puolitetaan kansanedustajien palkat
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Joo oot oikeassa että tuon verran vain säästöä, mutta kuukaudessa. Kerroppa Se 12:sta niin saat vuotuisen säästön joka on 7.2Me
Re:
Menkää pummit töihin nimimerkille"""""""" ..... Tehköön eduskunnassakin töitä 200 henkilöä ja tulokset näämme. Siellähän ne nuokkuu. Minä olen nyt illalla vapaalla ja aamulla menen töihin, mutta en torkkumaan. Tulosta mun pitää tehdä ja siitä palkka tulee.. Verorahoilla ne eduskunnassa mällää. Ja puhelimetkin ostettu verorahoista. Itse puhelimeni ostin.. Äl' sä päätäsi vaivaa tällä sivulla , koska näyt tyytyväinen hallitukseen olevan.
Re: Palkka työstä
#67: Asiaa läheltä seurannut - Palkka työstä
Minä myös läheltä seurannu että vapaata heillä on liikaa ja palkallista vapaata. Ja aina Maanantait vapaata myös. Eivät ole palkkansa arvoisia. Puolet aivan taitamattomiakin. Palkaa alas ja porukkaa vähemmäksi. Verorahoilla mässäävät. Jos sää olet tyytyväinen heihin . Niin ole. Mutta tämä sivu onkin meille jotka tykkää että heidän palkat alas.
Re: Kateelliset huutaa taas!!!!!
#48: eemeli ite - Kateelliset huutaa taas!!!!!
Oletko Hallituksen juoksupoika, kun tällä sivulla pyörit....Ja et anna meidän itse päättää mitä Hallituksesta tykätään. Palkat alas heiltä ..
Re:
Onkos siellä ammattitaitoista porukkaa istumassa.??? Virkamiehet taustatekijät heille paperit tuo nokaneteen valmiiksi....Siksi puolet pois ja palkaa alas. Palkan ja etujen takia he siellä istuu. Paljon vapaata. Jos oikein laskee Maanantait ja kaikki lomat niin 4 kuukautta vapaata vuodessa , täydellä palkalla.
Re:
Mummelilta ensin edut pois.. Jokainen tarvii toimeen tulonsa.. Ja eduskunta mässää verorahoilla ...
hmm
| This discussion has been closed. |