#6 Re:08.12.2020 15:40Kuntalaisaloite on vähän käytetty vaikutus keino, joka on käytössä vain ko. kunnan asukkaille. Jos olisin tehnyt Ulvilalaisena kuntaisaloitteen Poriin, se olisi ollut helppoa jättää käsittelemättä. Tässä tapauksessa tärkeintä on saada asialle näkyvyyttä ja kertoa poliitikoille, että supistuksia vastustetaan laajasti. Viestin tehoa kasvattavat tällä hetkellä lähestyvät Kuntavaalit. Mitä sitten tapahtuu kuntavaalien jälkeen jää nähtävästi. Ottaen huomioon tuon eläinlääkinnästä vastaavien virkamiesten tason, on vähintäänkin todennäköistä että supistukset eivät jää tähän. |
|
| |
|
Anna E |
#7 Re: Re: kuntalaisaloite tehty Porilaisena08.12.2020 19:28Tein tuosta vielä kuntalaisaloitteenkin, ihan tiedoksi ja huomioksi. Käytin samaa tekstiä ja linkitin tämän nimenkeräyksen aloitteeseen. Kiitos kun tiedotit tästä, toivotyavasti saadaan estettyä muutos huonompaan. |
|
| |
|
Tero Järvelä |
#8 Re: Re: Re: kuntalaisaloite tehty Porilaisena09.12.2020 15:40#7: Anna E - Re: Re: kuntalaisaloite tehty Porilaisena Kiitos Anna, hienosti toimittu. Koitetaan estää virkamiehiä syyllistymästä virkavirheeseen ja samalla pelastaa tämä tärkeä palvelu. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.
