REUMASAIRAAT VAATIVAT MINISTERI RISIKON EROA
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista REUMASAIRAAT VAATIVAT MINISTERI RISIKON EROA.
|
Jyri Suominen Turku |
#1 Perustuslain rikkominen ja potilasturvallisuus02.04.2010 14:44Aivan ja päättäjät saatava vastuuseen tehdyistä asioista ja perustuslain rikkomisesta julkisen vallan on edistettävä väestön terveyttä. Perustuslaki 19 § Oikeus sosiaaliturvaan. "Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu." |
|
| |
|
Lisa Enqvist KASKINEN |
#2 Reumapotilaat heitetty syrjään04.04.2010 11:43Suomen rikoslaki 21 luku: 13 § (21.4.1995/578) Vaaran aiheuttaminen. Joka tahallaan tai törkeällä huolimattomuudella aiheuttaa toiselle vakavan hengen tai terveyden vaaran, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vaaran aiheuttamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. 14 § (21.4.1995/578) Heitteillepano. Joka saattaa toisen avuttomaan tilaan tai jättää sellaiseen tilaan henkilön, josta hän on velvollinen huolehtimaan, ja siten aiheuttaa vaaraa tämän hengelle tai terveydelle, on tuomittava heitteillepanosta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. |
|
| |
|
Risto Pitko ESPOO |
#3 Tunnumerkistö täyttyy04.04.2010 16:16Kun ajetaan konkurssiin ilman että jatkohoito olisi varmistettu ja ilmoitettu potilaille |
|
| |
|
olen ollut lapsena Heinolassa Vieras |
#4 Itselläni on ollut lapsireuma16.06.2010 14:08Kylmän väreet menivät pitkin selkää, kun kuulin kuinka Reumasairaalan käy. Itse olen siellä ollut, ja mistään muualta ei niin hyvää hoitoa ole saanut! Aivan pelottaa ajatus siitä, miten kaikkien reumaa sairastavien nyt käy. Hoito ei varmastikkaan ole muualla yhtä hyvää ja osaavaa. |
|
| |
|
KAUKO HORTTANAINEN |
#5 RISIKKO PAULA SYYLLISTYNYT LAKIEN RIKKOMISEEN21.02.2015 17:44EHDOTTASIN PSYKIATRISTA HOITOA JA RISIKON NIMI LISÄTTÄVÄ NÄIDEN 11 SYYTETYN JOUKKOON.TÄHÄN PALJASTUU VIELÄ PALJON SYYLLISIÄ.LISÄÄ.TÄMÄ RISIKKO ON JO KAUAN HARRASTANUT,AVUTTOMIEN LASTEN JA VANHUSTEN DIKTAATTORIMAISTA HENKISTÄ TAPPAMISTA, JA LOPULTA VIATTOMIEN LASTEN MURHAAN,NÄIHIN JULMUUKSIIN SYYLLISTYNYT KOKO HALLITUS,KIRISTÄÄ RISIKON JA RÄDYN JOHDOLLA JOTKA TIETOISESTI NÄYTTÄVÄT SADITISUUTENSA HEIKOMPIA KOHTAAN,TARKOITUKSENA KOSTAA KUN EI MUUHUN PYSTY. HUOMATKAA MINÄ KIRJOITAN NÄISTÄ SEN MITÄ JULMUUKSIA OVAT SAANEET AIKAAN, EI KUKAAN VIRAN OMAINEN VOI MUUTA VÄITTÄÄ KIRJOITUKSISTANI. |
|
| |
|
Vieras |
#621.02.2015 17:56NYKY HALLITUS KOK.SDP,KESK,SAATAVA OIKEUDELLISESTI VASTUUSEEN,JULMUUKSISTA,PERUSTUSLAIN RIKKOMISESTA,AVUTTOMIEN LASTEN JA VANHUKSIEN JULMASTA KOHTELUSTA.YM.YM.YM. |
|
| |
|
';;' |
#7 REUMA ON MUTTEI SAA PALVELUUAA' :(23.01.2020 17:33SOMALIT V!TTUUN SUOMEESTAA!
RAUMA MUT EI SA TERVEYDEN HOITOO!
FUCK OFF MYLLY PYLLO PURO! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.