Pro-Kuparivuori
Pro-Kuparivuori / Tiedotteet / Viestiä viedään valtuustoryhmille / Kommentit
|
Vieras |
#109.08.2015 18:04Jos tosiaa keskustaan tarvitaan asuntoja niin rakennettaisiin vaikka talot muuparkin paikalle,, tehtäisiin uusi parkkipaikka johonkin Naantalin ja Raision välille ja tuotaisiin muumilaakson menivät höyryjunalla Ellenin taakse ja siitä muumijunalla kaupungille,, erikoinen vetonaula, |
|
| |
|
Vieras |
#2 Kuparivuori23.08.2015 10:19Toivon, että naantalilaisten allekirjoittajien prosenttiosuus, 60,24% / 23.8.15, tulkitaan miniminä, sillä muualla asuvista iso joukko, minä mukaan lukien, on asunut Naantalissa pitkään. Naantalilla on tärkeä paikka meidän mielissämme. Se on ensimmäinen jokavuotinen vierailukohde. Sivuttaa kaikki muut paikat. Meillä on paikkamme Naantalin sosiaalisessa rakenteessa sukulaisten, koulukavereitten ja ystävien kautta. Emme me sinne tule Muumimaailman takia. Niinpä ei pidä ajatella, että vain jotain 60% allekirjoituksista on naantalilaisten. Luku olisi paljon suurempi, jos entiset naantalilaiset olisivat siinä mukana. Paluumuutotkin ovat mahdollisia, mutta tuskin tämä porukka Kuparivuorelle muuttaisi. Toivon menestystä Kuparivuoren asuntosuunnitelmien lopettamiselle. Ilse Bergman, PsL, Tampere |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.